اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341909089

مدیریت همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی در یک صفحه

کد: 13971030341909089

https://goo.gl/Y6PRPS

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌تواند کاری سخت و زمان‌گیر باشد به خصوص وقتی که قرار باشد فعالیت را گسترش داده تا شبکه‌های اجتماعی بیشتر رشد کند و تعامل کاربران بیشتر شود.

مدیریت همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی در یک صفحه
مدیریت همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی در یک صفحه

کامنت‌ها بخش عمده تعامل کاربران با شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهد که این تعامل بسیار حائز اهمیت است. سرعت پاسخگویی به نظرات کاربران کلید اصلی موفقیت است.

مردم اکثر روز و شب خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و در صورت تاخیر در پاسخگویی نارضایتی آنها دو چندان خواهد شد. بهترین زمان پاسخگویی به کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی تا یک ربع است اما اگر امکان این امر وجود ندارد حداکثر تا یک ساعت باید به خود فرصت داد.

نوین هاب در اقدامی جدید قابلیت مدیریت کامنت‌ها در نوین هاب را نیز فعال کرده است. با استفاده از این قابلیت می‌توان در یک صفحه همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و توییتر را مدیریت کرد، همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی را به ترتیب جدیدترین‌ها در یک صفحه دید، با کلیک بر روی هر کامنت، تمامی گفتگوهای با آن فرد را دید، به کامنت‌ها به سادگی پاسخ داد، کامنت‌های نامناسب را با یک کلیک از شبکه اجتماعی حذف کرد و همچنین به زودی شبکه‌های اجتماعی بیشتری که از کامنت‌ها پشتیبانی می‌کنند به این بستر اضافه خواهند شد.

لازم به ذکر است تمامی شبکه‌های اجتماعی بخش کامنت از API رسمی هستند و هیچ مشکلی برای اکانت‌ها به وجود نخواهد آمد.

مثلا به دلیل حساسیت‌های بالای اینستاگرام، نوین هاب از API رسمی این شبکه اجتماعی استفاده می‌کند و در این صورت هیچ مشکلی برای اکانت‌های شما بوجود نخواهد آمد.

علاقه‌مندان برای استفاده از این قابلیت جدید می‌توانند وارد بخش مدیریت کامنت‌ها در پنل کاربری شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]