اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971025340559089

داستان رکورد شکنی یک تخم مرغ در اینستاگرام

کد: 13971025340559089

https://goo.gl/jqemiP

، تهران , (اخبار رسمی): در هفته گذشته اتفاق عجیبی در شبکه‌های اجتماعی رخ داد که عکس یک تخم مرغ رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را ازا آن خود کرد.

داستان رکورد شکنی یک تخم مرغ در اینستاگرام
داستان رکورد شکنی یک تخم مرغ در اینستاگرام

در هفته گذشته اتفاق عجیبی در شبکه‌های اجتماعی رخ داد که عکس یک تخم مرغ رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را ازا آن خود کرد.

در جمعه، ۱۴ دی ۱۳۹۷ اکانت اینستاگرام world_record_egg@ با انتشار عکسی تخم مرغ اینستاگرام توانست رکورد بیشترین لایک که متعلق به تصویر دختر کوچک کایلی جنر به نام «استورمی وبستر» بود را بشکند و تا لحظه انتشار این پست بیش از ۳۹ میلیون لایک دریاقت کند.

این اکانت مرموز که ظاهرا مربوط به چنیدن هنرمند است در روز جمعه با انتشار عکس تخم مرغ از کاربران خواست عکس را لایک کنند تا به سلطنت رکورد بیشترین لایک کارداشیان‌ها اتمام دهند.

نکته جالب اینجا است که خود کایلی جنر هم عکس تخم مرغ را لایک کرده است. علاوه بر این وی ویدیویی قدیمی از شکستن یک تخم مرغ روی خیابانی داغ را پست کرده که روی آن نوشته شده: «وقتی کایلی رکورد جهانی اکانت تخم مرغ را می‌بینید».

این پروفایل مرموز در بیو خود خواسته بود که اینستاگرام تیک‌ آبی را به این پروفایل بدهد که ظاهرا دیروز اینستاگرام با درخواستش موافقت کرده و اکنون این پروفایل دارای تیک آبی هم هست.

این پروفایل اکنون ۵.۴ میلیون فالوور هم دارد، به علاوه آن شاهد کامنت‌های زیادی از پیج ها و افراد سرشناسی در زیر عکس این تخم مرغ می‌توان بود.

سوالی که باقی می‌ماند این است که چرا یک تخم مرغ برای کنار زدن سلبریتی‌ها از قله شبکه‌های اجتماعی انتخاب شده است؟ پاسخ این سوال فعلا مشخص نیست اما به نظر می رسد بخش عمده‌ای از شرکت کنندگان در این حرکت چندان از تسلط سلبریتی‌ها بر شبکه‌های اجتماعی و عصر دیجیتال دلخوشی ندارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی