اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712053507511061

مهمترین ویژگی‌های طراحی وب سایت خوب

مزایای طراحی وب سایت چیست؟

کد: 139712053507511061

https://goo.gl/i7v3rS

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت بزرگترین ویترین برای کسب و کار است و بزرگترین پایگاه اینترنتی است. شکی نیست که ساخت و طراحی وب‌سایت اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت است. پس طراحی وب‌سایت اهمیت بسیار زیادی دارد.

مزایای طراحی وب سایت چیست؟
مزایای طراحی وب سایت چیست؟

در طراحی وب‌سایت، هدف معرفی و نمایش نمونه کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت است. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب‌سایت، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه مثبتی محسوب می‌شود

طراحی وب چیست؟

هر آن چیزی که کمک می‌کند وبسایت بهتر و زیباتر دیده شود را طراحی وب سایت می‌گویند.

مراحل راه اندازی وب سایت:

1.انتخاب نام مناسب برای دامنه
2. ثبت Domain name (نام سایت) در اینترنت
3.طراحی نرم افزار و گرافیک سایت
4.خرید هاست (فضای کاربری)
5.قراردادن سایت طراحی شده بر روی هاست و افتتاح سایت

معمولا وب سایت ها دو دسته هستند:

1) سایت‌های ثابت یا ایستا که بیشتر به درد آنهایی می‌خورد که نیازی به به روزرسانی سایت خود ندارند چون به روزرسانی توسط افرادی که دانش طراحی و برنامه‌نویسی وب‌سایت را دارند میسر است.

2) وب سایت‌های پویا یا داینامیک که قابلیت به روزرسانی توسط مدیر سایت و افزودن صفحات جدید و ده‌ها امکان دیگر را به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی دارا هستند.

فواید و مزایای طراحی وب سایت‌های اینترنتی

یک سایت می‌تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. با استفاده از یک وب سایت اینترنتی ‌می‌توان به راحتی محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کرد، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار داد و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کرد. 

از یک وب سایت‌های اینترنتی هر یک از اعضای یک سازمان در هر جایی که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق وب‌سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند. در حقیقت می‌توان از یک وب سایت اینترنتی به عنوان بخش مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد و هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی داشته باشند.

در یک وب سایت بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می‌تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.

با استفاده از طراحی یک سایت اینترنتی می‌توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی‌های جدید باشد.

مهمترین ویژگی‌های طراحی وب سایت خوب:

1- نحوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان سایت:

در طراحی وب سایت نحوه نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به مطلب دلخواه خود دست پیدا کند. نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد نظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

2- سرعت مناسب لود شدن صفحات:

با  بازدید نسبتا بالا، سرعت لود شدن صفحات در طراحی وب سایت بسیار مهم است.

3- رعایت نکات امنیتی:

نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری سایت اهمیت بسیار بالایی دارد که رعایت این نکات درطراحی وب سایت خوب ضروری است.  گواهینامه SSL درطراحی وب سایت یکی ازاین موارد است.

4- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو:

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و... اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. بنابراین سایت‌های طراحی شده باید به گونه‌ای باشد که در صدر نتایج گوگل قرار گرفته‌اند. 

5- تعریف سطوح دسترسی مشخص برای مدیران و اعضا:

قطعا تعیین سطوح دسترسی مشخص بر اساس اعضای مختلف سایت و کاربران سایت اهمیت بسیار بالایی دارد.

6- بهینه‌سازی شده برای موبایل:

روز به روز کاربرانی که از موبایل و تبلت‌ها برای دستیابی به اطلاعات استفاده می‌کنند در حال افزایش است. لود شدن مناسب صفحات در موبایل و تلفن‌های هوشمند اهمیت بسیار بالایی دارد. 

7- سادگی:

بخش مدیریت وب سایت به گونه‌ای طراحی می‌شود که افراد مختلف بر اساس سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات مورد نظر را ویرایش کنند.

8- سئو پسند:

در سطح پایه، به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد صفحات وب سایت را بخوانند و در آن بگردند. اولین گام برای اینکه مطمئن شوید در میان نتایج موتورهای جستجو دیده می‌شوید این است که بدانید موتورهای جستجو می‌توانند به‌راحتی در محتوای سایت بخزند و آن را درک کنند.

طراحی وب سایت برای چه کسانی وچه مشاغلی مفید است؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت

امروزه بیشتر افراد قبل ازخرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می‌دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت خود در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت برای کسب و کار هزاران مشتری جدید پیدا کنند و سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد خود را چند برابر کنند.

عدم نیاز به حضور فیزیکی، خلاصی از هزینه‌های اجاره مغازه، هزینه آب، برق، گاز، مالیات، گستردگی فروش و … همه از مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی محسوب می‌شوند.

طراحی سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت

طراحی وب سایت  توریستی و گردشگری ارزان قیمت به منظور دادن اطلاعات و توضیحات جامع و مفصل در مورد اماکن و نقاط دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی و باستانی، مذهبی و زیارتی چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزها به اقشار مختلف مردم بوده است. همچنین ارایه اخبار مربوط به آژانس‌ها و قیمت تورها، برنامه حرکتی اتوبوس‌ها و قطار و معرفی هتل‌ها و مراکز اقامتی و رستوران‌های معتبر و مراکز مهم خرید از زمینه‌های فعالیت یک طراحی وب سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت است.

طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت

شرایط زندگی امروزی برای گسترش کسب و کار ایجاب می‌کند حداقل برای معرفی کالا خدمات و یا برای هر فعالیت و شغل دیگری در اسرع وقت یک وب سایت داشت.

اغلب رستوران‌ها هزینه‌های هنگفتی را برای گرفتن موقعیت مناسب مغازه در نبش چهار راه‌ها و منطقه‌های پر رفت وآمد پرداخت می‌کنند غافل از این که با طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت و با پرداخت هزینه‌ای معادل حداکثر یک بیستم آن می‌توان درآمدی چند برابر کسب کرد.

طراحی وب سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان

یکی از بهترین راه‌های تبلیغ این نوع موسسات نمایش امکانات وخدمات آنها در اینترنت است و آن از طریق طراحی وب سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان امکان پذیر است. طراحی وب سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان است که با بهترین کیفیت می‌تواند نیاز ها را برطرف سازد.

طراحی وب سایت شرکتی ارزان

در طراحی وب سایت شرکتی ارزان، هدف معرفی و نمایش نمونه کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت است. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت‌ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه مثبتی محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساپرن

شرکت سانا پرداز نارین با برند ساپرن در سال ۱۳۹۴ با هدف اصلی خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به ثبت رسیده است. اهداف اولیه این شرکت تولید و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری ، طراحی وب سایت رستوارن، کافی شاپ و فست فود، طراحی سایت اتوبار و باربری، طراحی وب سیات های شرکتی و سازمانی، نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و گسترش فعالیت های وابسته به آنها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]