اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711083435210143

دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ به شدت تغییر خواهد کرد

دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

کد: 139711083435210143

https://goo.gl/aVPZKx

، اهواز , (اخبار رسمی): دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ به شدت تغییر خواهد کرد. البته شاید این تغییرات را دوست نداشته باشید. منظور از تغییرات این نیست که بحث رقابت در آن تغییر می‌کند چون رقابتی شدن دیجیتال مارکتینگ هر ساله بیشتر می‌شود.

دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹
دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

تغییر دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ به خاطر ایجاد تکنولوژی‌های جدید است که البته همین مسئله نیز بخاطر این است که اینترنت در حال اشباع شدن است. این بدان معنا است که در دنیا به ازای هر ۴ نفر یک وب سایت وجود دارد. بله واقعا وحشتناک است.

در این مقاله نحوه تغییر دیجیتال مارکتینگ در دنیای کسب و کار اینترنتی بیان خواهد شد. پس اگر دوست دارید بدانید که قرار است در سال ۲۰۱۹ چه تغییراتی در دیجیتال مارکتینگ ایجاد شود این مقاله اطلاعات جامعی ارائه می‌کند.

تغییرات دیجیتال مارکتینگ در کنار تغییرات سئو 

در سال ۲۰۱۸ از هر ۵ جستجو در گوگل ۲ مورد جستجوی صوتی بوده که در سال ۲۰۲۰ این آمار به ۵۰ درصد می‌رسد. این تغییر در دیجیتال مارکتینگ قابل توجه است.

درست است که هنوز خیلی افراد دوست دارند برای جستجوی در گوگل عبارت مورد نظر خود را تایپ کنند ولی کم کم افراد دارند به سمت جستجوی صوتی در گوگل می‌روند. خیلی‌ها تایپ کردن از طریق گوشی همراه به دلیل کوچک بودن کلیدهای صفحه کلید گوشی برای‌شان سخت است و ترجیح می‌دهند عبارت مورد نظر خود را به شکل صوت به گوگل بدهند.

به عنوان یک وب مستر و کسی که به فکر دیجیتال مارکتینگ است باید از همین امروز به فکر ایجاد ساز و کاری برای جستجوی صوتی گوگل در سایت خود باشید. یکی از کارهایی که باید انجام داد انتخاب کلمات و عبارات کلیدی مناسب در سایت است. کلماتی باید انتخاب شود که کابران به سادگی از طریق جستجوی صدا به آنها برسند. 

استفاده از کانال‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ

کانال‌های مختلفی برای بازاریابی دیجیتالی وجود دارد که برای اداره کسب و کار اینترنتی خود باید از همه این کانال‌ها استفاده شود. کانال‌هایی مثل بازاریابی محتوا، تبلیغات، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی و غیره وجود دارند که باید از این کانال‌های بازاریابی محبوب که به سرعت در حال اشباع شدن هستند در بازاریابی دیجیتالی یا همان دیجیتال مارکتینگ خود استفاد ه کنید.

وقتی از یک کانال برای رشد کسب و کار  استفاده می‌شود اگر به هر دلیلی آن کانال از کار افتاد سایر کانال‌ها را خواهید داشت و می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را از طریق این کانال‌های دیجیتال مارکتینگ توسعه دهید.

در سال ۲۰۱۹ وبلاگ نویسی به خوبی کار نمی کند!

بیش از ۱٫۸ میلیارد سایت وجود دارد که به روزرسانی نمی‌شوند و راکد مانده‌اند که حدود ۱ میلیارد آنها وبلاگ‌ها هستند. یعنی به ازای ۷ نفر یک وبلاگ.

سال‌ها قبل گوگل به وبلاگ‌ها و محتوای آن‌ها خیلی علاقه داشت و این جمله معروف که «محتوا پادشاه است» وجود داشت. اما با گذشت زمان گوگل دیگر به محتوا نیاز ندارد. البته این بدان معنا نیست که محتوا ایجاد نکنید و به ساخت بک لینک بپردازید بلکه منظور این است که گوگل در سال ۲۰۱۹ به محتوایی توجه می‌کند که در حال به روز رسانی باشد. یعنی به روز رسانی محتوای قدیمی سایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پس به جای اینکه هر روز محتوای جدید برای سایت خود تولید کنید بهتر است طبق یک برنامه ریزی منظم محتوای قدیمی سایت را به‌روز رسانی کنید.

اگر یک وب سایت قدیمی دارید بهتر است که ۵۰ درصد وقت خود را برای به روز رسانی محتوای قدیمی سایت خود اختصاص دهید و اگر سایت نوپایی دارید بهتر از ۵ درصد وقت خود را برای به روز رسانی بگذارید و بیشتر به کار تولید محتوای جدید بپردازید.

البته در هر صورت هدف از تولید و یا به روز رسانی محتوای باید کاربر نهایی سایت باشد یعنی کاری را انجام دهید که کاربران سایت می‌پسندند.

تمرکز بر روی موتورهای جستجوی جدید و انواع محتوای جدید

همه به خوبی می‌دانند که محتوای متنی اشباع شده است و سایت‌های اینترنتی مملو از مقالات و محتوای متنی شده است.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ جدید این مسئله که فقط محتوای متنی تولید شود تبدیل به یک روش سئو سنتی شده است. روش‌هایی دیگری در سئو وجود دارد که می‌توان نتایج بهتری گرفت. در این روش‌ها، خیلی سریع‌تر می‌توان در صفحه اول گوگل مشاهده شوید.

به جای اینکه وقت خود را فقط روی گوگل بگذارید بهتر است در کنار آن از سایت‌هایی مثل یوتیوب، آپارات، تماشا و سایر سایت‌های اشتراک ویدیو بگذارید. ویدیوهای کوتاهی تولید کنید و به صورت هفتگی در سایت‌های اشتراک ویدیو منتشر کنید. برای تولید ویدیو به راحتی از طریق گوشی همراه خود نسبت به تولید ویدیو اقدام کنید و یا اینکه با استفاده از نرم افزارهای رکوردر از صفحه مانیتور خود فیلم تهیه کرده و منتشر کنید.

در کنار ارسال ویدیو می‌توان در سایت‌هایی که فایل‌های صوتی را منتشر می‌کنند نسبت به ارسال فایل‌های صوتی خود اقدام کنید. سایت‌های همانند شنوتو و تهران پادکست سایت‌های اشتراک صوتی هستند که می‌توان به راحتی فایل‌های صوتی خود را به اشتراک گذاشت.

خیلی از افراد هستند که تماشای ویدیو و یا گوش دادن به فایل صوتی را به مطالعه متن ترجیح می‌دهند. این فرمت‌ها هنوز اشباع نشده‌اند و به خوبی می‌توان در آنها رشد چشمگیری داشت.

دیجیتال مارکتینگ به وسیله توجه به مشتریان قدیمی

ممکن است روش‌های جدید تبلیغات را امتحان کرده باشید و برای هر کدام نیز هزینه‌هایی پرداخت کرده باشید. در کنار شما حتما رقبای کسب و کار نیز همین کار را انجام داده‌اند و همین کار باعث شده که هزینه تبلیغات بالاتر برود. هر چه رو به جلو بروید و روش‌های جدید تبلیغات را تست کنید رقبا نیز همین کار را انجام می‌دهند. پس باید چه کاری انجام داد؟

بهترین راه برای کسب درآمد اینترنتی، گرفتن مشتریان جدید نیست بلکه این است که از مشتریان فعلی پول بیشتری به دست بیاورید.

اگر از روش‌های Upsells یا Downsells استفاده شود می‌توان درآمد خود را تا ۳۰ درصد و گاهی تا ۵۰ درصد افزایش داد. حتی اگر کسب و کار به گونه‌ای است که می‌توان فروش اقساطی داشت پیشنهاد می‌شود از این روش نیز استفاده کرد.

جمع بندی و سخن پایانی

انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ انقلابی در دیجیتال مارکتینگ صورت پذیرد. به هر حال باید آمادگی لازم را داشت که با هر تغییر که در دنیای کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی صورت می‌پذیرد پیش رفته و خود را وفق دهید. 

‌علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات در خصوص دیجیتال مارکتینگ به سایت مدیرگوگل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر گوگل

وب سایت مدیر گوگل در زمینه آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش کسب و کار اینترنتی با مدیریت منصور غلامی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی