اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971011337475041

تخفیف‌های داغ با زمستانه تخفیفان

کد: 13971011337475041

https://goo.gl/UWqjFo

، تهران , (اخبار رسمی): اگر عاشق فصل زمستان و ورزش اسکی در این فصل هستید حتماً سری به کمپین زمستانه تخفیفان بزنید. اسکی علاوه بر یک ورزش حرفه‌ای یکی از سرگرمی‌های شادی‌آور مردم در فصل زمستان نیز است.

تخفیف‌های داغ با زمستانه تخفیفان
تخفیف‌های داغ با زمستانه تخفیفان
تخفیف‌های داغ با زمستانه تخفیفان
تخفیف‌های داغ با زمستانه تخفیفان

برای لذت بردن از ورزش، پیست‌های اسکی تهران با امکانات بی‌نظیر در مکان‌های مختلف و فاصله‌های نسبتا مناسب وجود دارند که خانواده‌ها با مراجعه به این پیست‌ها می‌توانند لحظات شاد و خوبی را در کنار همدیگر تجربه کنند.

در باور عموم مردم ورزش اسکی یکی از ورزش‌ها و تفریحات گران‌قیمت است. تجهیزات گران و همچنین هزینه زیادی که برای پیست‌های اسکی باید صرف کرد باعث می‌شود تا تعداد زیادی از مردم علی‌رغم علاقه به این ورزش سمت پیست‌های اسکی تهران نروند.

تخفیفان با کمپین زمستانه تخفیفان خبرهای خوبی برای علاقه‌مندان خود دارد. با زمستانه تخفیفان دیگر نگران هزینه‌های بالای ورزش اسکی نبوده و به راحتی با استفاده از تخفیف‌های فوق‌العاده کمپین زمستانه می‌توان اوقات خوشی را در پیست‌های اسکی تهران گذرانید.

کمپین زمستانه تخفیفان

تخفیفان برای هر ذوق و سلیقه ی اسکی در تهران و سایر نقاط کشور امکانات مناسبی در نظر گرفته است. با تخفیفان می‌توان با کمترین هزینه به پیست اسکی دیزین، پیست اسکی توچال و همچنین پیست اسکی آبعلی رفته و به صورت حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌‌ای به اسکی بپردازید، از غذاهای خوشمزه رستوران‌ها استفاده کنید یا در هتل‌های این پیست‌ها مستقر شوید.

هدف اصلی زمستانه تخفیفان جلب رضایت مشتریان تخفیفان است. شعار ما زمستان سرد، تخفیف‌های داغ است.

اگر شما نیز جز کسانی هستید که از زمستان به عنوان یک فصل سرد نام می‌برید قطعاً با تخفیف‌های جذاب و داغ ما گرمای یک روز به یاد ماندنی در پیست‌های اسکی را حس می‌کنید.

تخفیفان علاوه بر پیست‌های اسکی مختلف از جمله پیست اسکی توچال، پیست اسکی دیزین و آبعلی، برای سایر تفریحات دیگر مانند تله کابین توچال نیز تخفیف‌های بسیاری در نظر گرفته است تا شما با هزینه کمتر بتوانید بیشترین لذت را از تله کابین توچال ببرید.

 پس تخفیفان در کمپین زمستانه خود منتظر حضور علاقه‌مندان است تا با ارائه‌ی بیشترین تخفیف‌ها بتواند لبخند شیرینی بر روی لب‌های آنها  بیاورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]