اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971107343167009

در رویداد باروک سامیت اتفاق افتاد:

راه اندازی کمپین #کنارمون_باشید توسط جوانان کرمانشاهی برای دعوت از وزیر

کد: 13971107343167009

https://goo.gl/5DWWZ2

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): کمپین #کنارمون_باشید توسط جوانان کرمانشاهی برای دعوت از وزیر ارتباطات برای حضور در رویداد باروک سامیت رقم خورد.

راه اندازی کمپین #کنارمون_باشید توسط جوانان کرمانشاهی برای دعوت از وزیر
راه اندازی کمپین #کنارمون_باشید توسط جوانان کرمانشاهی برای دعوت از وزیر

این رویداد با 18 سخنران منتخب از میان بهترین اساتید و فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال و بیش از 800 شرکت کننده در ابتدای اسفندماه در تالار تشریفات قصر واقع در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار می‌شود

جمعی از جوانان و فعالان کسب و کار آنلاین با راه‌اندازی یک کمپین با هشتگ #کنارمون_باشید از وزیر ارتباطات خواستند که به کرمانشاه آمده و در یک رویداد بزرگ تبلیغاتی با محوریت دیجیتال مارکتنیگ با نام باروک سامیت که در جهت حمایت از کسب و کارهای استان است، شرکت کند.

به گزارش باختر، باروک سامیت یک رویداد و دورهمی تبلیغاتی برای گردهم آوردن بزرگان عرصه تبلیغات ، بازاریابی و صاحبان کسب و کار در کرمانشاه است که مخاطبان آن در طی یک روز در مورد آخرین دستاوردهای این حوزه و تجربیات تلخ و شیرین خود در مسیر پرفراز و نشیب بازاریابی و تبلیغات تعامل کرده ، می‌آموزند و شبکه‌سازی می‌کنند و برای رسیدن به یک دورنمای روشن از رشد تبلیغات و بازاریابی در کسب و کار استان از متخصصان مطرح این حوزه آموزش می‌بینند.

این رویداد با 18سخنران منتخب از میان بهترین اساتید و فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال و بیش از 800 شرکت کننده در روز جمعه تاریخ سوم اسفند97 در تالار تشریفات قصر واقع در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

از آنجایی که مهندس جهرمی وزیر ارتباطات پیش از این در چند نمونه چنین از گردهمایی‌های بزرگی که در نقاط مختلف کشور  برگزار شده شرکت کرده بود، انتظار می‌رود در جمع جوانان و نخبگان کرمانشاهی نیز حضور پیدا کنند.

گفتنی است این رویداد برای نخستین بار در کشور توسط آژانس تبلیغاتی باروک به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]