اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971121346688508

با وبزی بدون دانش فنی سایت دلخواه خود را بسازید

ساخت سایت بدون کدنویسی با سایت ساز ایرانی وبزی

کد: 13971121346688508

https://goo.gl/qtR4jw

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از وبزی بدون دانش فنی و به سادگی در چند دقیقه می‌توان یک وب‌سایت شگفت‌انگیز طراحی کرد. برای ساخت سایت دلخواه، کافی است قالبی که دوست دارید را انتخاب کرده و با سلیقه خود متن‌ها، تصاویر، چیدمان و ... را تغییر دهید.

ساخت سایت بدون کدنویسی با بهترین سایت ساز ایرانی - سایت ساز وبزی
تصویری از ویرایشگر قالب وبزی

با کمک ویرایشگر قالب وبزی، محدود به چند قالب نخواهید بود و می‌توانید به راحتی یک وب‌سایت با ظاهر دلخواه طراحی کرد. طراحی سایت با وبزی مثل درست کردن پازل ساده و سرگرم کننده است

در سایت ساز وبزی به آسانی می‌توان هر قسمتی از وب‌سایت را به سلیقه خود تغییر داد و هر آنچه نیاز است از جمله متن‌ها، تصاویر، گالری و ... را به سایت خود اضافه کرد.

با کمک ویرایشگر قالب وبزی، طراحی سایت دیگر محدود به چند قالب نیست و می‌توان به راحتی یک وب سایت منحصر به فرد و با ظاهر دلخواه طراحی کرد. طراحی سایت با وبزی مثل درست کردن پازل ساده و سرگرم کننده است. 

ساخت وب‌سایت برای هر نیازی مهم نیست. برای چه کاری نیاز به یک وب سایت دارید؟ معرفی کسب و کار خود، نمایش نمونه کارها یا فروش آنلاین محصولات؟ سایت ساز وبزی شامل ده‌ها قالب است که هر نیازی را پوشش می‌دهد. همچنین تمامی قالب‌های ساخته شده با وبزی به صوت ریسپانسیو هستند و سایت در هر صفحه نمایشی به بهترین شکل ممکن دیده می‌شود.

فروش بیشتر با فروشگاه ساز پیشرفته

هر چیزی که برای داشتن یک فروشگاه قدرتمند نیاز است را می‌توان با فروشگاه ساز وبزی، در اختیار داشت. تخفیف‌دهی پیشرفته، گزینه‌های متفاوت برای هر محصول، سبد خرید ساده، انواع روش ارسال و پرداخت و ... یک فروشگاه اینترنتی موفق را در چند دقیقه افتتاح کرد. فقط کافی است در این سایت ثبت نام کرده، محصولات خود را اضافه و فروش را آغاز کرد.

ساده‌ترین سایت ساز

برای استفاده از وبزی به هیچ آموزشی نیاز نیست. همه  به راحتی می‌توانند هر قسمتی از وب سایت خود را با یک کلیک تغییر دهند. در وبزی، کنترل کامل وب سایت در نوک انگشتان کاربر آن قرار دارد.

هماهنگ با گوشی و تبلت

سایت‌های ساخته شده با وبزی در هر دستگاهی به درستی نمایش داده می‌شود و به این ترتیب هیچ بازدید کننده‌ای را از دست نخواهید داد.

در گوگل دیده شوید

با وبزی می‌توان در صفحه اول گوگل بود و مشتریان بیشتری به دست آورد. وبزی برای گوگل بهینه است و با وبزی به راحتی می‌توان به رتبه بالای گوگل دست یافت.

سریع‌تر از رقبا

آیا می‌دانید اگر بارگذاری سایت بیشتر از یک ثانیه طول بکشید، 70% کاربران سایت را ترک می‌کنند؟ اما نگران نباشید. سایت‌های ساخته شده با سایت ساز وبزی در چند میلی ثانیه بارگذاری می‌شوند.

ساخته شده برای کاربر ایرانی

وبزی یک سایت ساز کاملا بومی است که بر اساس نیاز کاربران ایرانی ساخته شده است. مثلا در صورتی که مشتری با غلط املایی کالایی را در سایت جستجو کند نتیجه درست را خواهد دید.

وبزی در هر قدم کنار شما است

وبزی همانند دپارتمان فناوری و اطلاعات در تمامی مسیر همراه کاربران خود است. کاربران وبزی می‌توانند هر زمانی که نیاز به راهنمایی داشتند با تیم پشتیبانی وبزی از طریق ایمیل، چت یا تلفن ارتباط برقرار کنند. 

علاقه‌مندان جهت استفاده از وبزی می‌توانند ابتدا وب‌سایت را تحویل گرفته و بعد پول آن را پرداخت کنند. 

سایت ساز وبزی شامل ۷ روز استفاده رایگان است. کاربر ابتدا می‌تواند سایت خود را با وبزی بسازد و در صورتی که سایت ساخته شده با وبزی از هر نظر برای او بهترین بود، اقدام به خرید پکیج‌های سایت‌ساز کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبزی

با استفاده از وبزی هر کسی بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی میتونه یک وب سایت اختصاصی با سلیقه خودش درست کنه. کار کردن با وبزی ساده است و هر کسی در چند دقیقه میتونه سایت دلخواهش را درست کنه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]