اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971109343879531

آزمون ویراستاری به همت مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

کد: 13971109343879531

https://goo.gl/sAjU9C

، تهران , (اخبار رسمی): این آزمون با حضور بیش از 200 نفر از ثبت‌ نام کنندگان آزمون ویراستاری، پنج شنبه 11 بهمن ماه جاری و در واحدهای استانی جهاد دانشگاهی 9 استان پایلوت برگزار می‌شود.

آزمون ویراستاری 11بهمن به همت مرکزاطلاعات علمی جهاددانشگاهی برگزار می شود
آزمون ویراستاری به همت مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به نقل از معاون توسعه بانک‌ها و خدمات تخصصی این مرکز، این آزمون با حضور بیش از 200 نفر از ثبت نام کنندگان آزمون ویراستاری، پنج شنبه 11 بهمن ماه جاری و در واحدهای استانی جهاد دانشگاهی 9 استان پایلوت برگزار می‌شود.

به گفته محمد مهدی مشیدی معاون توسعه بانک‌ها و خدمات تخصصی مرکر اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، هدف از این آزمون شناسایی میزان توان تخصصی افراد علاقه‌مند در حوزه ویراستاری است که در راستای شناسائی افراد علاقه‌مند به فن ویراستاری در قالب طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی از آنها ثبت نام به عمل آمده است.

 وی مشارکت طیف گسترده‌ای از فارغ التحصیلان در رشته‌های مختلف تحصیلی را یکی از ویژگی‌های بارز این طرح برشمرد و خاطر نشان کرد می‌توان امید داشت در آینده نه چندان دور با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت تخصصی افراد متخصص و پس از پایان دوره‌های ویژه آموزش ویراستاری به این افراد  که زیر نظر و نظارت مستمر متخصصان این حرفه صورت خواهد پذیرفت، این افراد بتوانند به صورت تخصصی اقدام به ویراستاری متون در حوزه‌های مختلف علمی کنند.

 معاون توسعه بانک‌ها و خدمات تخصصی مرکز اطلاعات علمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این مرکز قصد دارد با توجه به تجربه پانزده ساله خود در امر ایجاد بانک‌های اطلاعاتی و نمایه سازی مقاله‌ها و دستاوردهای علمی منتشر  شده در نشریه‌ها و مجامع علمی کشور، با کمک متولیان این حوزه، به صاحبان محتوا در عرصه ویراستاری متون علمی و تخصصی، و به منظور پاسداشت خط و زبان و ادبیات فارسی یاری رساند.

گفتنی است در راستای شناسائی فارغ التحصیلان توانمند در قالب طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ویراستاری از 18 تا 26 دی ماه سال جاری و در 9 استان کشور از جمله آذربایجان غربی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، لرستان انجام پذیرفته است و آزمون ارزیابی توانمندی و سطح بندی ویراستاران به همت مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و در واحدهای استانی جهاد دانشگاهی استانهای پایلوت برگزار می‌شود.

همچنین شایان ذکر است اطلاعات مربوط به نحوه آزمون و محل‌های برگزاری آزمون ویراستاری در آدرس www.sid.ir/editor قابل دسترسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)

پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی با هدف ترویج و اشاعه اطلاعات علمی، گسترش و ارتقای خدمات اطلاع رسانی به محققان، سرعت بخشیدن به کاوش های علمی و دستیابی آسان محققان به آخرین منابع اطلاعاتی منتشر شده در نشریات و دستآوردهای پژوهشی و نهایتاً افزایش اثربخشی تحقیقات در کشور، راه‌اندازی گردید. دریافت منابع علمی در این مرکز رایگان است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش