اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010414627638508

ویرایشگر قالب سایت ساز وبزی به ورژن 2 ارتقا پیدا کرد

کد: 14010414627638508

https://bit.ly/3zK067d

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از نرم افزارهای سایت ساز روز به روز در حال افزایش است و کاربران زیادی ترجیح میدهند به جای صرف هزینه‌های زیاد برنامه نویسی سایت، با استفاده از یک سیستم طراحی با رابط کاربری آسان، خودشان با صرف هزینه و زمان کمتر به طراحی و مدیریت سایت یا فروشگاه اینترنتی خود بپردازند

ویرایشگر قالب سایت ساز وبزی به ورژن 2 ارتقا پیدا کرد
ویرایشگر قالب سایت ساز وبزی به ورژن 2 ارتقا پیدا کرد

استفاده از نرم افزارهای سایت ساز روز به روز در حال افزایش است و کاربران زیادی ترجیح میدهند به جای صرف هزینه‌های زیاد برنامه نویسی سایت، با استفاده از یک سیستم طراحی با رابط کاربری آسان، خودشان با صرف هزینه و زمان کمتر به طراحی و مدیریت سایت یا فروشگاه اینترنتی خود بپردازند. سایت وبزی یکی از محبوبترین و پر استفاده ترینِ این CMS هاست که اخیرا از نسخه دوم ویرایشگر قالب خود نیز رونمایی کرده است.

منظور از ویرایشگر قالب چیست؟

منظور از ویرایشگر قالب، محیطی است که شما بعنوان کاربر می‌توانید درون آن، طراحی و شخصی سازی قالب سایت خود را انجام دهید. سیستم وبزی بصورت کاملا درگ اند دراپ عمل می‌کند و کار با آن بسیار ساده و لذت بخش است. برای اضافه کردن المان جدید به صفحه فقط کافیست از سمت راست روی + کلیک کنید و هر ویجتی اعم از متن، عکس، دکمه، اسلایدر، محصول و ... اضافه نمایید.

نسخه دوم ویرایشگر قالب وبزی

اخیرا شرکت وبزی با ارائه یک آپدیت جدید از نسل دوم ویرایشگر قالب خود رونمایی کرد. مهمترین تغییر انجام شده در این بروزسانی تغییر ساختار کدهای CSS سایت می‌باشد که بر اساس تکنولوژی CSS Grid بطور کامل بازنویسی شده است. یعنی تمام امکانات طراحی قبل بصورت درگ اند دراپ کاملا آزادنه با استفاده از موس در کنار یک ستون بندی و ساختار کد Grid که به‌گفته وبزی، باعث افزایش ۵ الی ۲۰۰٪ ای سرعت بارگذاری سایت‌ها می‌شود.

تغییر دیگری که در این بروزرسانی شاهد آن هستیم، اضافه شدن ویجت‌های جدید مثل ستون بندی، پالت رنگی، کانتینر و گرادیانت رنگی می‌باشد. ضمن اینکه برخی از ویجت‌های قبلی با بهبود عملکرد و امکانات بروزرسانی شدند تا در نهایت تجربه بهتری از طراحی سایت را در اختیار کاربر قرار دهند.

طراحی ساده‌تر نسخه ریسپانسیو ویژگی مهم آپدیت اخیر

در این بروزرسانی، تیم محصول وبزی سعی کرده روند بهینه سازی نسخه موبایل و تبلت (ریسپانسیو) سایتی که طراحی می‌کنید را ساده تر از قبل کند. ستون‌بندی المان و قراردادن آنها در کانتینر دو امکانی است که به شما کمک میکند ویجت‌های مختلف متن و عکس و... را بدون نیاز به کمترین تغییر در موبایل وتبلت به شکل متناسب با صفحه و User-Friendly بسازید.

کار با این ابزارها هم به سادگی سایر ابزارهاست ضمن اینکه برای آشنایی بیشتر کاربرد امکانات جدید می‌توانید به آدرس‌ updates.webzi.ir مراجعه کنید.

امکان طراحی سایت‌های تمام صفحه (Full-Width)

با استفاده از امکان ستون‌بندی از این پس سایت‌های عریض و تمام صفحه نیز می‌توانید طراحی نمایید. با ساختار هر سطر بصورت درصدی یا پیکسلی می‌توانید هر بخش از یک صفحه را به ستون‌های مختلف تقسیم کنید تا خود سایت بصورت هوشمند نسبت به سایز صفحه نمایش کاربر محتوا را به کاربر نشان دهد.

پالت رنگی جذاب ترین قابلیت جدید وبزی

امکان شخصی سازی و تغییر رنگ تمام المان‌ها بصورت مجزا در وبزی وجود داشت اما در بروزرسانی جدید، قسمتی به صفحه اضافه شده تا به کمک آن بتوانید رنگ کل قالب را بصورت سراسری تغییر دهید. همچنین می‌توانید از بین پالت‌ها و ترکیب رنگی‌ها پیشفرض یکی را برای وب سایتتان برگزینید.

چرا بروزرسانی اخیر وبزی اهمیت ویژه‌ای دارد؟

تغییر ساختار وبزی از حالت absolute به grid زمینه ساز ارائه محصولات جدید با هسته اصلی درگ اند دراپ وبزی می‌باشد. آنطور که شنیدیم بزودی قرار است نسخه‌ی دیگری از ویرایشگر وبزی معرفی شود که در ان حتی بدون نیاز به درگ اند دراپ و طی کردن چند مرحله ساده و پاسخ به چند سوال بتوانید در زمان بسیار کوتاهی سایت آماده خودتان را تحویل بگیرید.

این قابلیت برای کاربرانی که آشنایی زیادی با فضای کامپیوتر ندارند یا قصد دارند در حداقل زمان یک خروجی مناسب داشته باشند، کاربردی خواهد بود.

بطور کلی این تغییر، بستر توسعه مناسبی برای اضافه شدن امکانات جدید به وبزی  ایجاد می‌کند که احتمالا در آینده نزدیک شاهد آنها باشیم.

تجربه شما از کار با سایت ساز وبزی چگونه بوده است؟

در صورتی که شما نیز تجربه کار با این پلتفرم را داشته اید، از قسمت کامنت‌های این مقاله می‌توانید با سایر کاربران در میان بگذارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبزی

با استفاده از وبزی هر کسی بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی میتونه یک وب سایت اختصاصی با سلیقه خودش درست کنه. کار کردن با وبزی ساده است و هر کسی در چند دقیقه میتونه سایت دلخواهش را درست کنه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]