اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710183389910239

دیاکو با حضور در نمایشگاه بین‌المللی میدکس 2019 انجام می‌دهد

نمایش توانمندی‌ دکوراسیون داخلی ایران در عرصه بین‌الملل

کد: 139710183389910239

https://goo.gl/U3E5AY

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان حوزه دکوراسیون داخلی ایران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی میدکس 2019 دستاوردها و توانمندی‌های خود را به فعالان بین‌المللی این حوزه نشان دادند.

نمایش توانمندی‌ دکوراسیون داخلی ایران در عرصه بین‌الملل
نمایش توانمندی‌ دکوراسیون داخلی ایران در عرصه بین‌الملل

در این نمایشگاه، مجموعه برند دیاکو با عرضه آلبوم 2019 و رونمایی از طرح‌های جدید و نیز احیای بافت قدیمی کاغذهای محبوب خود به استقبال شرکت‌کنندگان خواهد آمد

به گزارش روابط عمومی دیاکو، نمایشگاه بین‌المللی میدکس 2019 با حضور بیش از 100 مجموعه و شرکت داخلی و خارجی فعال در صنعت دکوراسیون داخلی از تاریخ 21 دیماه تا 24 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

امید علیزاده مدیرعامل شرکت دیاکو با تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه میدکس 2019 هر یک سال یک‌بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت دکوراسیون داخلی به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

او درباره دستاوردهای احتمالی این نمایشگاه هم اظهار داشت: در این نمایشگاه، مجموعه برند دیاکو با عرضه آلبوم 2019 و رونمایی از طرح‌های جدید و نیز احیای بافت قدیمی کاغذهای محبوب خود به استقبال شرکت کنندگان خواهد آمد. در میدکس 2019، دیاکو تنها شرکتی خواهد بود که تنوع و کیفیت را به همراه شرایط تسهیل در پرداخت برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اهمیت قرارگیری در کنار سایر رقبا در این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بستر مناسب ایجاد ارتباط‌های جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است تا عیارسنجی لازم در این میدان رقابتی انجام شود.

امید علیزاده علاقه‌مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت و گفت: مخاطبان می‌توانند برای بازدید از این توانمندی‌ها، به  غرفه A11 سالن میلاد آمده و در کنار بازدید ازسایر غرفه‌های داخلی و خارجی حاضر، نکات و سوالات خود را بررسی کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت www.mydiaco.com را بازدیدکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]