اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710043357110496

ترجمه و چاپ کتاب با تیراژ دلخواه

کد: 139710043357110496

https://goo.gl/fBWqzx

، تبریز , (اخبار رسمی): کتاب‌هاب لاتین زیادی در حوزه‌های مختلف هر ساله منتشر می‌شوند که با انتخاب و ترجمه آنها می‌توان هم صاحب یک کتاب ارزشمند شد و هم از امتیازات ویژه آن در مصاحبه دکتری و جذب هیات علمی استفاده کرد. موسسه پذیرش و چاپ مقاله سینا، به علاقه‌مندان در این زمینه کمک می‌کند.

ترجمه و چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
چاپ کتاب

کتاب‌هاب لاتین زیادی در حوزه‌های مختلف هر ساله منتشر می‌شوند که با انتخاب و ترجمه آنها می‌توان هم صاحب یک کتاب ارزشمند شد و هم از امتیازات ویژه آن در مصاحبه دکتری و جذب هیات علمی استفاده کرد

نگارش، ترجمه و چاپ کتاب بعد از چاپ مقاله یکی از گزینه‌هایی است که دانشجویان و اساتید برای افزایش امتیازات پژوهشی خود انتخاب می‌کنند. دانشجویان فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد که در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون دکتری هستند، در کنار مطالعات خود، به فکر تقویت رزومه تحصیلی خود برای موفقیت در جلسه مصاحبه دکتری نیز هستند. زیرا مصاحبه دکتری بخش مهم و اصلی آزمون دکتری است. خیلی از داوطلبان آزمون دکتری با رتبه‌های خوب به دلیل نداشتن رزومه تحصیلی خوب نتوانستند از مصاحبه نمره لازم را کسب کنند و در نتیجه از این آزمون پذیرفته نشدند.

بنابراین برای افزایش امتیازات بخش پژوهشی رزومه که برای داوران مصاحبه دکتری نیز بسیار حائز اهمیت است می‌توان علاوه بر چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر ISI ،ISC SCOPUS ،PUBMED و ... از طریق ترجمه و چاپ کتاب در زمینه رشته تحصیلی خود، از امتیازات آن نیز بهره‌مند شد. داشتن کتاب چاپ شده و به خصوص ترجمه شده دید متفاوتی را در داوران ایجاد کرد.

کتاب‌های لاتین زیادی در حوزه‌های مختلف هر ساله منتشر می‌شوند که با انتخاب و ترجمه آنها می‌توان هم صاحب یک کتاب ارزشمند شد و هم از امتیازات ویژه آن برخوردار شد.

اما سوال اصلی اینجا است که از کجا می‌توان فهمید، یک کتاب لاتین قبلا ترجمه شده یا نه؟ مطمئنا بدون تحقیق و پرس‌وجو در این خصوص نمی‌توان ترجمه یک کتاب را آغاز کرد. زیرا هنگام مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد برای اخذ مجوز چاپ کتاب، بعد از بررسی عنوان و نویسنده اصلی کتاب، متوجه می‌شوند که این کتاب قبلا ترجمه شده و در این صورت مجوز ترجمه و چاپ کتاب صادر نخواهد شد.

موسسه سینا از کارشناسان متخصص در زمینه ترجمه کتاب، ویراستاری، صفحه آرائی و مهم‌تر از همه بررسی کتاب لاتین از لحاظ اینکه قبلا ترجمه شده است یا نه، بهره می‌برد. می‌توان قبل از هر اقدامی ابتدا با مشاوران موسسه سینا در زمینه ترجمه و چاپ کتاب مشورت کرد تا تمامی مراحل کار را توضیح دهند. سپس بسته به موضوعات مورد علاقه، عناوین کتاب‌های جدید‌الانتشار را به مخاطب معرفی کند که تاکنون ترجمه نشده است. اگر قصد، ترجمه و چاپ کتاب باشد که فایل کتاب ارسال می‌شود. اما در صورتی که قرار باشد مترجمان موسسه سینا ترجمه کتاب را انجام دهند، بسته به حجم کتاب، چند نمونه از بخش‌های مختلف کتاب برای مترجمان متخصص ارسال می‌شود تا ترجمه کند. ترجمه‌ها بعد از انجام، ارسال می‌شود تا بررسی شده و ترجمه‌ای که بیشتر مورد تائید باشد را انتخاب کرد تا ترجمه کتاب به دست آن مترجم سپرده شود.

اگر مخاطب موسسه سینا، تمایل داشته باشد که ترجمه کتاب در زمان کوتاهی به اتمام برسد می‌تواند بیش از یک مترجم را انتخاب کند تا فایل کتاب بین آنها تقسیم شود تا در زمان کوتاهی ترجمه انجام شود. در صورتی که حجم کتاب خیلی زیاد باشد، برای تسریع در فرایند ترجمه، فایل کتاب بین چندین مترجم تقسیم می‌شود و در نهایت تمامی ترجمه‌ها توسط یک مترجم بازنویسی می‌شود. 

مراحل ترجمه و چاپ کتاب در موسسه سینا

در صورتی که کتاب توسط خود نویسنده انتخاب، ترجمه و نوشته شده باشد، کارشناسان موسسه سینا فایل کتاب را از طریق ایمیل دریافت کرده و برای بررسی متن کتاب به کارشناس مربوطه ارسال می‌کنند.

اگر کارشناس اعلام کند که متن کتاب نیاز به ویرایش ادبی دارد، بعد از اعلام آن به نویسنده و تائید او، کتاب برای ویراستاری ارسال می‌شود. ویراستاران موسسه سینا، متن کتاب را صرفا از لحاظ ادبی و نگارشی ویرایش می‌کنند و هیچ دخل و تصرفی در متن کتاب انجام نمی‌دهند. در صورتی که ترجمه کتاب کمی نامفهوم و ایراد دار باشد، ویراستار تقاضای متن انگلیسی کتاب را خواهد کرد تا متن کتاب را با آن تطبیق دهد. در نهایت بعد از اتمام ویراستاری کتاب، فایل نهایی برای تائید به نویسنده ارسال می‌شود.

در مرحله بعد، کتاب برای صفحه آرائی ارسال می‌شود تا اندازه صفحات و ظاهر آن به فرم کتاب تبدیل شود. در این مرحله کتاب به فرم و شکلی که قرار است به چاپ برسد درمی‌آید. 

بعد از اتمام صفحه آرائی، کتاب راهی دریافت مجوز برای چاپ می‌شود. برای دریافت مجوز چاپ کتاب باید پرینت نسخه نهایی آماده چاپ کتاب به همراه فایل پی دی اف کتاب بر روی لوح فشرده، کپی کارت ملی نویسنده یا نویسندگان، شماره شابک، ارائه فهرست پیش از انتشار کتاب (فیپا) و فرم تکمیل شده مجوز قبل از چاپ کتاب به اداره فرهنگ و ارشاد تحویل داده شود. تمامی این مراحل توسط کارشناس موسسه انجام می‌گیرد.

بعد از دریافت مجوز چاپ کتاب، آخرین مرحله قبل از ارسال به چاپ، طراحی جلد کتاب است که می‌تواند از سوی خود مشتری پیشنهاد داده شود و یا توسط طراحان موسسه سینا انجام شود. طرح نهایی جلد کتاب به جاگذاری اسامی نویسنگان و عنوان کتاب برای نویسنده ارسال می‌شود تا بعد از تائید نهایی آن، کتاب راهی چاپ و صحافی شود. البته اندازه صفحات کتاب و نوع چاپ از نویسنده پرسیده می‌شود و سپس چاپ کتاب انجام می‌شود. در نهایت کتاب‌های چاپ شده در تیراژ دلخواه نویسنده، به آدرس نویسنده ارسال می‌شود.

هزینه چاپ کتاب

هزینه چاپ کتاب با تیراژ پایین و با شیوه چاپ دیجیتال در موسسه سینا طبق جدول زیر است.

مدت زمان تحویل

تعداد  صفحات

قیمت برای 10 جلد

قیمت برای 20 جلد

یک ماه

100-250 صفحه

650 هزار تومان

750 هزار تومان

یک ماه

250-400 صفحه

750 هزار تومان

850 هزار تومان

یک ماه

400-500 صفحه

840 هزار تومان

920 هزار تومان

یک ماه

500-700 صفحه

930 هزار تومان

980 هزار تومان

یک ماه

بالای 700 صفحه

تعیین قیمت توسط کارشناس 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پذیرش و چاپ مقاله سینا

موسسه سینا با سال ها تجربه در امر نگارش مطالب آموزشی در زمینه پایان نامه، نوشتن پروپوزال، نحوه ساخت رزومه تحصیلی، نگارش مقاله و ... همچنین ارائه خدماتی چون استخراج مقاله از پایان نامه،پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی و داخلی،ویراستاری و چاپ کتاب در کمتر از یک ماه، ترجمه تخصصی و فوق تخصصی،شما دانشجویان و اساتید گرانقدر را یاری می رساند. کافیست با مشاورین و کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب