اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011255709810524

فالوور زیاد نشانه فروش بالا در اینستاگرام نیست

کد: 140011255709810524

https://bit.ly/3LAhm2t

، گلستان , (اخبار رسمی): یکی از مرگبارترین اتفاقاتی که در اینستاگرام می افتد، این است که صاحب یک پیج تمام تلاش خود را برای افزایش فالوور می گذارد و بعد از به دست آوردن یک تعداد فالوور به فکر فروش می افتد. از آنجایی که این روند نتیجه ای حاصل نمی کند از اینستاگرام زده می شود.

فالوور زیاد نشانه ی فروش بالا در اینستاگرام نیست!
فالوور زیاد نشانه فروش بالا در اینستاگرام نیست

تمرکز بیش از حد گذاشتن برای هریک از بخش های اینستاگرام می تواند منجر به نتیجه نگرفتن شما شود. اگر تمایل دارید از اینستاگرام به صورت اصولی کسب درامد داشته باشید تا انتهای این ویدئو همراه من باشید.

اصل اول اینستاگرام

یکی از چاله های بزرگ در هر شبکه ی اجتماعی، چاله ی افزایش تعامل است. بخاطر افزایش تعامل تمام روندهای اصولی را قربانی می کنیم. مثلا برای برگزاری کمپین ها تبلیغات انجام نمی دهیم زیرا مخاطبین پیج مارا انفالو می کنند!

اینستاگرام یا هرشبکه اجتماعی نیاز به برنامه ریزی بلندمدت و چند وجهی دارد. در این چند وجهی کار کردن شما هم به فکر برندینگ، هم افزایش فروش، هم افزایش تعامل و تک تک نکات پیش برنده باید باشید.

فالوورهای بی ارزش

اگر قصد دارید صرفا یک پیج پر از مخاطب داشته باشید، بهترین گزینه برای شما خرید یک پیج است. یک پیج فعال را پیدا کنید و خریداری کنید و تمام فعالیت خود را در ان پیج باب میل فالوورها انجام دهید. اما اگر تمرکز شما داشتن یک پیج پویا است، به هر تعداد مخاطب که در پیج دارید باید بتوانید محصول یا خدمت ارائه کنید و اگر فالوورهایی دارید که اشتباها شما را دنبال می کنند آگاه کنید تا هم فروش و هم برندینگ ایجاد شود.

یادگیری اصول اینستاگرام

اگر تمایل به ساخت یک پیج و رشد آن دارید، پیشنهاد می کنم حتما از دوره رایگان اینستاگرام مارکتینگ کدپز کمک بگیرید که علاوه بر افزایش فالوور بتوانید افزایش فروش هم داشته باشید و هر دو وجه را باهم پوشش دهید.

https://codepaz.com/instagram-marketing-tutorial/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کدپز

کدپز تیم طراحی سایت و سئو سایت وردپرسی و طراحی قالب های فتوشاپی موشن گرافیک در راستای بهبود کسب و کار شما عزیزان خواهد بود . پشتیبانی قوی ، انتشار مقالات رایگان و مشاوره ی رایگان از خدمات ما به شما عزیزان خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]