اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712013492911061

طراحی وب سایت و درآمد از آن

کسب درآمد آنلاین از طریق طراحی وب‌سایت چیست؟

کد: 139712013492911061

https://goo.gl/p7shGG

، تهران , (اخبار رسمی): الان دیگر همه مردم آگاه به دنبال این هستند که کسب و کارشان را وارد فضای آنلاین کنند، یا راهی برای کسب درآمد از اینترنت پیدا کنند و از طریق اینترنت پولدار شوند! خب در درجه اول این افراد به چیزی نیاز دارند؟ طراحی وب سایت!

کسب درآمد آنلاین از طریق طراحی وب سایت چیست؟
کسب درآمد آنلاین از طریق طراحی وب سایت چیست؟

امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می‌دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت خود با طراحی سایت برای کسب‌وکار می‌توان سرعت فروش خود را خود را چند برابر کرد

در این مقالهساپرن به این سوال که  طراحی وب‌سایت برای چه کسانی و چه مشاغلی مفید است و یکی از راه‌های کسب درآمد آنلاین، یعنی طراحی وب سایت پرداخته است.

خوراک، پوشاک، مسکن و وبسایت! دیگر وب‌سایت هم جزء نیازهای اساسی هر کسب و کاری برای موفقیت و افزایش فروش است! حتی اگر بهترین محصولات و خدمات را در کسب و کار ارائه داد، بدون طراحی وب سایت نمی‌توان دیده شد و این یعنی شخص وجود ندارد! این دیگر قاعده طلایی دنیای کسب‌وکار شده است.

ضمنا نباید فراموش کرد که یک برنامه بازاریابی خوب و منظم، برای دیده شدن نیاز است. طراحی وب سایت برای چه کسانی و چه مشاغلی مفید است؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت

امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می‌دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار می‌توان هزاران مشتری جدید پیدا کرد و سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد را چند برابر کرد.

عدم نیاز به حضور فیزیکی، خلاصی از هزینه‌های اجاره مغازه، هزینه آب، برق، گاز، مالیات، گستردگی فروش و … همه از مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی محسوب می‌شوند.

طراحی سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت

طراحی وب سایت  توریستی و گردشگری ارزان قیمت به منظور دادن اطلاعات و توضیحات جامع و مفصلی در مورد اماکن و نقاط دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی و باستانی، مذهبی و زیارتی چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزها به اقشار مختلف مردم بوده است. همچنین ارایه اخبار مربوط به آژانس‌ها و قیمت تورها، برنامه حرکتی اتوبوس‌ها و قطار و معرفی هتل‌ها و مراکز اقامتی و رستوران‌های معتبر و مراکز مهم خرید از زمینه‌های فعالیت یک طراحی وب سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت است.

طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت

شرایط زندگی امروزی برای گسترش کسب و کار ایجاب می‌کند حداقل برای معرفی کالا، خدمات و یا برای هر فعالیت و شغل دیگری در اسرع وقت یک وب سایت داشت.

اغلب رستوران‌ها هزینه‌های هنگفتی را برای گرفتن موقعیت مناسب مغازه درنبش چهار راه‌ها و منطقه‌های پررفت وآمد پرداخت می‌کنند غافل ازاین که با طراحی وب‌سایت رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود ارزان قیمت و با پرداخت هزینه‌ای معادل حداکثر یک بیستم آن می‌توانند درآمدی چند برابر کسب کنند.

طراحی وب‌سایت شرکتی ارزان

در طراحی وب سایت شرکتی ارزان و حرفه‌ای، هدف معرفی و نمایش نمونه کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت است. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب‌سایت اختصاصی برای شرکت‌ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه مثبتی محسوب می‌شود.

فارغ از شیوه فعالیت در دنیای حقیقی، سرمایه‌گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کار در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است. اولین گام این حضور را باید با طراحی وب‌سایت شرکتی ارزان و حرفه‌ای، محکم برداشت.

طراحی وب سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان

یکی از بهترین راه‌های تبلیغ این نوع موسسات نمایش امکانات و خدمات آنها در اینترنت است و آن از طریق طراحی وب سایت اتوبار و باربری  امکان پذیر است. طراحی وب سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان است که با بهترین کیفیت می‌تواند نیازها را برطرف سازد.

ساخت سایت را از کجا باید شروع کرد؟

تا به حال به ساختار یک مغازه دقت کرده‌اید؟ به اینکه چگونه باید سازماندهی شود تا بیشترین کارایی را داشته باشد؟ ساخت وب سایت هم دقیقا همینطور است! یعنی چه؟ در ساختن یک مغازه شما به چهار مورد اصلی نیاز دارید: نام مغازه، مکان، دکور، و مدیریت. در ایجاد وبسایت هم دقیقا به همین چهار مورد نیاز است: دامنه (نام)، هاست (مکان)، قالب (دکور)، و سیستم مدیریتی(مدیریت).

 انتخاب دامنه

هر صفحه اینترنتی، برای اینکه از بقیه صفحات جدا شود دارای یک شماره است (دقیقا مثل شماره ملی که برای هر شخص مجزا است) و اگر بخواهید وارد آن صفحه شوید، باید شماره‌ را وارد کنید. اما از آنجایی که حفظ کردن شماره‌های طولانی کار بسیار سختی است، اینترنت به جای آن از کلمات استفاده می‌کند.

دامنه هم دقیقا مشخصات یک صفحه اینترنتی است که به جای شماره، با اسم خاصی ذخیره شده است. برای مثال، دامنه سایت ساپرن به صورت www.saprenco.com است و با دیدن آن سریع تشخیصش می‌دهید اما اگر گفته شود که ۸۹.۳۲.۲۵۱.۷۹ چه؟ این شماره همان سایت ساپرن است!

قدم دوم: انتخاب هاست 

همان‌طور که برای قرار دادن اطلاعات روی گوشی نیاز به رم است، برای قرار دادن اطلاعات روی اینترنت هم نیاز به فضا است که به این فضا، هاست گفته می‌شود. 

قدم سوم: قالب 

فرض شود وبسایت‌ را ساخته‌ و یک کاربر وارد آن شده و در محیط خاصی قرار می‌گیرد. این محیط همان قالب یا پوسته وبسایت است. در انتخاب قالب دو گزینه پیش روی است، قالب آماده و قالب اختصاصی

قالب خوب از لحاظ بصری بسیار زیبا است و می‌توان در جذب مشتری نقش بسیار مهمی ایفا کند. اگر قالب وب‌سایت زیبا و منسجم باشد، در برندسازی تاثیر خواهد گذاشت.

اگر بتوان کاربران را به کمک محتوا و قالب زیبای خود در وب‌سایت نگه داشت، راحت‌تر می‌توان آن‌ها را به مشتری تبدیل کرد. مهم‌تر از همه، یک قالب خوب خیلی سریع می‌تواند کسب و کار را از رقیب‌ متمایز کند.

قدم چهارم: سیستم مدیریتی

هر وبسایت نیاز به یک سیستم مدیریتی دارد. چرا؟ چون برای بارگذاری، ویرایش و به‌ روزرسانی محتوای وبسایت نیاز به مدیریت است. اما مانند بسیاری از حیطه‌های مدیریتی، مدیریت سیستم هم سختی‌های خود را دارد. اما خوشبختانه در سال‌های اخیر، به لطف نرم‌افزارهای ارائه شده در بازار، این کار هم تا حد زیادی ساده و آسان شده است.

فواید و مزایای طراحی سایت‌های اینترنتی

یک سایت می‌تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده.

با استفاده از یک وب سایت اینترنتی می‌توان به راحتی محصولات خود را به بازدیدکنندگان خود معرفی کرد، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کرد، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیار قرار داد و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع‌آوری کرد. 

با استفاده از طراحی یک وب سایت اینترنتی می‌توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی‌های جدید باشد.

 مواردی که رعایت آن‌ها باعث موفقیت هر چه بیشتر یک وب‌سایت می‌شوند، یکی از این موارد، واکنش گرایی یا به اصطلاح  Responsive بودن وب‌ سایت است.

اما وب سایت ریسپانسیو (Responsive) چیست؟
زمانی که گوشی های هوشمند و تبلت ها به جهان معرفی شدند، یک راه جدید و جذاب برای گشت و گذار در اینترنت را نشان دادند. اینجا بود که قابلیت واکنش‌گرایی در طراحی سایت اهمیت بسیار زیادی پیدا کرد. یعنی اینکه یک وب سایت بتواند خودش را با صفحه‌های گوناگون تطبیق دهد تا هر کاربری، با هر دستگاهی که بازش کرد، باز هم تجربه خوبی داشته باشد و به راحتی بتواند از آن استفاده کند.

اهمیت یک سایت ریسپانسیو چیست؟

با این وجود، اگر نسخه موبایل یک وب سایت بیشتر از نسخه‌های دیگر آن اهمیت نداشته باشد، حداقل کمتر هم ندارد. حتماً باید سایت خود را برای موبایل (در کنار دیگر اندازه‌های صفحه) بهینه کرد تا مطمئن شد همه کاربران به خوبی از سایت استفاده می‌کنند.

ریسپانسیو بودن وب سایت در رتبه گوگل هم تاثیر می‌گذارد.

زمان طراحی سایت یا راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، خواسته یا ناخواسته دارید یک تجربه کاربری طراحی می‌کنید، تجربه کاربری، UX یا همان User Experience نقش بسیار مهمی در جذب مشتری و سئوی سایت دارد؛ پس هیچ وقت آن را دست کم نگیرید.

بنابراین رنگ‌ها، فونت‌ها، سایز فونت‌ها، تصاویر، چینش بخش‌های مختلف یک سایت همگی رابط کاربری سایت را تشکیل می‌دهند. در طراحی رابط کاربری لازم است که به سادگی، قابل فهم بودن، خسته‌کننده نبودن و تحمل‌پذیری آن توجه ویژه‌ای داشت. تحمل‌پذیری یعنی کاهش هزینه خطاها و اشتباهات، برای مثال کاربر باید بتواند با زدن یک دکمه محصولات موجود را از ناموجود جدا کند.

زمانی طراحی تجربه کاربر، در انتخاب عنوان و محتوا برای بخش‌های مختلف سایت (مانند منو، فروشگاه، سبد خرید و وبلاگ) باید از کلماتی استفاده شود که مفهوم را به درستی به کاربران منتقل کنند و باز هم باعث ایجاد تعامل کاربران با سایت شوند. گاهی کمی خلاقیت به خرج دادن در انتخاب عنوان‌ها هم بد نیست و توجه کاربران را بیشتر جلب می‌کند. 

یکی از شرکت‌های معتبری که برای طراحی سایت اختصاصی و پیشرفته می‌توان به آن اعتماد کرد، شرکت ساپرن است. علاقه‌مندان به طراحی سایت می‌توانند برای مشاهده تعرفه‌ها به سایت ساپرن مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساپرن

شرکت سانا پرداز نارین با برند ساپرن در سال ۱۳۹۴ با هدف اصلی خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به ثبت رسیده است. اهداف اولیه این شرکت تولید و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری ، طراحی وب سایت رستوارن، کافی شاپ و فست فود، طراحی سایت اتوبار و باربری، طراحی وب سیات های شرکتی و سازمانی، نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و گسترش فعالیت های وابسته به آنها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]