اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971020339367653

به مناسبت شروع فصل زمستان، جشنواره پرینت فید برگزار می‌کند

جشنواره فروش زمستانی پرینت فید

کد: 13971020339367653

https://goo.gl/gL7jPt

، تهران , (اخبار رسمی): در جشنواره‌ زمستانی پرینت فید که از تاریخ 22 دی تا 5 بهمن برگزار می‌شود، از 10 تا 40 درصد تخفیف خرید محصولات پرینت فید بهره‌مند شوید.

جشنواره فروش زمستانی پرینت فید
جشنواره فروش زمستانی پرینت فید

این جشنواره از تاریخ 22 دی آغاز شده و تا 5 بهمن ادامه دارد.

با شروع فصل زمستان پرینت فید جشنواره‌ای برای فروش کارتریج‌های اصل ترتیب داده که با ثبت سفارش از 10 تا 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج‌ و مواد مصرفی پرینتر است که کارتریج همه‌ی برندهای معتبر پرینتر را به فروش می‌رساند. در کنار کارتریج‌های اصل، می‌توان کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کرد.

در مدت این جشنواره برای 70 نوع کارتریج اصل در سایت پرینت فید، 10 تا 40 درصد تخفیف لحاظ شده که خریداران از طریق صفحه‌ی جشنواره، قادر به مشاهده‌ی لیست این محصولات هستند.

تمامی محصولات پرینت فید از نظر قیمت تضمین شده هستند و گارانتی ضمانت 100 درصدی دارند.

نحوه‌ی ارسال محصولات پرینت فید به این صورت است که در صورت ثبت سفارش در روز جاری (تا قبل از ساعت 14)، کالای درخواستی، روز بعد، از ساعت 9 تا 11 برای همشهریان تهرانی ارسال خواهد شد. در غیر این صورت اگر سفارش بعد از ساعت 14 ثبت شود، کالای درخواستی 48 ساعت بعد به دست مشتری خواهد رسید. سفارش‌های ثبت شده در روز پنجشنبه هم، شنبه تحویل داده می‌شود. اما در صورتی که خریدار مایل به دریافت کالا در شهر تهران و در همان روزی که سفارش ثبت شده است، هزینه‌ی پیک از او دریافت می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه‌ی ارسال به این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرینت فید

ما جامعترین فروشگاه آنلاین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر در ایران هستیم. پرینت فید راهی تازه برای انتخاب کارتریج مناسب پرینتر شماست و بهترین کیفیت چاپ با کمترین هزینه را برای شما ممکن می کند. ما متعهد به ارائه بیشترین ارزش ممکن به خریداران محصولاتمان هستیم؛ بهترین قیمت کارتریج را تضمین می کنیم و تمامی ارسالهایمان رایگان است. برندهای موجود در سبد پرینت فید: اچ پی، کانن، اپسون، سامسونگ، پاناسونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]