اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971109344097653

پرینت فید در جمع وب سایت های برتر جشنواره وب و موبایل ایران قرار گرفت

پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 13971109344097653

https://goo.gl/YfvyMB

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، عرصه‌ای برای رقابت تنگاتنگ میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است.

پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران
پرینت فید در جشنواره وب و موبایل ایران

پرینت فید مفتخر است که در جمع 5 سایت برتر، در شاخه فروشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی و دیجیتال به مرحله نهایی جشنواره وب و موبایل ایران صعود کند

این جشنواره با حضور مدیران و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی، استارتاپ‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان و فعالان وب و موبایل ایران در دو بخش داوری و مردمی برگزار می‌شود. در بخش داوری یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل با رای داوران به‌عنوان برترین سایت و نرم‌افزار موبایل معرفی و تندیس جشنواره به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

همچنین در بخش مردمی هم با درنظر گرفتن نظرات مردم، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود.

امسال در جشنواره یازدهم وب و نرم افزار موبایل، پرینت فید مفتخر است که در جمع 5 سایت برتر، در شاخه فروشگاههای تخصصی لوازم خانگی و دیجیتال به مرحله نهایی صعود کند.

در مرحله اول جشنواره، 19567 وب‌سایت در گروه‌های مختلف شرکت کرده که بعد از رای‌گیری توسط داوران و اعلام نظرات مردمی، 54 گروه به مرحله بعد صعود کردند.

در مرحله دوم هم داوران باید به وب‌سایت‌ها رای دهند تا در نهایت از هر گروه، یک وب‌سایت، موفق به کسب تندیس جایزه شود. در تاریخ 25 و 26 بهمن ماه نیز نتایج جشنواره طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج‌های اصل، می‌توان کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کرد.

پرینت فید یک موتور جستجوی قوی برای یافتن کارتریج‌های مناسب هر پرینتر است که تخفیف‌های جذابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرینت فید

ما جامعترین فروشگاه آنلاین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر در ایران هستیم. پرینت فید راهی تازه برای انتخاب کارتریج مناسب پرینتر شماست و بهترین کیفیت چاپ با کمترین هزینه را برای شما ممکن می کند. ما متعهد به ارائه بیشترین ارزش ممکن به خریداران محصولاتمان هستیم؛ بهترین قیمت کارتریج را تضمین می کنیم و تمامی ارسالهایمان رایگان است. برندهای موجود در سبد پرینت فید: اچ پی، کانن، اپسون، سامسونگ، پاناسونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]