اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711103441210143

آمازون کمک می‌کند که از روش‌های مختلفی کسب درآمد اینترنتی داشت

کسب درآمد از آمازون چگونه است؟

کد: 139711103441210143

https://goo.gl/1eRKQp

، اهواز , (اخبار رسمی): با کمی تحقیق متوجه این می‌شوید که امکان کسب درآمد از آمازون با یک‌سری روش‌های نوآورانه وجود دارد. بنابراین افرادی که قصد کسب درآمد از آمازون را دارند صرفا با گذاشتن وقت و انرژی و بدون هیچ محصول و هزینه‌ای می‌توانند این کار را انجام دهند.

کسب درآمد از آمازون چگونه است؟
کسب درآمد از آمازون چگونه است؟

جهت کسب درآمد از آمازون نیاز است از روش‌های بازاریابی و روش‌های موجود در آمازون استفاده شود تا بتوان در این راه موفق بود. به مرور زمان، می‌توان در این کار تبحر بیشتری پیدا کرد و این باعث می‌شود درآمد نیز بیشتر شود.

افرادی که شاغل هستند می‌توانند این کار را در کنار کار اصلی خود انجام دهند. فقط کافی است در روز چند ساعتی را برای آن زمان بگذارند.

تبدیل شدن به یک همکار در سایت آمازون بهترین روشی است که می‌توان در این سایت به کسب درآمد اینترنتی رسید. آمازون با فروش ۵۰۰ میلیون محصول در سایت خود محلی مناسب برای کسب درآمد دارد.

چگونه می‌توان بدون فروش محصول از آمازون کسب درآمد کرد؟

می‌توان از روش‌های بازاریابی استفاده کرد و بدون داشتن محصول و با دریافت کمیسون به کسب درآمد از آمازون رسید.

باید بتوان دیگران را ترغیب کرد تا محصولاتی را که به آن‌ها معرفی می‌شود را خریداری کنند و به ازای آن کمیسیون دریافت کرد. این کمیسیون در واقع طرح تشویقی است که آمازون برای افراد در نظر می‌گیرد. از این طریق هم می‌توان سود کرد و هم آمازون بهره لازم را می‌برد. افراد زیادی هستند که از این طریق در سرتاسر جهان کسب درآمد می‌کنند.

با استفاده از مراحل زیر می‌توان کسب درآمد از آمازون را یاد گرفت:

۱- ایجاد حساب کاربری در آمازون

اولین کاری که برای کسب درآمد از آمازون باید انجام شود ایجاد یک حساب کاربری است. به سادگی و همانند همه سایت‌ها می‌توان با ورود نام و ایمیل و رمز خود در این سایت ثبت نام کرد.

بعد از ورود اطلاعات، یک ایمیل تاییدیه ارسال می‌شود و یک کد تاییده ارسال می‌شود که این کد را باید در صفحه مربوطه که به آن هدایت شده‌اید وارد کنید.

وقتی این کد تایید وارد شد، ثبت نام تکمیل می‌شود و وارد پروفایل خود می‌شوید. از این به بعد می‌توان به کسب درآمد از آمازون پرداخت. هر شخصی که در سایت آمازون ثبت نام می‌کند یک آی دی منحصر به فرد دریافت می‌کند.

قدم بعدی این است که به دنبال گزینه‌های مناسبی بود که با بازاریابی و ترویج آنها بتوان کسب درآمد از اینترنت کرد. در واقع این همان مرحله است که بدون داشتن محصول می‌توان کسب درآمد از آمازون را تجربه کرد.

خبر خوب این است که این سرویس کاملا رایگان است و به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توان تبدیل به یک همکار در آمازون شد.

۲- آمازون هیچ مبلغی را بابت همکار شدن دریافت نمی‌کند.

بنابراین باید مراقب افراد سودجویی که بابت ایجاد همکاری در آمازون، پول درخواست می‌کنند بود.

۳- چگونه بدون فروش در آمازون کسب درآمد کنیم؟

فقط ثبت نام در آمازون و دانستن مهارت بازاریابی کسب درآمد نمی‌کند. باید یک سری کارها را برای درآمدزایی از آمازون انجام داد. اولین قدم برای کسب درآمد از آمازون شناسایی افرادی است که علاقه‌مند به محصولات آمازون هستند. درآمد رابطه مستقیمی با این شناسایی دارد.

پس وقتی محصولات آمازون را برای بازاریابی مطالعه می‌کنید به افرادی که می‌توانند از آن محصولات استفاده کنند تمرکز کنید که از چه محصولاتی می‌توانند استفاده کنند و برای آنها مفید هستند.

۴- کسب درآمد از آمازون با معرفی محصولات هدفمند

هر محصولی را به راحتی نمی‌توان بازاریابی کرد و فروخت. در واقع هر محصول آمازون می‌تواند باعث کسب درآمد از آمازون شود ولی بهتر روی محصولاتی کار شود که اطلاعات بیشتری در مورد آنها دارید و تا حدودی شناختی از آن داشته باشید. وقتی در مورد اطلاعات کافی و اشراف داشته باشید بهتر می‌توانید بازاریابی کنید و فروش داشته باشید و نهایتا پورسانت بیشتر خواهد شد.

مثلا اگر کودکی داشته باشید و کتاب‌های رفتار کودکان را قبلا مطالعه کرده باشید برای معرفی محصولات آمازون که در خصوص رفتار کودکان هستید می‌توانید موفقیت بیشتری کسب کنید و به کسب درآمد از آمازون به شکل بهتری برسید.

۵- کسب درآمد از آمازون با استفاده از سایت شخصی

این مورد یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از آمازون است. هیچ محصولی از خود ندارید و صرفا قرار است محصولات آمازون را به فروش برسانید. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای این کار ایجاد یک وب سایت شخصی و یا یک وبلاگ است.

وقتی یک وب سایت و یا یک وبلاگ شخصی داشته باشید همه کاره شما هستید و مدیریت همه چیز در دستان شما است و خودتان تصمیم می‌گیرید که چه محصولاتی را در سایت قرار دهید. به راحتی می‌توانید با استفاده از وردپرس و با طراحی سایت بدون کدنویسی نسبت به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود اقدام کرد.

باید برای هر محصول یک صفحه جداگانه داشت و توضیحات مناسبی برای آن درج کرد و نهایتا لینک به سایت آمازون داد. برای فروش بیشتر در آمازون لازم است یک استراتژی مناسب طراحی کرد. سئوال این است که این استراتژی را چگونه باید طراحی کرد؟

۶- تحلیل اطلاعات برای ایجاد فروش در آمازون

اگر وب سایت خود را راه اندازی کردید باید تحلیل رفتار مشتریان سایت را انجام دهید. اگر بتوان رفتار مشتریان سایت را تحلیل کرد می‌توان فروش بیشتری داشت. مثلا باید تحلیل‌های زیر را انجام داد:

کدام یک از صفحات مربوط به محصولات کابران بیشتری جذب کرده است

میزان ترافیک در طول هفته

تعداد کلیک‌هایی که از طریق سایت وارد سایت آمازون می‌شود و به خرید از آمازون تبدیل می‌شود

این موارد باعث می‌شود که متوجه شوید کدام محصولات آمازون می‌توانند فروش بیشتری ایجاد کنند. اگر فروش افزایش پیدا کند رتبه نزد آمازون بالاتر می‌رود و تبدیل به یک دستیار در این سایت می‌شوید.

۷- کارت‌های هدیه آمازون راهی برای کسب درآمد از آمازون

علاوه بر فروش براساس بازاریابی و یا همان روش همکاری در فروش می‌توان با استفاده از کارت‌های هدیه آمازون به کسب درآمد از اینترنت رسید.

روش‌های زیادی برای گرفتن این کارت هدیه‌ها و نهایتا کسب درآمد از طریق آمازون وجود دارد که به آن‌ها اشاره می‌شود:

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد از آمازون بدون فروش، گرفتن کارت هدیه در ازای چیزی است. می‌توان کالاهای قدیمی و یا محصولات استفاده نشده خود را مبادله کرد و این کارت را دریافت کرد. این محصولات می‌توانند کتاب و یا وسایل الکترونیکی باشند.

می‌توان از این کارت‌ها به عنوان وجه نقد در سایت‌هایی همچون cardpool استفاده کرد. علاوه بر آن می‌توان با خرید از آمازون و استفاده از کارت هدیه برای پرداخت وجه بابت محصولات از این کارت‌ها استفاده کرد. این امکان نیز وجود دارد که کارت‌های هدیه را به عنوان پاداش و یا امتیاز به دست آورد.

با مشاهده بعضی از ویدیوها  و یا شرکت در نظرسنجی‌ها می‌توانید امتیاز کسب کرد و سپس از آن امتیازات که در قالب کارت هدیه هستند استفاده کرد. می‌توان این کارت‌ها را به پول نقد نیز تبدیل کرد و وجه آن را از طریق کارت اعتباری خود دریافت کرد.

۸- کسب درآمد از آمازون از طریق شرکت‌های نظرسنجی آنلاین

شرکت‌های زیادی وجود دارند که برای مشتریان خود نظرسنجی راه‌اندازی می‌کنند. این تحقیقات می‌تواند در زمینه‌های نرم افزار و یا کسب و کار باشد و گاهی می‌تواند در خصوص خدمات خاصی نیز باشد.

بیشتر وقت‌ها این شرکت‌ها، جایزه نقدی و یا کارت هدیه آمازون را ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توان بدون فروش در آمازون کسب درآمد کرد.

۹- کسب درآمد از آمازون با نوشتن کتاب‌های الکترونیکی

اگر اشتیاق پول درآوردن از آمازون را دارید یکی از راه‌های آن نوشتن EBook است. می‌توان یک محتوای عالی تهیه کرد و بدون اینکه درگیر ناشر و ثبت کتاب شوید به راحتی از طریق امکانی که سایت آمازون در اختیار می‌گذارد کتاب الکترونیکی خود را ثبت کرد.

کتاب الکترونیکی بدون هیچ هزینه‌ای ثبت می‌شود و بعد از چند ساعت توسط آمازون در سایت منتشر می‌شود و هزاران کاربر از سرتاسر دنیا می‌توانند این کتاب الکترونیکی را مشاهده و خریداری کنند و از این طریق به کسب درآمد از آمازون خواهید رسید. برای این کار از سرویس Kindle آمازون باید استفاده کرد.

نوشتن یک کتاب الکترونیکی دقیقا به تخصص و تجربه بستگی دارد. هر چه محتوای بهتری تولید شود می‌توان درآمد بیشتری از آمازون کسب کرد.

وقتی پلت‌فرم کیندل را به عنوان محلی برای فروش ایبوک انتخاب می‌کنید کسب درآمد تضمین شده است. چون یک اعتبار ویژه جهانی دارد.

۱۰- کسب درآمد از آمازون با کامنت‌گذاری

این روش یک روش جالب است که می‌توان بدون داشتن محصول و یا فروش محصول از آمازون کسب درآمد کرد و یک کسب و کار اینترنتی خانگی داشت.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصولات و مقالات موجود در سایت آمازون را مطالعه کرده و در پایین همان مقاله یا محصول نظر خود را به صورت صادقانه بیان کنید.

این مورد می‌تواند در تمام محصولات و مقالات آمازون وجود داشته باشد. در این روش نیاز به هیچ تخصصی نیست و کسب درآمد از آمازون فقط با کامنت‌گذاری صورت می‌پذیرد.

‌علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات در خصوص کسب درآمد از آمازون می‌توانند به سایت مدیرگوگل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر گوگل

وب سایت مدیر گوگل در زمینه آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش کسب و کار اینترنتی با مدیریت منصور غلامی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]