اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970813325917653

به مناسب 13 آبان جشنواره روز دانش آموز برگزار می‌شود

تخفیف‌ 20 هزار تومانی خدمات پرینت فید

کد: 13970813325917653

https://goo.gl/mtCx8u

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره مشترک پرینت فید و آچارباز به مناسبت روز دانش آموز از 13 آبان آغاز و تا 20 آبان ادامه دارد.

تخفیف‌ 20000 تومانی خدمات پرینت فید
تخفیف‌ 20 هزار تومانی خدمات پرینت فید

جشنواره مشترک پرینت فید و آچارباز به مناسبت روز دانش آموز با تخفیف 20000 تومانی از 13 آبان آغاز و تا 20 آبان ادامه دارد

در جشنواره روز دانش آموز، پرینت فید کارتریج‌های خود را با قیمتی ارزان‌تر از همیشه در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از خدمات پرینت فید شما کد تخفیف را از صفحه جشنواره دریافت کرده و نوع کارتریج مصرفی خود را انتخاب و در زمان پرداخت از 20000 تومان تخفیف بهره‌مند شوید. 

پرینت فید یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر در ایران، بهترین کیفیت را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌دهد. پرینت فید بعلاوه تخفیف‌های جذابی که به شما میدهد؛ با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید که می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.

همچنین در مدت این جشنواره، آچارباز نیز خدماتی از قبیل تعمیر موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز و آنتی ویروس، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات و تعمیر پرینتر را با کد تخفیف ارائه می‌دهد.

آچارباز یک سامانه خدمات رسانی است که با ارائه سرویس جهت تعمیر لوازم الکترونیکی در محل شما حاضر خواهد شد. برای استفاده از خدمات آچارباز به سایت و یا اپلیکیشن مراجعه و درخواست موردنظرتان را ثبت کنید. در اولین فرصت نیروهای متخصص به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرینت فید

ما جامعترین فروشگاه آنلاین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر در ایران هستیم. پرینت فید راهی تازه برای انتخاب کارتریج مناسب پرینتر شماست و بهترین کیفیت چاپ با کمترین هزینه را برای شما ممکن می کند. ما متعهد به ارائه بیشترین ارزش ممکن به خریداران محصولاتمان هستیم؛ بهترین قیمت کارتریج را تضمین می کنیم و تمامی ارسالهایمان رایگان است. برندهای موجود در سبد پرینت فید: اچ پی، کانن، اپسون، سامسونگ، پاناسونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]