اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711053428810524

چه زبان برنامه نویسی یاد بگیریم مفیدتر است؟

با چه زبان برنامه نویسی شروع کنیم درآمد بیشتری خواهیم داشت؟

کد: 139711053428810524

https://goo.gl/eqhroH

، گلستان , (اخبار رسمی): در این مقاله؛ کاربردی‌ترین زبان برای طراحی وب‌سایت و کسب‌وکارهای اینترنتی معرفی خواهد شد. برای پی بردن اینکه کدام زبان کاربردی‌تر خواهد بود در این مقاله مواردی مطرح شده است. آیا بدون دانش برنامه نویسی می‌توان سایت طراحی کرد؟

با چه زبان برنامه نویسی شروع کنیم درامد بیشتری خواهیم داشت ؟
کدپز سعی بر این دارد تا زبان های برنامه نویسی را به چالش بکشد تا افراد پرقدرت شروع به یاد گیری کنند.

آیا بدون دانش برنامه نویسی می‌توان سایت طراحی کرد؟

طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی امکان پذیر است ولی به دلیل حجم بالای کدهای اضافه، هرگز طراحی سایت با نرم افرارهای درگ اند دراپ پیشنهاد نمی‌شود.

یکی از سیستم‌های بسیار قدرتمند برای طراحی سایت اختصاصی cms وردپرس خواهد بود که در آن با داشتن دانش اندکی از php می‌توان یک قالب ایجاد کرد.

وردپرس دارای قابلیت‌های کاربرپسند زیادی است و بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی نیز می‌توان با اسفتاده از افزونه Visual Composer به راحتی با درگ اند دراپ کردن صفحات مختلفی ایجاد کرد. ولی باز در صورت داشتن دانش زبان تحت وب php می‌توان واکنش‌گرایی بالاتری را ایجاد کرد.

آیا وردپرس می‌تواند برای یک سایت فروشگاهی مثل دیجی‌کالا اجرا شود؟

در وهله اول، کدپز، سامانه طراحی سایت، cms وردپرس را پیشنهاد می‌دهد زیرا با داشتن امکانات فراوان و کاربرپسند می‌توان پر قدرت شروع به کار کرد و بعد از پیشرفت کار می‌توان آن را به یک سیستم اختصاصی که با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی php ، javascrt ،html و css و تحت پایگاه داده‌ی mysql برنامه‌نویسی شده است انتقال داد و می‌توان از ابتدا با یک سیستم کاملا اختصاصی شروع کرد.

معرفی php

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی تحت وب و اپن سورس به این معنی که کاربران می‌توانند آن را توسعه و پیشرفت دهند. زبان‌های مختلف دیگر مانند asps.net موجود هستند که در مقایسه با کاربرد php عملکرد ضعیفی دارند. بیشتر قسمت‌هایی که نیاز به پویایی و انعطاف دارند با php نوشته می‌شوند که معروف‌ترین فریم ورک آن لارول است. همچنین یک پایگاه داده در php نیاز است که از mysql استفاده می‌شود که در ادامه توضیحات لازم ارائه خواهد شد.

چرا از php استفاده می‌شود؟

به دلیل رایج بودن این زبان در دسترس بودن این زبان و راحتی کار کدپز در این مقاله php معرفی می‌شود. زبان‌های مختلفی مانند Django که یکی از فریم ورک‌های پایتون است و یا Asp.net برای طراحی وب سایت کاربرد دارند ولی بهترین آنها برای شروع php است به دلیل دسترسی بالا و مقالات زیادی که برای فراگیری آموزش ان وجود دارد سایت‌های بزرگی همچون دیجی‌کالا نیز با php طراحی شده‌اند پس زبان بسیار قدرتمندی خواهد بود. همچنین با یادگیری این زبان می‌توان ربات‌هایی برای تلگرام نیز طراحی کرد.

معرفی جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت نیز یک ربان برنامه نویسی بسیار قدرتمند تحت وب است که بیشتر برای تولید اپلیکیشن‌های تحت وب و صفحات تکی استفاده می‌شود. برای مثال لود شدن مطالب یک سایت بدون رفرش کردن و یا ایجاد یک سیستم مانند جیمیل استفاده می‌شود. جاوا اسکریپت فریم ورک‌های محبوب فراوانی دارد و قابلیت‌های بسیار بالاتری برای ایجاد انعطاف دارد.

معرفی html

اچ تی ام ال معماری ظاهری یک سایت را به صورت کاملا خشک در بر می‌گیرد برای استفاده بهتر از html حتما باید از جاوا اسکریپت و php کمک گرفت.

معرفی css

سی اس اس تمامی ظاهر سایت را در برمی‌گیرد و وظیفه زیباسازی سایت را دارد البته این زبان را می‌توان با جاوا اسکریپت نیز ترکیب کرد برای تولید انیمیشن‌های تحت سایت و زیباسازی سایت.

معرفی mysql

مای اس کی ال برای دسته بندی داده‌هایی که نیاز به پردازش دارند استفاده می‌شود برای مثال وقتی یک فرم تماس دارید و قصد دارید تمامی کادرهای نام و نام خانوادگی و شماره تلفن افراد به صورت مرتب تهیه شوند در این صورت از mysql استفاده می‌شود.

کتابخانه یا فریم ورک چیست؟

هر‌ کتابخانه‌ای که موجود باشد کار را راحت‌تر می‌کند زیرا کتابخانه‌ها برای استفاده‌های خاص بهینه شده‌اند و کدهای کمتری را در بر می‌گیرند و شخص را زودتر به نتیجه خواهند رساند.

وب اپلیکیشن چیست؟

به صفحاتی که بدون ریلود شدن سایت طراحی شده و تمامی کارهای مورد نیاز کاربر را در همان صفحه انجام می‌دهند وب اپلیکیشن می‌گویند یک مثال قابل فهم از وب اپلیکیشن سرویس جیمیل بوده که بدون ریلود شدن صفحه دسترسی به تمامی امکانات سایت را دارند.

با چه زبانی برای سایت وب اپلیکیشن درست کنیم؟

بهترین زبان برای تولید وب اپلیکیشن در حال حاظر فریم ورک AngularJS از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است که توسط گوگل توسعه داده شده است.

چگونه سایتی با درگ اند دراپ و بدون دانش برنامه نویسی راه اندازی کنیم؟

یکی از راه‌هایی که می‌توان با آن بدون دانش کدنویسی در وردپرس قالب سایت طراحی کرد روش درگ اند دراپ بوده که با استفاده از افزونه visual composer این کار را به سادگی انجام دهید ولی سورس کدهایی که خود اشخاص می‌نویسند خیلی بهتر خواهد بود.

آیا می‌توان پس از یادگیری هر کدام از موارد بالا کسب درآمد کرد ؟

افرادی که توانایی کامل در هر کدام از زبان‌های بالا مانند جاوا اسکریپت یا کتابخانه‌های معروف ان مثل انگولار را دارند هرگز بیکار نخواهند ماند. یادگیری زبان php و جاوا اسکریپت و یا توانایی سایت با استفاده از روش درگ اند دراپ اگر به صورت حرفه ای انجام شود قطعا درآمد بالایی را رقم خواهد زد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه نویسی می‌توانند به کدپز مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کدپز

کدپز تیم طراحی سایت و سئو سایت وردپرسی و طراحی قالب های فتوشاپی موشن گرافیک در راستای بهبود کسب و کار شما عزیزان خواهد بود . پشتیبانی قوی ، انتشار مقالات رایگان و مشاوره ی رایگان از خدمات ما به شما عزیزان خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]