اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710213394910239

محصول تازه دیاکو رونمایی شد

ارائه آلبوم 2019 در نمایشگاه بین المللی میدکس

کد: 139710213394910239

https://goo.gl/wo8CbG

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه دیاکو با نام آلبوم افسانه‌ای 2019 در غرفه دیاکو در نمایشگاه بین‌المللی میدکس رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه آلبوم 2019 در نمایشگاه بین المللی میدکس
ارائه آلبوم 2019 در نمایشگاه بین المللی میدکس

 کلیه مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه در طول مدت زمان برگزاری، می‌توانند از 25% تخفیف خرید برخوردار شوند. این تخفیف‌ها مجزا از جشنوراه 100 روزه دیاکو است

به گزارش روابط عمومی دیاکو، 21 دی‌ماه، غرفه دیاکو در نمایشگاه بین‌المللی میدکس میزبان رونمایی از آلبوم 2019، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه کاغذ دیواری سه بعدی  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ظرافت در طرح، تنوع و کیفیت بالا را ارائه کند تا این خدمت تازه راحتی انتخاب و نیر تنوع بی نظیر را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، آلبوم 2019 دارای محاسنی است که اعم از به روز بودن تصاویر و طرح‌ها، کیفیت بالای کاغذ و چاپ است و می‌تواند باعث زیبایی بی نظیر محیط شود.

مرآت شریعتی نیاسر معاونت اجرایی دیاکو، تولید این محصول را نتیجه شش ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: جمع آوری، ویرایش، تست و تدوین طرح ها برای تولید این محصول از شش ماه پیش آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را همزمان با آغاز نمایشگاه میدکس اعلام و ادامه داد: کلیه مراجعه کنندگان به نمایشگاه در طول مدت زمان برگزاری، می‌توانند از 25% تخفیف خرید برخوردار شوند. این تخفیفات مجزا از جشنوراه 100 روزه دیاکو  است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش