اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971206351248309

دیجیتال ساینیج و کاربردهای آن

کد: 13971206351248309

https://goo.gl/wR15TG

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی دیگر از تکنولوژی هایی که تیم دلتاگروپ به کسب و کارها ارائه می‌دهد تکنولوژی دیجیتال ساینیج است.

دیجیتال ساینیج (Signage)  و کاربردهای آن
دیجیتال ساینیج و کاربردهای آن

دیجیتال ساینیج (Signage) چیست؟

امروزه یکی از پرطرفدارترین نوع تبلیغات که بیشترین بازده را خواهد داشت، تبلیغات دیداری است که در سطح شهر و اماکن عمومی بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد، مانند بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی که هر روز افراد زیادی به خاطر حضور در آن محل با این تبلیغات مواجه خواهند شد و می‌توانند به مشتری بالقوه تبدیل شوند. عبارت ساینیج (Signage) در مفهوم کلی به معنای اطلاع‌رسانی و تبیلغات دیداری و معمولا از طریق بورد‌ها و تابلوها است. به عبارت دیگر کلیه تابلو‌های پیام‌رسانی را که دارای پیغام‌هایی برای بازدیدکنندگان هستند را می‌توان Signage نامید.

از نمونه‌های این تکنولوژی می‌توان به تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسان موجود در سطح شهر، تابلوهای ترافیکی، تابلوهای موجود در صرافی‌ها و طلافروشی‌ها ، تابلوهای موجود در فست‌فودها ، فرودگاه‌ها، بانک‌ها و ... نام برد.

طی تحقیقات ثابت شده است که تبلیغات گرافیکی و بصری می‌توانند اثرات بهتری بر مخاطب گذاشته و قدرت بالایی در جذب افراد داشته باشند. محل‌های نصب این سامانه می‌تواند در اتاق‌ها، دیوار راهرو، سالن جلسات و انتظار، رستوران، لابی، محوطه مانند تلویزیون شهری، نمای بیرونی ساختمان و ... باشد.

این تکنولوژی با به کارگیری ویژگی‌های مختلف فن ‌وری ارتباطات و تبلیغات با توجه به سطح عظیم مخاطبی که درگیر خود می‌کند، توانسته است گام عظیمی در تبلیغات و روابط عمومی نوین بردارد. پس بنابراین تحقیقات، هم اکنون زمان آن رسیده است که صاحبان کسب‌وکار بیشتر از روش تبلیغات بصری و گرافیکی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند که در این راه تیم حرفه‌ای دلتا گروپ این خدمات را ارائه می‌دهد.

ساینیج توانایی به تصویر کشیدن طرح‌های گرافیکی، صوت، تصویر، فیلم، متن و انواع محتوا را دارد و حتی می‌تواند این اطلاعات را به صورت ترکیبی از موارد فوق به بیننده منتقل کند به طوریکه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و در ذهنش حک شود.

هر چه تکنولوژی و عوامل آن در دنیای کنونی رو به پیشرفت باشد، گسترش این سیستم بیشتر خواهد شد زیرا هم اکنون این تکنولوژی یکی از پیشرفته‌ترین راه‌های تبیلغاتی و اطلاع‌رسانی عصر جدید است که بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطب دارد.

باید با توجه به نوع نیاز خود و بسته به اینکه چه نوع کسب و کاری، در چه زمینه‌ای و وسعتی وجود دارد، یکی از روش‌های تبیلغاتی را انتخاب کرد.

برای مثال اگر می‌خواهید تبلیغاتی با وسعت محلی و محدود داشته باشید بهتر از تکنولوژی وای فای مارکتینگ استفاده کرد که از مزیت‌های استفاده آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

1- هزینه کمتری خواهد داشت.

2- بازه زمانی خاصی برای نمایش تبیلغ به مشتری وجود ندارد و فقط کافی است مخاطب در محیط قرار گرفته و به وای فای مربوطه متصل شود تا بتوان به صورت هدفمند تبلیغات خود را برای ت. به نمایش در آورد.

3- مطالب نمایش داده شده برای مخاطب می‌تواند از هر نوع محتوای فیلم، عکس، متن و.... باشد.

4- می‌توان تمام محتوا را در هر زمان و مکانی که خواست ویرایش کرد و بر روی محتوای تبلیغاتی نمایش داده شده کنترل داشت.

5- حدودا مشتریانی را تحت پوشش قرار می‌دهد که نیازمند اطلاعات تبلیغاتی هستند زیرا در محیط کاری قرار گرفته‌اند.

6- به راحتی دستگاه قابل انتقال به مکان‌های مختلف است بدون اینکه در تنظیماتش مشکلی پیش بیاید.

7- راه اندازی و روش استفاده بسیار ساده‌ای دارد و دارای پنل کاربری مجزا است.

اما عیب این روش نسبت به دیجیتال ساینیج در این است که مخاطب کمتری درگیر تبلیغ قرار خواهد گرفت چون تبلیغ محلی محسوب می‌شود.

مزایا و معایب استفاده از دیجیتال ساینیج برای کسب و کار

1- هزینه بیشتری نسبت به وای فای مارکتینگ خواهد داشت.

2- تعداد مخاطب بسیار بیشتری نسبت به وای فای مارکتینگ برای کسب و کار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

3- تکنولوژی بسیار به روز و کاربردی است.

4- می‌توان به صورت محلی نیز از این تکنولوژی استفاده کرد.

5- قابلیت نمایش بر روی هر نوع نمایشگر

6- مخاطب برای بهره‌مندی از محتوای ارائه شده نیاز به هیچ نوع اتصالی در گوشی و یا هرنوع سخت افزاری دیگری از سمت خود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی