اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970926333899089

چگونه اکانت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

کد: 13970926333899089

https://goo.gl/bnFBZb

، تهران , (اخبار رسمی): به جز disable و حذف شدن اکانت‌ها خبرهایی نیز در شبکه‌های اجتماعی شنیده می‌شود که اینستاگرام برخی این اکانت‌ها را shadow ban می‌کند. در این متن چگونگی بازیابی و درست کردن اکانتی که حذف شده یا تحریم سایه‌وار شده بیان خواهد شد.

چگونه اکانت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟
چگونه اکانت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

در ۱۹ نوامبر اینستاگرام در وبلاگ خود، بیانیه‌ای در راستای مبارزه با بات‌های اینستاگرام و برنامه‌های لایک و فالو اتوماتیک صادر کرد. به گفته اینستاگرام مکانیزمی برای شناسایی اکانت‌هایی که با استفاده از این برنامه‌های شخص ثالث فالو لایک و کامنت غیر‌حقیقی تولید می‌کنند شناسایی پیدا کرده است و برای هشدار به اطلاع آنها می‌رسانند تا در اولین فرصت دسترسی هر برنامه‌ی شخص ثالث را از اکانت خود حذف کنند.

ولی چیزی که اینستاگرام تاکنون سعی بر محرمانه نگه‌داشتن آن کرده است نحوه‌ی مقابله با این اکانت‌ها، در صورت همکاری نکردن آنها است. 

shadowban چیست؟

Shadow ban یا تحریم سایه‌وار همانطور که از اسمش پیدا است روشی است که شاید اولین استفاده از آن قبل از پیدایش اولین شبکه‌ی اجتماعی و درون انجمن‌های گفت‌وگوی آنلاین بوده است.

اکنون shadowban در اینستاگرام به دلایل متعددی (مثل استفاده از بات‌ها، هشتگ‌های خراب و محتوای کپی رایت و غیر اخلاقی) صورت می‌گیرد. در اینستاگرام وقتی کسی shadowban شود کامنت، هشتگ و پست آنها به دست مخاطبان (به جز فالوور‍‌هایشان) نمی‌رسد و تحریم می‌شود.

نکته آنجا است که شخص متوجه این امر نمی‌شود و می‌توان همچنان پست گذاشت بدون آنکه بدانید shadowban شده‌اید و هیچکدام از زحمات در این حالت به عمل نمی‌رسد. تنها راه فهمیدن آن است که از چند اکانت که هیچ ارتباطی با شما ندارند (مشخصا فالور شما نباشند) اکانت خود و هشتگی که استفاده کرده‌اید را چک کنید.

چگونه shadowban اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

بهتر است یک مدت از اینستاگرام کمتر استفاده شود یا اصلا استفاده نشود. یکی از دلایل بن شدن، استفاده بیش از حد از ایسنتاگرام است. شاید باور نکنید ولی محدودیت فعالیتی برای هر اکانت تعیین شده است. هشتگ‌های جدید استفاده کنید و چک کنید هشتگ خراب یا حذف شده نداشته باشید. در صورت وجود این هشتگ‌ها در پست‌های قبل، آنها را حدف کنید.

دسترسی برنامه‌های شخص ثالث و بات‌ها را از اکانت خود حذف کنید.

Deactive شدن اکانت

درست کردن shadowban بسیار راحت‌تر از حذف و Deactive شدن اکانت است. البته راهی نه چندان تضمینی برای بازیابی اکانت وجود دارد. زمانی که متوجه دی اکتیو شدن اکانت خود می‌شوید که نه می‌توان وارد اکانت شد و نه اکانت پیدا می‌شود و نه می‌توان اکانت دیگری به آن اسم ساخت.

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام:

بازیابی اکانت اینستاگرام به روش زیر انجام می‌شود.

از کامپیوتر استفاده کنید (بدون فیلترشکن و پراکسی). وارد این لینک https://help.instagram.com/contact/740949042640030 شده و اولین سوال را جواب منفی بزنید. اسم می‌تواند هر چیزی باشد. کشور خود را همیشه آمریکا تعیین کنید حتی وقتی آنجا نیستید.

پس از ارسال این فرم، ایمیلی از طرف اینستاگرام دریافت می‌شود و عکسی که می‌خواهد را ارسال کنید.

حال اگر همچنان موفق نشدید چند هفته با ایمیل‌های مختلف (که بهتر است شبیه به ایمیل خود اکانت باشد) این کار را تکرار کنید. اگر gmail دارید، ایمیل‌های مشابه را به ایمیل اصلی خود اضافه کنید تا راحت‌تر پیام اینستاگرام را دریافت کنید.

چگونه ار ban شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

زمانی که اکانت جدید می‌سازید ابتدا به صورت منظم و متداول باید پست کرد و نباید همانند یک ربات رفتار شود و سپس دیگران را فالو کنید.

تعداد زیاد در روز فالو و آنفالو نکنید.

کسی را که نمی‌شناسید در کامنت‌ها منشن نکنید مگر آنکه آنها شما را منشن کنند.

از بات‌ها و برنامه‌های لایک و کامنت اتوماتیک استفاده نشود. سعی شود به جای این کار محتوای مناسب تولید کنید و با استراتژی درست آن را منتشر کنید.

نوین هاب همچنان هرگونه فعالیت غیرطبیعی و استفاده از فالو و لایک اتوماتیک دوری کرده و به جذب ارگانیک فالور و لایک توجه بسیار دارد.

با استفاده از نوین هاب می‌توان تمامی شبکه‌های اجتماعی را به صورت منظم و حرفه‌ای مدیریت کرد و با صرف کمترین وقت بهترین عملکرد را داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]