اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960629261647653

با هدف خرید اینترنتی آسان و سریع کارتریج با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت رخ داد

رونمایی از وبسایت پرینت‌فید (Printfeed)، راهی تازه برای تامین کارتریج

کد: 13960629261647653

https://goo.gl/gLDuHy

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت پرینت‌فید با هدف خرید اینترنتی آسان و سریع کارتریج با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، در حوزه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رونمایی شد.

موتور جستجوی هوشمند کارتریج، 15000تومان اعتبار هدیه اولین خرید، 6 ماه گارانتی کیفیت بی‌نظیر کارتریج، اعتبار برای خریدهای بعدی ارزانتر، تضمین اصالت کالاها و ارسال رایگان از مزایای اصلی پرینت‌فید هستند.

به گزارش پرینت‌فید (Printfeed)، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه کارتریج و مواد مصرفی پرینتر از ابتدای تیرماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس http://printfeed.org در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای در دسترس است که امکاناتی از قبیل موتور جستجوی هوشمند کارتریج (علاوه بر جستجو براساس مدل کارتریج، می‌توانید براساس مدل پرینترتان جستجو کرده و کارتریجهای سازگار با آن را بیابید)، 15000 تومان اعتبار هدیه اولین خرید آنلاین، 6 ماه گارانتی کیفیت بی‌نظیر برای همه کارتریج‌ها (اصل و طرح)، اعتبار برای خریدهای بعدی ارزانتر، تضمین اصالت کالاها و ارسال رایگان (سفارشهای بالای 200هزار تومان برای شهرستانها) در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

پرینت‌فید یکی از زیر مجموعه‌های شرکت فالنیک است که سال گذشته سیدغلامحسین بشیرنژاد مدیرعامل این شرکت، در یک کنفرانس خبری در حاشیه نمایشگاه الکامپ 1395 وعده رونمایی از آن را داده بود. 

بشیرنژاد بعد از رونمایی از وبسایت پرینت‌فید گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و تمام کسانی است که پرینتر (با هر برندی) دارند و می‌خواهند به راحتی کارتریج و مواد مصرفی خود را تامین کنند.

او ادامه داد: می‌خواهیم خیال مشتریان را از بابت خرید کارتریج و مواد مصرفی راحت کنیم؛ مشتریان بتوانند با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته کارتریجهای مناسب پرینترشان را بیابند، با بهترین قیمت کارتریجهای با کیفیت بالا را خریداری کنند و به صورت رایگان درب محل تحویل بگیرند.

وی در پایان افزود: پس از این رونمایی به دنبال کامل کردن سبد کارتریج و مواد مصرفی وبسایت با کارتریجهای برادر، لکسمارک، ریکو، شارپ، پاناسونیک و زیراکس علاوه بر 4 برند بزرگ حوزه چاپ (اچ پی، اپسون، کنون و سامسونگ) که اکنون در وبسایت در دسترس مشتریان است، هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرینت فید

ما جامعترین فروشگاه آنلاین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر در ایران هستیم. پرینت فید راهی تازه برای انتخاب کارتریج مناسب پرینتر شماست و بهترین کیفیت چاپ با کمترین هزینه را برای شما ممکن می کند. ما متعهد به ارائه بیشترین ارزش ممکن به خریداران محصولاتمان هستیم؛ بهترین قیمت کارتریج را تضمین می کنیم و تمامی ارسالهایمان رایگان است. برندهای موجود در سبد پرینت فید: اچ پی، کانن، اپسون، سامسونگ، پاناسونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی