اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133917510524

چگونه ویدیوهای حرفه ای اینستاگرامی تولید کنیم؟

بهترین راه برای تولید ویدیوهای اینستاگرامی در سال 98 چیست؟

کد: 139805133917510524

http://bit.ly/31n6z3E

، گلستان , (اخبار رسمی): در این مقاله به صورت کامل بیان خواد شد که چگونه در سال 98 ویدیوهای اینستاگرامی با کیفیتی تولید کرد.

بهترین راه برای تولید ویدیوهای اینستاگرامی در سال 98 چیست؟
در این مقاله به مختصر به تولید ویدیوهای اینستاگرامی پرداختیم

بهترین راه تولید ویدیوهای اینستاگرامی چیست و چگونه می‌توان ویدیوهای حرفه‌ای تولید کرد؟ برای اینکه ویدیوهای حرفه‌ای تولید کرد 5 گام باید برداشت.

گام اول - محتوا

برای تولید ویدیوهای با کیفیت بالا در اینستاگرام باید در نظر گرفت که چه نوع محتوایی قرار است تولید شود؟

لیست محتواهایی که می‌توان تولید کرد به شرح زیر است:

  1. محتوای رایگان با ارزش
  2. محتوای کمپین
  3. محتوای شخصی
  4. محتوای تبلیغاتی

انواع دیگر محتوا را نیز براساس خلاقیت و حرفه می‌توان تولید کرد، در ادامه به شرح محتواها پرداخته می‌شود. بعد از در نظر گرفتن هدف از تولید محتوا و انتخاب دسته‌بندی محتوا نیاز است تا شناخت دقیقی از مخاطبان خود پیدا کرد، محتوای رایگان با ارزش در زمینه کاری خود تولید کرد که رقبا تولید نمی‌کنند، محتوای کمپینی راه اندازی کرد که دارای پیام و هدف خاصی است، محتوای شخصی یا نشان دادن پشت پرده کار و محتوای تبلیغاتی هم دارای تبلیغی آشکار است تولید کرد.

چگونه مخاطب هدف خود را شناسایی کنیم؟

مهمترین راز شناخت مخاطب هدف، دیدن کامنت‌های کاربران و فالورهای آنهاست برای پی بردن دقیق به نیازها و دغدغه‌ها و رویاهای کاربران هدف.

بسیاری از افراد بر این باورند که مخاطب هدف می‌تواند در برگیرنده تمام افراد باشد، این بزرگترین اشتباه است زیرا با محدود کردن نه تنها سرمایه زیادی از دست نمی‌رود بلکه به جامعه بزرگ هدفمند و مشتریان وفادار نیز می‌توان رسید.

گام دوم - نظم دهی به ویدیو

در گام دوم، سه مرحله بسیار مهم در پیش رو است، جذب مخاطبان اینستاگرامی که معمولا 10 ثانیه اول ویدیو این فرصت را ایجاد می‌کند، مرحله دوم انتقال پیام اصلی و مرحله سوم دعوت به انجام کار است.

مرحله اول (جذب مخاطب)

در این مرحله باید با بیان سوالات کوبنده، داستان سرایی، آمارهای واقعی و استفاده از جملات بزرگانی که الگوی کاربران هدف است آنها را جذب کرد تا به مراحل باقی کار هدایت شوند.

مرحله دوم (انتقال پیام)

در مرحله انتقال پیام اصلی ویدیو باید سعی داشت، پیامی ساده، شفاف، با زبان مخاطبی که تعیین کرده اید ویدیو تولید کنید.

مرحله سوم (دعوت به انجام کار)

از کاربران خود در انتهای ویدیو باید درخواست کرد تا کاری برای آنها انجام داد، هنگامی که مخاطبان هدف کاری انجام می‌دهند و نتیجه ریزی از آن دید جذب شد تا دوباره به پیج مراجعه کنند و از مطالب و ویدیوها استفاده کنند.

گام سوم (ارائه با بهترین کیفیت)

از ارائه دادن مقالات هیچ ترسی نباید داشت، هیچ کاری از ابتدا بی‌عیب و نقص شروع نشده و با تکرار و آزمون و خطا به کیفیت بالایی می‌رسد. پس هم از ارائه دادن مقالات و مطالب و ویدیوهای خود هیچ ترسی نباید داشت و هم با طی کردن مراحل زیر می‌توان بهترین ارائه‌ها را آماده کرد.

با لحن یکنواخت به هیچ عنوان نباید صحبت کرد، با زبانی احساسی مطالب خود را بیان کرد و استفاده به موقع از زبان بدن را فراموش نکرد. طلایی‌ترین نکته در تولید ویدیو فراموش کردن لنز و قرار دادن مخاطب هدف به جای لنز دوربین است.

گام چهارم ( تولیدویدیو)

به این ترتیب به سادگی به مراحل پایانی خود برای تولید محتوا می‌توان رسید، در این مرحله گفته خواهد شد که تولید کردن ویدیوی با کیفیت چگونه انجام می‌شود، با ساده‌ترین ابزارها (گوشی‌های هوشمند) هم توانایی تولید ویدیو را خواهند داشت اما بسته به نیاز از موارد زیر نیز می‌توان استفاده کرد.

راه‌های زیاد و ابزارهای زیادی برای تولید ویدیو وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

داشتن یک دوربین خوب کمک می‌کند تا بتوان ویدیویی مناسب تولید کرد، می‌توان از دوربین‌های موجود در بازار که از نوع dslr هستند برای تولید ویدیو استفاده کرد و یا از گوشی‌های هوشمندی که در دست است برای کار استفاده کرد.

استفاده از میکروفن مناسب که کیفیت صدای مناسبی داشته باشد؛ ویس ریکوردرهای سونی معمولا بهترین کیفیت را برای ریکورد کردن دارند و از میکروفن‌های یقه‌ای یا میکروفن‌های ایستاده نیز می‌توان استفاده کرد.

ابزارهای نورپردازی و استفاده از پرده سبز نیز کمک خواهد کرد تا کاملا یک دست محیط ریکورد ویدیوی خود را تغییر داد و استفاده از کادربندی مناسب به کاربران هدف کمک خواهد کرد تا حس بهتری نسبت به ویدئو و مطالب داشته باشند.

ابزارهای کاربردی در این زمینه می‌توانند نرم افزارهای شرکت adobe باشند.

گام پنجم( تکمیل و انتشار ویدیو)

در این قسمت کار سختی وجود ندارد فقط ایجاد یک کاور ارزشمند و مناسب برای ویدیو و در قدم بعدی نوشتن یک کپشن مناسب که هدف از ویدیو را شرح دهد.

از شروع کردن به هیچ عنوان نباید ترسی داشت، بدون هیچ ترسی باید از همین حالا با داشتن این دانش جلوی دوربین رفت و شروع به کار کرد، ویدیوها قطعا با بازخوردهایی که از مخاطبان کسب می‌کنند با اصلاح کردن بهبود پیدا می‌کنند و به بهترین کیفیت خواهند رسید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات حرفه‌ای می‌توانند به سایت کدپز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کدپز

کدپز تیم طراحی سایت و سئو سایت وردپرسی و طراحی قالب های فتوشاپی موشن گرافیک در راستای بهبود کسب و کار شما عزیزان خواهد بود . پشتیبانی قوی ، انتشار مقالات رایگان و مشاوره ی رایگان از خدمات ما به شما عزیزان خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی