اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971214353488309

طراحی کاراکتر تبلیغاتی

کد: 13971214353488309

https://goo.gl/WZrtTU

، مشهد , (اخبار رسمی): طراحی کاراکتر تبلیغاتی یعنی گامی مثبت و مهم در جهت هویت‌بخشیدن هرچه بیشتر به کسب و کار و برند. برای اینکه برند بیشتر شناخته شود و تأثیرگذارتر باشد، یا در ذهن‌ها ماندگارتر باشد، باید هویتی خاص خود داشته باشد.

طراحی کاراکتر تبلیغاتی
طراحی کاراکتر تبلیغاتی

طراحی کاراکتر تبلیغاتی یعنی گامی مثبت و مهم در جهت هویت‌بخشیدن هرچه بیشتر به کسب و کار و برند. دلتا گروپ سعی کرده است با به‌کارگیری افراد متخصص، به ارائه‌ی خدمات به مشتریان در این حوزه بپردازد.

هویت هر برند هم از عناصر خاصی مثل داشتن رنگ، شعار تبلیغاتی، کاراکتر تبلیغاتی و… تشکیل می‌شود. مجموعه‌ی این عناصر در کنار هم چیزی را تشکیل می‌دهند که به آن هویت برند گفته می‌شود.

کاراکتر تبلیغاتی یکی از این عناصر مهم است که در هویت‌سازی و ماندگاری هرچه بیشتر برند نقش بسزایی دارد. امروزه طراحی کاراکتر برند تبلیغاتی یکی از حوزه‌های بسیار تخصصی است.

دلتا گروپ کمک می‌کند با خلق یک کاراکتر تبلیغاتی خلاقانه، کسب و کار در معرفی و شناساندن محصولات و خدمات بهتر عمل کرده و بیشترین تأثیر را روی مخاطب خود بگذارد.

اگر کاراکتر تبلیغاتی نداشته باشید، باید سرمایه‌گذاری بیشتری برای ماندگارتر کردن برند انجام شود و حتی دیرتر هم به نتیجه رسید.

انواع کاراکتر تبلیغاتی

کاراکترهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند؛ از جمله کاراکترهای انسانی، کاراکترهای حیوانی و کاراکترهای فانتزی.

با توجه به نوع تجارت و محصول و خدمات، یکی از این کاراکترها انتخاب می‌شود. گاهی نیز کاراکترها گروهی هستند و از چند کاراکتر در کنار هم برای معرفی کسب و کار استفاده می‌شود. کاری که دلتا گروپ می‌کند همین است: تشخیص اینکه کدام نوع کاراکتر بیشتر به کار می‌آید و اینکه آیا یک کاراکتر برای شناساندن کافی است یا باید از چند کاراکتر در کنار هم استفاده شود.

ضمن اینکه در طراحی کاراکتر تبلیغاتی باید توجه کرد که ویژگی‌های خاصی داشته باشد که باعث جلب توجه مخاطب شده و آن در ذهن برجسته کند. البته این خاص‌بودن نباید طوری باشد که مخاطبان آن را به‌کلی جدا از خود بدانند و در برقراری ارتباط با کاراکتر به مشکل بر بخورند.

دلتا گروپ به تمام جوانب و ویژگی‌های خلق کاراکتر تبلیغاتی توجه کرده‌ و آن‌ها را به موارد زیر دسته‌بندی کرده است:

۱. سادگی:

هر چه شخصیت کاراکتر ساده‌تر و صریح‌تر و هدف آن مشخص‌تر باشد، درک آن نیز آسان‌تر بوده و مخاطبان بیشتری را به خود جذب می‌کند. شخصیت کاراکتر نباید طوری باشد که مخاطب در مواجهه با آن در دام رمزگشایی بیفتد و با یکسری عناصر پیچیده و مبهم رو‌به‌رو شود. در چنین شرایطی هر مخاطبی با هر سطحی از دانش و سن خود را مخاطب برند می‌داند و با آن احساس نزدیکی می‌کند.

۲. جذابیت بصری:

ظاهر کاراکتر تبلیغاتی باید برای مخاطب جذاب باشد. در طراحی ظاهری آن باید ویژگی‌هایی باشد که به محض روبه‌رویی با کاراکتر به چشم مخاطب بیاید و در ذهن او ثبت شود. البته این خاص‌بودن باید با ایجاد یک حس خوب همراه باشد، نه اینکه به‌دلیل ویژگی‌های منفی مورد توجه قرار گیرد. درواقع یکی از ویژگی‌های کاراکتر تبلیغاتی خوب این است که دیدن آن حس خوبی در مخاطب ایجاد کرده و لبخند را روی لب‌های مخاطب بنشاند.

۳. تناسب با ویژگی‌ها و ساختار برند:

کاراکترهایی که دلتا گروپ طراحی می‌کند با ویژگی‌های برنند همسو و هماهنگ است. اینکه ویژگی‌های ظاهری کاراکتر با ویژگی‌های برند یکی باشد، مسئله‌ی بسیار مهمی است. برای مثال اگر برند رنگ خاصی دارد و با آن رنگ شناخته شده است، باید در طراحی کاراکتر خود از این رنگ استفاده کرد. دلتا گروپ کمک می‌کند ویژگی‌های برند خود را بهتر شناخت و با استفاده از آن‌ها در طراحی یک کاراکتر تبلیغاتی خوب موفق‌تر عمل کرد.

۴. قدرتمندبودن کاراکتر:

هرچه مردم از کاراکتر تبلیغاتی بیشتر حمایت کنند، قدرت کاراکتر بیشتر خواهد بود. پس در طراحی کاراکتر باید به سلیقه‌ی مخاطبان و اینکه با چه عناصری بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند، دقت کرد.

محیط‌سازی برای کاراکتر

بعد از همه‌ی این نکات و هنگامی که کاراکتر تبلیغاتی طراحی شد، نکته‌ی مهم در محیط قرار گرفتن آن است. کاراکتر باید کاملاً به‌روز باشد و در محیط‌های گرافیکی که اتفاق‌های روزانه را در بر می‌گیرد، قرار بگیرد. مثل قرارگرفتن کاراکتر چی‌توز در جام جهانی و… . این مسئله باعث می‌شود کاراکتر را جزئی از جامعه و خود بدانید که مثل شما زندگی می‌کند، تجربه می‌کند و علایق مشترکی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی