اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710163383110692

درب

حقایقی جالب در رابطه با درب

کد: 139710163383110692

https://goo.gl/bLmtas

، (اخبار رسمی): نحوه ساختن درب حائز اهمیت است و یادگیری تعمیرات آن نیز نوعی سرگرمی محسوب می‌شود. در این مقاله حقایق جالبی را در رابطه با درب مطرح خواهد شد.

حقایقی جالب در رابطه با “درب”
حقایقی جالب در رابطه با درب

هر روز همه افراد از درب استفاده می‌کنند، اما اکثر مردم تا زمانی‌که نیاز به خرید «درب» نباشد، در رابطه با آن فکر نمی‌کنند. در حالی که نحوه ساختن درب حائز اهمیت است و یادگیری تعمیرات آن نیز نوعی سرگرمی محسوب می‌شود. 

مجله National Geographic با بررسی حلقه‌های موجود در درب‌های چوبی، اعلام کرد که قدیمی‌ترین درب اروپا ۵۱۰۰ سال سن دارد. این امر توسط باستان شناسان در یک سایت تاریخی در زوریخ، سوئیس کشف شده است.

بزرگترین درب جهان در ساختمان مونتاژ خودرو ناسا در مرکز فضائی کندی در فلوریدا واقع شده است و چهار عدد از آن وجود دارد. هر کدام از این درب‌های غول آسا به شاتل‌ها فضایی اجازه ورود و خروج به ساختمان را می‌دهد. این درب‌ها ۴۵۶ فوت (حدودا ۱۴۰ متر ) ارتفاع دارند و باز و بسته کردن هر کدام از آنها ۴۵ دقیقه زمان می‌برد.

درب‌های عظیم الجثه اکثر کلیساها بسیار سنگین بوده و برای باز و بسته کردن آن حضور چند نفر الزامی است. به همین علت درون این درب‌ها، یک درب بسیار کوچک ساختند که به آن دروازه کوچک می‌گویند، این امر ورود و خروج مردم را بسیار آسان می‌کند.

قرمز بودن درب کلیسا به معنای عبور و گذشتن است که در واقع نماد پناهگاه و امنیت به شمار می‌آید. در سراسر دنیا می‌توان کلیسا با درب قرمز را یافت اما انبوهی از آن در فیلادلفیا به چشم می‌خورد.

درب‌های ایرلندی به لطف طغیانی که در گذشته اتفاق افتاده بسیار رنگارنگ هستند. در این شورش به ایرلندی‌ها دستور دادند که به علت فوت ملکه ویکتوریا درب‌های خانه خود را به رنگ سیاه در بیاورند، در اعتراض به این امر، مردم درب‌های خانه خود را به رنگ‌های پر طراوت و جالب توجه در آوردند.

رومی‌های باستان برای هر چیزی الهه و خدا داشتند و درب نیز یکی از آن‌ها بود. جانوس، خدای آغاز، پایان و گذار است که از نظر منطقی خدای درب، دروازه و درگاه به شمار می‌آمد.

گفته می‌شود که وجود درب در رویا یا خواب، نماد تغییر است. البته برخی معتقدند که ظاهر این درب بیان کننده، احساس شما در مورد این تغییر است.

در فنگ شویی، درب ورودی خانه، «دهان چی» نامیده می‌شود، بدین معنا که تمام انرژی جهان را جذب می‌کند. با به کار بردن قوانین فنگ‌شویی که شامل رنگ درب، جهتی که قرار گرفته و هماهنگی آن با دیگر درب‌ها، می‌توان بهترین انرژی‌های موجود را برای خود و خانواده جذب کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان