اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711153453210143

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

کد: 139711153453210143

https://goo.gl/W2X9rh

، اهواز , (اخبار رسمی): کسب درآمد اینترنتی چند سالی است در کشور رونق گرفته است و افراد زیادی از طریق کسب درآمد اینترنتی زندگی خود را می‌گذارنند. با توجه به هزینه‌های زیادی که کسب‌وکارهای سنتی دارند کسب‌وکار اینترنتی در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه (جدیدترین روش ها)
کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

اگر در اینترنت عبارت کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد اینترنتی و یا درآمد اینترنتی را جستجو کنید خواهید دید که سایت‌های زیادی هستند که در این خصوص تبلیغات انجام داده‌اند و به روش‌های مختلف قصد دارند افراد را وارد این کسب و کار کنند. البته اینکه آیا این سایت‌ها کسب درآمد اینترنتی واقعی و مطمئن دارند یا خیر باید در مورد آنها بحث و بررسی جداگانه‌ای شود.

چرا کسب درآمد اینترنتی؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد سایت‌های زیادی هستند که کاربران اینترنتی را به سمت کسب درآمد اینترنتی تشویق می‌کنند. حال برررسی می‌شود که چرا کسب درآمد اینترنتی مهم است و چرا باید به دنبال درآمد اینترنتی بود. دلایلی که باید کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کرد و کسب درآمد از اینترنت داشت به شرح زیر هستند:

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی اگر نیاز به سایت نداشته باشید هیچ هزینه‌ای نیاز نیست پرداخت شود و اگر هم برای کسب درآمد اینترنتی نیاز به سایت باشد با سرمایه کم قابل انجام است. البته باید توجه داشت که برای فعالیت در اینترنت و کسب درآمد اینترنتی هر هزینه‌ای را متحمل شوید به سرعت می‌توانید جبران کنید. مثلا اگر برای طراحی سایت هزینه‌ای پرداخت شود می‌توان با برنامه‌ریزی درست و منظمی این هزینه را جبران کرد. هر چند با وردپرس می‌توان وب سایتی را طراحی کرد و هزینه‌ای بابت ساخت سایت نیز پرداخت نکرد.

کسب درآمد از اینترنت در هر مکان

برای اینکه بتوان از اینترنت کسب درآمد کرد نیاز نیست دفتر کاری داشت و هزینه‌هایی بابت اجاره آن متحمل شد. وقتی قرار است از طریق موبایل یا کامپیوتر شخصی خود کسب و کار اینترنتی خود را مدیریت کرد نیازی به دفتر یا محلی برای انجام کار نیست و کار در منزل خواهید داشت. اگر قصد مسافرت رفتن داشته باشید دیگر نیازی به گرفتن مرخصی نیست، به هر شهری و روستایی که مسافرت کنید می‌توانید از همان جا کسب درآمد اینترنتی را تجربه کرد.

کسب درآمد اینترنتی در ساعات دلخواه

وقتی مدیریت کار اینترنتی را برعهده دارید و قرار است کسب درآمد اینترنتی داشته باشید پس هیچ محدودیتی در خصوص انتخاب زمان کاری وجود نخواهد داشت. در هر ساعتی از شبانه‌روز که وقت داشته باشید می‌توانید به اینترنت دسترسی پیدا کرده و شغل اینترنتی را بهبود ببخشید و می‌توان درآمد اینترنتی شبانه روزی داشت.

مشتریان نامحدود

وقتی قرار است از طریق اینترنت کسب و کار خود را شروع کنید باید  انتظار داشته باشید که از هر شهر و کشوری مشتری داشته باشید. دیگر مشتریان محدود به کوچه و خیابان‌های شهر نیست و از هر جایی می‌توان کسب و کار اینترنتی درآمد داشته باشد.

اینها فقط تعداد کمی از دلایلی بودند که نیاز به کسب درآمد از اینترنت را ثابت می‌کنند.

در ادامه قصد مدل هایی معرفی می‌شود که از طریق آنها می‌توان به کسب درآمد اینترنتی رسید. با توجه به شرایط می‌توان حداقل یکی از این مدل‌ها را انتخاب کرد.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش محصولات فیزیکی

رایج ترین مدل که برای عموم مردم آشنا است همین مدل است. در این مدل باید یک محصول فیزیکی تولید و آماده کنید و سپس از طریق اینترنت به فروش رسانید. برای فروش این محصولات می‌توان از وب سایت و یا فروشگاه‌های اینترنتی و یا سایت‌های حراجی اقدام کرد.

وقتی محصولات فیزیکی از طریق اینترنت به فروش می‌رسند دیگر مشتریان نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و خرید اینترنتی برای آنها راحت‌تر خواهد بود.

مشتریان می‌توانند تصاویر و توضیحات و همچنین نظرات کاربران را ابتدا مطالعه و سپس با دیدی باز نسبت به خرید اقدام کرد. خیلی از فروشگاه‌های سنتی نیز در کنار فروشگاه خود یک فروشگاه اینترنتی نیز طراحی می‌کنند و از آن طریق نیز کسب درآمد اینترنتی را تجربه می‌کنند.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش خدمات

خدمات به دلیل اینکه قرار نیست کالای فیزیکی ارسال شود نسبت به محصولات فیزیکی برای فروش در اینترنت مناسب‌تر هستند.

خدمات مختلفی همانند آموزش زبان، آموزش موسیقی، آموزش گرافیک، آموزش طراحی سایت، آموزش سئو و هر خدمات دیگیری می‌توانند از طریق اینترنت و بدون حضور فیزیکی انجام شوند.

مزیتی که خدمات دارد این است که یک‌بار یک محتوا تولید می‌شود و چندین بار می‌توان آن را به فروش رسانید. مثلا یک فایل آموزشی موسیقی آماده می‌شود و در وب‌سایت خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی قرار می‌دهید و چندین بار می‌تواند به فروش رساند.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فایل‌های ویدیویی

فایل‌های ویدیویی یکی از رایج‌ترین فرمت‌هایی هستند که می‌توان از طریق آنها کسب درآمد اینترنتی داشت. افراد زیادی هستند که دیدن کلیپ‌ها را به مطالعه متن و یا گوش دادن فایل صوتی ترجیح می‌دهند. در هر زمینه‌ای که تخصص دارید می‌توان کلیپ‌هایی تولید کرد و به فروش رسانید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش کتابچه‌های الکترونیکی (Ebook)

در هر زمینه‌ای که تخصص دارید کافی است دست به قلم شده و یا کامپیوتر خود را روشن کنید و شروع به تایپ کردن کرد. به سادگی هر چه تمام‌تر با استفاده از محیط ورد می‌توان مطالب آموزشی خود را تایپ و سپس تبدیل به فایل Pdf کرد و از طریق اینترنت آن را منتشر و نهایتا کسب درآمد اینترنتی خانگی کرد.

تفاوت کتابچه‌های الکترونیکی با کتاب‌های فیزیکی این است که برای تولید آنها نیاز به هیچ هزینه و یا مجوزی وجود ندارد و به سادگی و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توان آنها را تولید کرد.

می‌توان همین امروز سایتی راه‌اندازی کرد و شروع به تولید فایل‌های Pdf کرد و آنها را از طریق سایت خود به فروش رسانید و مزه درآمد اینترنتی را چشید. اگر نمی‌خواهید سایت داشته باشید می‌توانید از طریق سایت‌های فروش فایل ایرانی و خارجی که وجود دارد فایل‌های خود را آپلود و به فروش برسانید.

البته در ابتدای راه لازم است یک‌سری Ebook رایگان تهیه و در اینترنت منتشر کرد تا کاربران اینترنتی با شما آشنا شوند و بعد از آن به فروش بپردازند.

اگر در حال حاضر وب‌سایت دارید و مقالاتی در آن منتشر کرده‌اید می‌توان همان مقالات را کامل‌تر کرده و تبدیل به کتابچه کرد. همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توان مطالب خود را به صورت ویروسی منتشر کند. اجازه انتشار کتابچه خود را با ذکر منبع بدهید. با این کار باعث معروفیت هر چه بیشتر خواهد شد.

یک بخش کوچکی از فایل‌های pdf خود را می‌توان به صورت رایگان منتشر کرد و در آخر آن علاقه‌مندان را تشویق کرد تا به یک لینک خاص رفت و آن را  به طور کامل دانلود کرد.

اگر ای بوک‌های خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کرد باعث جلب توجه بیشتر کاربران خواهد شد و بیشتر منتشر می‌شوند.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش پادکست‌های صوتی

این روزها خیلی از افراد به وسیله تولید پادکست‌های صوتی به کسب درآمد اینترنتی رسیده‌اند. خیلی از افراد فکر می‌کنند با وجود فایل‌های ویدیویی در اینترنت، پادکست‌های صوتی جایگاهی ندارند. درست است که ویدیوها جذابیت بیشتری برای تماشا دارند ولی دلایلی وجود دارد که پیشنهاد می‌شود که از طریق تولید پادکست‌های صوتی نیز می‌توان کسب درآمد اینترنتی داشت. پادکست‌های صوتی مزایایی بسیاری دارند که به برخی از آنها اشاره می‌شود:

افراد در حین رانندگی نمی‌توانند از طریق مانیتور خودروی خود و یا گوشی همراه خود ویدیو تماشا کنند ولی به راحتی می‌توانند صوت گوش دهند. یکی از دوستان که در کار بیمه مشغول است به دلیل اینکه مشغله کاری زیادی دارد و خیلی از وقت‌ها در حال رانندگی هستند ترجیح داده که فایل‌های صوتی آموزشی بیمه را خریداری کرد و در خودرو گوش داد.

در هنگام پیاده‌روی اغلب افراد به فایل‌های صوتی گوش می‌دهند. ممکن است این فایل‌ها آهنگ و یا پادکست‌های آموزشی باشند.

خیلی از افراد در هنگام کار کردن اگر کارشان به تمرکز زیادی نیاز نداشته باشند در حال گوش دادن صوت هستند. مثلا تایپیست‌ها و یا آرایشگرها و یا رانندگان تاکسی و خیلی از افراد دیگر ترجیح می‌دهند از وقت خود به این شکل استفاده کامل ببرند.

خیلی از افراد هستند که وقت و حوصله مطالعه کتاب و یا مشاهده فیلم ندارند. این افراد گزینه‌ای جز فایل‌های صوتی ندارند.

پادکست‌های صوتی به راحتی حتی از طریق گوشی همراه و بدون هیچ هزینه‌ای قابل تولید هستند و از طریق نرم افزارهای ویرایش صدا می‌توان آنها را ویرایش کرد.

همین دلالیل کافی است تا متوجه شد هنوز هم می‌توان از طریق پادکست‌های صوتی به کسب درآمد اینترنتی رسید. به همین دلیل در ادامه مواردی بررسی  می‌شود که برای تولید پادکست باید مدنظر قرار گیرند:

انتخاب موضوع مناسب برای تولید پادکست

برای شروع تولید یک پادکست صوتی ابتدا باید موضوع و یا بازار خاصی را هدف قرار داد. نمی‌توان پادکست‌هایی تولید کرد که همه افراد جامعه را تحت پوشش قرار دهد. بخشی از بازار و یا جامعه را پیدا کرد که به آن موضوع علاقه دارید و آن افراد نیز به پادکست‌های صوتی علاقه داشته باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر روش‌های کسب درآمد اینترنتی می‌توانند به سایت مدیر گوگل مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر گوگل

وب سایت مدیر گوگل در زمینه آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش کسب و کار اینترنتی با مدیریت منصور غلامی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی