اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971001335067653

کمپین مشترک پرینت فید و آچارباز برای یلدا

تخفیف 20 هزار تومانی محصولات پرینت فید

کد: 13971001335067653

https://goo.gl/tFPVjZ

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین مشترک پرینت فید و آچارباز به مناسبت شب یلدا از ساعت 12 بامداد روز پنجشنبه 29 آذر آغاز، و به مدت 8 روز ادامه دارد.

تخفیف 20 هزار تومانی محصولات پرینت فید
تخفیف 20 هزار تومانی محصولات پرینت فید

جشنواره مشترک پرینت فید و آچارباز به مناسبت شب یلدا با تخفیف 20000 تومانی از 29 آذر تا 6 دی به مدت 8 روز برگزار می‌شود

جشنواره مشترک پرینت فید و آچارباز به مناسبت شب یلدا با ارائه خدمات متنوع، به مدت 8 روز از 29 آذر تا 6 دی برگزار می‌شود.

در مدت این جشنواره می‌توان خرید کارتریج‌های اصل و طرح باکیفیت را از پرینت فید و خدمات تعمیر موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز و آنتی ویروس، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات و تعمیر پرینتر و تعمیر لوازم منزل را از طریق آچارباز کسب کنند.

خدمات پرینت‌فید در جشنواره شب یلدا:

کلیه کارتریج‌های اصل و طرح با کیفیت را می‌توان از فروشگاه اینترنتی پرینت فید با استفاده از کد تخفیف 20000 تومانی جشنواره شب یلدا خریداری کرد.

پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی پرینتر است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج‌های اصل، می‌توان کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کرد. به عنوان نمونه با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در حساب کاربریدریافت خواهد شد که می‌توان در خریدهای بعدی از آن استفاده کرد. همچنین پرینت فید برای اولین خرید، 15000 تومان اعتبار هدیه به کاربران خود می‌دهد. پس علاوه بر 20000 تومان تخفیف، 15000 تومان اعتبار هدیه نیز می‌توان دریافت کرد. 

خدمات آچارباز در جشنواره شب یلدا:

آچارباز، سامانه اعزام تعمیرکار به محل؛ از تعمیر سرور و تجهیزات شبکه تا نصب نرم افزار، تعمیر لوازم خانگی از جمله انواع یخچال، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی، اجاق گاز، فر و … را در محل مورد نظر انجام می‌دهد. فقط کافی است درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کرده و منتظر تماس کارشناس بود. تمامی سرویس کاران آچارباز، حرفه‌ای و مورداعتماد هستند. با داشتن کد تخفیف قادر هستند از 20000 تومان اعتبار هدیه برای دریافت خدمات آچارباز بهره بگیرند.

تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز، آنتی‌ویروس و انواع نرم افزار آموزشی و بازی، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات، تعمیر پرینتر و جنرال سرویس لپ تاپ و پرینتر و تعمیر لوازم منزل از جمله خدماتی است که در این جشنواره می‌توان با کد تخفیف مخصوص آن، از آچارباز دریافت کرد. علاقه‌مندان جهت اطلاع از سایر خدمات آچارباز می‌توانند به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرینت فید

ما جامعترین فروشگاه آنلاین کارتریج و مواد مصرفی پرینتر در ایران هستیم. پرینت فید راهی تازه برای انتخاب کارتریج مناسب پرینتر شماست و بهترین کیفیت چاپ با کمترین هزینه را برای شما ممکن می کند. ما متعهد به ارائه بیشترین ارزش ممکن به خریداران محصولاتمان هستیم؛ بهترین قیمت کارتریج را تضمین می کنیم و تمامی ارسالهایمان رایگان است. برندهای موجود در سبد پرینت فید: اچ پی، کانن، اپسون، سامسونگ، پاناسونیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]