اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711173460110524

داشتن وب سایت برای کسب و کار اینترنتی چه مزیت‌هایی دارد؟

کد: 139711173460110524

https://goo.gl/dc5kkY

، گلستان , (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی مزیت‌های داشتن یک سایت و این که کسانی که سایت ندارند چه امکاناتی را از دست داده‌اند پرداخته می‌شود.

داشتن وب سایت برای کسب و کار اینترنتی چه مزیت هایی دارد؟
وب سایت ها قابلیت های پولساز فراوانی برای ما خواهند داشت کدپز سعی بر تولید مقاله ای در این باره دارد

شاید برای خیلی‌ها بسیار لذت بخش باشد که خواب باشند و بعد از بیدار شدن و چک کردن گوشی خود ببینند که پول به حساب آنها واریز شده است و آنها عملا هیچ فعالیت فیزیکی خاصی انجام نداده‌اند. این کار و این درآمد از طریق سایت امکان‌پذیر خواهد بود و می‌توان با داشتن یک سایت حتی سایت فروشگاهی به همین سادگی کسب درآمد کرد برای دانستن راز موفقیت در این زمینه تا انتهای مقاله همراه باشید.

چرا باید در سایت فروش داشت؟

شاید برای خیلی‌ها هم سوال باشد که چرا سایت اهمیت به خصوصی دارد. سایت به دلیل سیستماتیک کردن کارها و همچنین عدم فیلترینگ و از بین رفتن اهمیت به ویژه‌ای دارد در طی چندین سال اخیر شبکه‌های مجازی فراوانی بالا آمده و از بین رفته‌اند. نمونه‌ی کاملا واضح این مثال شبکه‌ی اجتماعی وایبر خواهد بود که دیگر فردی در آن فعالیت ندارد . پس بهتر است از شبکه‌های مجازی کمک کرد تا به صورت سازمان یافته تمامی افراد را به سایت خود هدایت کرد که بعد از بین رفتن شبکه مجازی کاربران خاص خود را داشته باشند.

چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم؟

تقسیم‌بندی زیادی در زمینه کسب و کار آنلاین وجود دارد بسته به نیاز، کدپز پیشنهاد می‌کند که در ابتدا با یک هزینه کم شروع شود و سایتی با وردپرس و قالب اختصاصی و یک پشتیبان سئو راه‌اندازی شود و پس از رونق گرفتن کسب و کار، یک cms  اختصاصی طراحی کرده و یا با همان وردپرس کار خود را ادامه داد.

کسب و کارهای بزرگ قدم‌های کوچک بر می‌دارند!

اگر پیشینه دیجیکالا و سایر سایت‌های موفق را ببینید متوجه این می‌شوید که با یک هدف سازمان یافته از کوچک شروع کرده‌اند و خدمات خود را کاملا صادقانه ارائه کرده‌اند و پس از ارائه این خدمات موفق شده‌اند و قدم کوچک بعدی را برداشته‌اند.

برنامه ریزی برای هدف نهایی و قدم بسیار بزرگ بسیار عالی خواهد بود ولی شروع و قدم بزرگ از ابتدای کار لازم نیست این آرمانگرایی است و باعث عقب افتادن می‌شود.

سئو چیست؟

در بالا سخن از سئو شد که شاید برای اکثر افراد سوال باشد سئو چیست؟ سئو به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است و قصد موتورهای جستجوگر بهینه شدن سایت برای کاربران است پس نتیجه کلی سئو فرایندی است که بهینه شود برای کاربران نه برای موتورهای جستجوگر، الگوریتم‌های خاصی وجود دارد که موتورهای جستجوگر بر آن اساس تشخیص می‌دهند تا چه حد برای کاربر بهینه شده است و هرگونه کلاه گذاشتن سر موتور جستجوگر، سایت را عقب‌تر می‌اندازد! سئو یک امر بسیار ساده و در عین سادگی بسیار کاربردی است.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم تولید محتوا با زبانی کاملا ساده و افراد متخصص زیادی که م‌یتوانند در طراحی قالب اختصاصی در طراحی صفحه‌های فرود و تمامی امکانات این سیستم کمک کنند. وردپرس قابلیت‌های بسیاری دارد که می‌توان از آن بسیار ساده استفاده کرد و همچنین افزونه‌ها و راهنماهای بسیار قوی در زمینه سئو نیز دارد.

چرا طراحی قالب اختصاصی بهتر است؟

طراحی سایت با قالب اختصاصی چهره بهتری برای مخاطبان دارد که نشان می‌دهد به طور کاملا جدی پیگیر کسب و کار خود هستید. اگر فروشنده‌ی یک بوتیک باشید می‌دانید که بیشتر جذب مشتری خود را از طریق ویترینی که درست کرده‌اید دارید پس ویترین سایت نیز اختصاصی بودن قالب و در دسترس بودن کالاها و خدمات برای کاربران است.

از نظر تخصصی‌تر قالب اختصاصی بهینه‌تر خواهد بود چون کدهای اضافه قالب‌های عمومی را ندارد بهینه شده در زمینه کسب و کار است و سرعت لود بالایی ندارد چون سورس کدهای اضافه‌ای که شاید هرگز از آنها استفاده نشود را ندارد.

مدیریت سایت به عنوان چندمین شغل حساب می‌شود؟

اگر مدیریت سایت را به عنوان شغل اصلی خود نمی‌دانید ایرادی ندارد ولی برای موفق شدن حتی اگر شغل دهم باشد مدیریت سایت یک سری اصول بسیار مهم خواهند بود. اگر پلن خود را به طور مداوم بریزید اگر تولید محتوا داشته باشید اگر به صورت کاملا صادقانه و مستمر روزانه بیشتر از 2 ساعت وقت برای سایت بگذارید قطعا موفق خواهید شد.

دو ساعت وقت گذاشتن به این معنا نیست که در شبکه‌های اجتماعی بگردید و یا در گوگل جستجو کنید 2 ساعت فعالیت مفید برای تولید محتوای هدفمند پلن جدید برای قدم بعدی کسب و کار و سایر مواردی که در این زمینه مفید خواهند بود. هرگز مطالعه کردن را از دست ندهید!

قصد شروع دارید ولی هنوز شک از دست دادن پول خود را دارید؟

اگر قصد دارید شروع کنید قبل از طراحی سایت خود یک پلن راجب تمامی مراحلی که قصد اجرای ان را دارید بنویسید و یا می‌توان از متخصصان کدپز در این زمینه کمک گرفت و همچنین حتما برنامه‌ای برای تولید محتوا در سایت خود قرار دهید. دیجیکالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایرانی این امر را انجام می‌دهد راجب به تمامی محصولات اطلاعاتی کامل در اختیار مردم قرار می‌دهد.

اگر مراحل بالا انجام شد و هنوز شک برطرف نشده علاقه‌مندان می‌توانند مقالات کدپز در زمینه‌های سئو و وردپرس را مطالعه کنند تا اطمینان کامل در این زمینه پیدا کنند. راز موفقیت تمامی کسب‌و کارهای اینترنتی شروع کوچک و پافشاری آنها است از یک سایت خبری می‌توان به سادگی کسب درآمد میلیونی راه اندازی کرد فقط نیاز به این دارد جدی عمل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کدپز

کدپز تیم طراحی سایت و سئو سایت وردپرسی و طراحی قالب های فتوشاپی موشن گرافیک در راستای بهبود کسب و کار شما عزیزان خواهد بود . پشتیبانی قوی ، انتشار مقالات رایگان و مشاوره ی رایگان از خدمات ما به شما عزیزان خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]