اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804093811310352

همکاری مشترک الوپارک و شاتل موبایل

کد: 139804093811310352

http://bit.ly/2Lti5Gc

، تهران , (اخبار رسمی): دارندگان سیمکارت‌های شاتل موبایل از تخفیف ویژه برای پارک خودروی خود در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی همکار الوپارک برخوردار شدند.

همکاری مشترک الوپارک و شاتل موبایل
الوپارک 50 هزار تومان اعتبار اولیه، ویژه مشترکین سیمکارت‌های شاتل موبایل در نظر گرفته است

الوپارک، سامانه خدمات آنلاین جای پارک و پارکینگ و شاتل موبایل، اپراتور تلفن همراه و ارائه دهنده سیمکارت‌های شاتل موبایل، در جهت معرفی و گسترش خدمات خود، اجرای طرحی مشترک را آغاز کردند.

بر اساس این طرح، الوپارک 50 هزار تومان اعتبار اولیه، ویژه مشترکین سیمکارت‌های شاتل موبایل در نظر گرفته است. اعتبار اولیه هدیه، در تمامی پارکینگ‌های همکار الوپارک در تهران، تبریز و قم قابل استفاده است.

دارندگان سیمکارت شاتل موبایل، با وارد کردن شماره شاتل موبایل خود در هنگام ثبت نام در الوپارک به راحتی می‌توانند از 50 هزار تومن اعتبار اولیه برخوردار شوند. در هر بار رزرو پارکینگ، 50 درصد از میزان مبلغ رزرو، از این اعتبار هدیه قابل پرداخت است.

شاتل موبایل ارائه دهنده سیمکارت‌هایی با پیش شماره 0998 و با پشتیبانی و پوشش سراسری اینترنت 3G و 4G با بیش از 400 دفتر فروش و خدمات در سراسر کشور است.

پیش از این نیز الوپارک در طرح‌های همکاری مشترک با تاکسی اینترنتی ماکسیم و همچنین پلاک، طرح‌های تشویقی دیگری را برای کاربران آن‌ها اجرا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الوپارک

الوپارک، سامانه آنلاین جستجو و رزرو جای پارک و پارکینگ می‌باشد که از اسفند سال 96 فعالیت خویش را آغاز کرد. با الوپارک می‌توانید در هر کجای شهر، تنها با چند کلیک ساده، جای پارک مناسب خود را پیدا کرده، آن را رزرو و در زمان مقرر در آن‌جا پارک کنید. الوپارک به‌عنوان پلتفرم اشتراک فضای پارک خصوصی(پارکینگ‌های خصوصی شامل پارکینگ‌های شرکت‌ها، سازمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، منازل و غیره ) نیز فعالیت می‌کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ