اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971023339975041

بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟

کد: 13971023339975041

https://goo.gl/3xENUx

، تهران , (اخبار رسمی): شمال ایران از جاذبه‌های بی‌شماری برخوردار است که باعث شده همه ساله و در هر فصلی از سال میزبان گردشگران داخلی باشد که می‌خواهند از هوای پاک و طبیعت زیبای شمال ایران لذت ببرند.

بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟
بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟
بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟
بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟

برای بسیاری دغدغه اقامت و اجاره ویلا در شمال از اصلی‌ترین مشکلات سفر به شمال است. همیشه سوال اصلی این است که به کجای شمال برویم و کجا اقامت کنیم؟ در این مطلب  4 شهر از مناسب‌ترین شهرهای شمال ایران برای اجاره ویلا شمال معرفی می‌شود.

محمود آباد

شهر محمودآباد به نسبت سایر شهرهای شمالی قدمت چندانی ندارد. ولی از جمله شهرهای محبوب ساحلی برای اجاره ویلا در شمال محسوب می‌شود. محمودآباد یکی از مدرن ترین و مجهزترین شهربازی‌های شمال است. سرزمین رویاها، مناسب‌ترین ساحل محمودآباد برای شنا و تفریح است. چون تمام امکانات را یک جا دارد و در یک مکان می‌توانید از شهربازی، آلاچیق، قایق سواری، سفره‌خانه سنتی و رستوران‌های اطراف استفاده کرد و لحظات خوشی را برای خود و همسفران رقم زد.

رامسر

رامسر با لقب «عروس شهر‌های ایران» از جذابیت‌های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است. این شهر با مناطقی جنگلی زیبا و البته دریا همه ساله میزبان خیلی عظیمی از طبیعت‌گردی است که به استان مازندران سفر کرده‌اند.

رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران قرار گرفته، این شهر از شرق با تنکابن، از غرب با چابکسر، از جنوب با رشته‌کوه‌های البرز و از سمت شمال با دریای خرز همجوار است. افرادی که به فکر اجاره ویلا در شمال هستند، رامسر با جاذبه‌هایی بسیار زیبا نظیر تله کابین رامسر، جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه‌های آب گرم، جنگل دالخانی و… تعطیلاتی بی‌نظیر همراه با خاطره‌های فراوان خواهد ساخت اجاره ویلا رامسر یکی بهترین پیشنهادهای سایت تخفیفان برای کسانی است که می‌خواهند اقامتی دلچسب را در طبیعت کم نظیر رامسر بگذرانند.

سلمان شهر (متل قو)

اگر قصد دارید ساعتی را در ساحل و ساعتی دیگر را در جنگل‌های شمال سپری کنید، احتمال متل قو یا همان سلمان شهر بهترین مقصد است. این شهر از امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند هتل، پلاژ، تفریحات آبی و… برخوردار است.

وجود پروژ قو الماس خاورمیانه، مراکز خرید، غار آبی دانیال و البته ساحل و جنگل‌های بسیار زیبایش، این منطقه را به یکی از نقاط اصلی گردشگری در شمال ایران تبدیل کرده است. تنها کافی‌ است تا نسبت به اجاره ویلا در متل قو اقدام کرده و از امکانات گردشگری و رفاهی این شهر بسیار زیبا لذت ببرید. برای کسانی که می‌خواهند از زیباترین سواحل شمال لذت ببرند، ویلا متل قو مناسب‌ترین پیشنهاد است.

ماسال

ماسال در همه فصول سال یکی از مقاصد گردشگری است. ماسال با پدیده اقیانوس ابر معروف شده. تصور کنید در یک مکان ایستاده‌اید و از زیر پای شما تا جایی که چشم‌ها قادر به دیدن هستند، مملو از ابر است. حس آرامش و لذتی که در دیدن این پدیده وجود دارد واقعاً کم‌نظیر خواهد بود. ماسال شهری در گیلان است و خاطر طبیعت دست نخورده آن در ایران معروف است.

ماسال همجوار کوه‌های تالش است و جالب است که بدانید ماسال به معنی کوه وار یا کنار کوه است. اجاره ویلا در ماسال می‌تواند یکی از زیباترین تجربه‌های سفر به شمال و طبیعت گردی را برایتان رقم بزند.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با جاذبه‌های ایران می‌توانند به بلاگ تخفیفان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]