اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971016338487351

دوره آموزش تابلوخوانی بورس به صورت تخصصی منتشر شد

کد: 13971016338487351

https://goo.gl/6tSiwQ

، طبس , (اخبار رسمی): آموزش تابلوخوانی در بورس به صورت تصویری در فاپول منتشر شد. با تابلوخوانی در بازار بورس چند قدم از سهام‌داران جلوتر بود و متخصص تابلوخوانی بورس شد.

دوره آموزش تابلوخوانی بورس به صورت تخصصی منتشر شد
دوره آموزش تابلوخوانی بورس به صورت تخصصی منتشر شد

این دوره در 107 دقیقه به صورت ویدیو، مباحث تابلوخوانی حرفه‌ای در بورس را توضیح می‌دهد

امروزه ذهن خیلی از سهام‌داران درگیر تحلیل تکنیکال و بنیادی است و معمولا کمتر به مبحث مهم تابلوخوانی توجه می‌شود. در این پکیج آموزش تابلوخوانی یا بازارخوانی که از مقدماتی تا پیشرفته تهیه و به رایگان منتشر شده است، می‌توان با مفاهیم و عواملی آشنا شد که در انجام معاملات به صورت موفقیت آمیز نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

برای هر سرمایه‌گذار در بازار بورس اولین گام این است که توانایی تجزیه و تحلیل تابلو معاملاتی بورس را فرا گیرد تا با استفاده از آن بتواند به خرید و فروش سهام به صورت موفقیت‌آمیز بپردازد. اصطلاحات پرکاربردی در بازار سرمایه وجود دارد که آشنایی با آنها شرط لازم برای معامله است. یکی از سایت‌های پرکاربرد برای سرمایه‌گذاران در بازار بورس، سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به آدرس اینترنتی www.tsetmc.com است که اطلاعات زیادی را در رابطه با سهام شرکت‌های مختلف در اختیار سهام‌داران و علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهد.

آنچه در پکیج آموزش تابلو خوانی خواهید آموخت

این پکیج آموزش تابلو خوانی با کیفیت Full HD در مدت زمان ۴۵ دقیقه، در سه بخش تهیه شده است. در بخش اول ابتدا شاخص کل، شاخص قیمت، شاخص کل هم وزن، شاخص قیمت هم وزن، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و بازار دوم، شاخص بازده نقدی، شاخص صنعت و شاخص مالی توضیح داده می‌شوند. سپس به توضیح قیمت پایانی و نحوه محاسبه آن پرداخته می‌شود که قیمت‌گذاری هر سهم در روزهای بعدی معاملاتی بر اساس آن تعیین می‌شوند.

در بخش دوم ابتدا به توضیح پارامتر مهمی به نام نسبت قدرت خریدار پرداخته می‌شود. پارامتری که می‌تواند سیگنال مهمی باشد که آیا یک سهم می‌تواند در آینده‌ای نزدیک رشد کند یا خیر. البته محاسبه این نسبت گاهی اوقات اعتبار ندارد که در این آموزش به زمان‌هایی که محاسبه این نسبت فاقد اعتبار خواهد بود نیز پرداخته می‌شود. در ادامه این جلسه به توضیح اصطلاحات پرکاربردی از جمله حجم مبنا، سهام شناور، EPS و نسبت P/E پرداخته می‌شود.

در بخش سوم به بررسی و تحلیل بخش‌های مختلف سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران پرداخته می‌شود. این بخش اطلاعات مفید و جامعی را از هر سهم در اختیار سهام‌داران قرار می‌دهد. اطلاعاتی که قطعا پیش از خرید هر سهمی باید کاملا بررسی شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]