اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710023354010239

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ سیاه

کد: 139710023354010239

https://goo.gl/tTMsBb

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که می‌‌دانید مشکی رنگ تاثیرگذاری در فضا است مثل ضرب المثل قدیمی که می‌گوید بالاتر از سیاهی رنگی نیست و شما باید بتوانید با کمک رنگ‌های دیگر آن را متعادل سازید. می‌توان از رنگ‌های خنثی دیگر مثل سفید و عاجی کمک گرفت و از شدت تاثیر آن کاست. 

راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ سیاه
راهنمای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با رنگ سیاه

برای استفاده از رنگ‌های تیره در دکوراسیون داخلی اتاق خواب بهتر است از رنگ ذغالی مات استفاده شود. سقف و مابقی وسایل اتاق خواب هم باید به رنگ سفید باشد

رنگ‌های روشن و جسورانه می‌توانند رنگ و روح تازه‌‌ای به دکور مشکی رنگ بدهند. مثلا رنگ‌های قرمز تیره، سبز زمردین و خردلی می‌‌توانند به خوبی با دیوارهای مشکی هماهنگ شده و فضای زیبایی را بسازند.

برای استفاده از رنگ‌های تیره در دکوراسیون داخلی اتاق خواب بهتر است از رنگ ذغالی مات استفاده شود. سقف و مابقی وسایل اتاق خواب هم باید به رنگ سفید باشد.

از دیوار مشکی به عنوان گالری هنری استفاده کنید

بهترین جای ممکن برای نمایش آثار هنری، یک دیوار سفید است. اما دیوار مشکی هم پس زمینه بدی برای نمایش آثار هنری نیست. بهتر است از اجسام صاف و مسطح استفاده نکنید؛ دکوراسیون داخلی منزل با رنگ مشکی یک پس زمینه عمیق به وجود می‌آورد که برای نمایش آثار سه بُعدی بی نظیر است چون به نظر می‌رسد روی دیوار شناور شده‌اند.

تنها یکی از دیوارهای خود را به رنگ مشکی درآورید

شما می‌توانید فقط یکی از دیوارهای اتاق نشیمن یا اتاق‌ خواب ‌را به رنگ مشکی در آورید. این دیوار که در طراحی داخلی با نام دیوار تاکید شناخته می‌شود محبوبیت بسیار بالایی دارد. در واقع دیوار تاکید دیواری است که طراحی آن از جهت رنگ، بافت یا متریال با سایر دیوارهای اتاق متفاوت است. دیوار سیاه رنگ می‌‌تواند فضای صمیمی را برای دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد کند. در مورد اتاق خواب بهتر است که دیوار پشتی تختخواب خود را انتخاب کنید و آن را به رنگ سیاه در آورید.

از کاغذ دیواری‌های سیاه رنگ استفاده کنید

اگر دوست دارید که از رنگ سیاه برای دیوارهای خانه‌ استفاده کنید، اما از آن می‌ترسید، کاغذ دیواری می‌‌تواند گزینه مناسبی باشد. به این ترتیب می‌توانید الگوهای موردعلاقه‌ را به دکوراسیون ‌‌اضافه کنید و جلوه‌ی بصری جذابی به خانه ‌بدهید.

ترکیب رنگ مشکی با طلایی

یک ترکیب رنگی ساده و در عین‌ حال اشرافی و البته شکست ناپذیر، وقتی که رنگ مشکی را در کنار طلایی قرار می‌دهید به آن‌ها اجازه خواهید داد که از شدت براقیت و تیرگی همدیگر بکاهند و یک ترکیب زیبا را به وجود بیاورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل