اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971216354228309

ایده‌پردازی خلاقانه چیست؟

کد: 13971216354228309

https://goo.gl/v4GJsH

، مشهد , (اخبار رسمی): اولین چیزی که مخاطب را در مواجهه با کسب و کار جذب می‌کند، وجود یک ایده‌پردازی خلاقانه در آن است. داشتن یک ایده‌ی خلاقانه و عالی در کسب و کار و به‌کاربردن آن در تمام عناصر جلوه‌های بیرونی آن می‌تواند اولین چیزی باشد که متفاوت بودن را به مخاطب نشان دهد.

ایده‌پردازی خلاقانه
ایده‌پردازی خلاقانه چیست؟

یک ایده‌پردازی خلاقانه می‌تواند شانس شخص را در دستیابی سریع‌تر به موفقیت در کسب و کار افزایش دهد.

افراد حتما در مدتی که فعالیت داشته‌اند با جلوه‌ی بیرونی کسب و کارهای مختلفی رو‌به‌رو شده‌اند که به‌شدت شخص را به خود جذب کرده‌اند و بارها از خود پرسیده‌‌اند چرا این گروه تجاری، مؤسسه و… تا این حد برای من جالب به‌نظر می‌رسد.

چطور چنین چیزی در معرفی کسب و کار به ذهن این مؤسسه رسیده و چرا به ذهن من نرسیده است.

جواب سؤال داشتن ذهنی خلاق و ایده‌پرداز یا کمک‌گرفتن از کسانی است که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده‌اند.

این افراد که به نوعی متخصصان این زمینه هستند، یاد گرفته‌اند ذهن‌شان را از قالب‌های شکل‌گرفته‌ی فرسوده و قدیمی دور کنند و در مواجهه با هر نوع کسب و کاری، این قالب‌های تکراری ذهن را شکسته و از زوایای جدید به آن‌ها نگاه کنند. یعنی دقیقاً همان کاری که دلتا گروپ انجام داده است.

البته این توضیحات به معنای آن نیست که ذهنی ایده‌پرداز ندارید. مسئله این است که ایده‌پردازی کاری زمان‌بر است و طی رهاسازی ذهن از یک‌سری مسائل روزانه و پرواز آن بدون هیچ قید و شرطی ممکن می‌شود. به‌علاوه این گردش آزادنه‌ی فکری باید همراه با دانش تخصصی باشد.

اما وقتی باید خیلی زود به نتیجه‌ی دلخواه رسید و به ‌نوعی فرد دچار استرس و فشار فکری است، طبیعی است که همیشه آشناترین راه‌ها و ایده‌ها را انتخاب کرده و تقلید می‌کند.

دلیل اصلی هم این است که می‌خواهد تا حد ممکن میزان ریسک را در انتخاب کاهش دهد. پیشنهاد می‌شود که از همان ابتدا به مشورت با متخصصان این حوزه پرداخته شود.

دلتاگروپ  ضمن ارائه‌ی ایده‌های نو و بکر، کمک می‌کند تا خود اشخاص هم به ایده‌های خلاقانه دست پیدا کنند.

دلتاگروپ در ایده‌پردازی از خود کسب‌وکار هم کمک می‌گیرد. می‌توان در صورت تمایل در جلسات طوفان فکری شرکت کرده و خود شخص هم در جریان ایده‌پردازی و جزیی از گروه باشد.

در این جلسات ایده‌های قدیمی و جدید در کنار هم مطرح ‌شده و با کمک خود صاحبان کسب و کار یک یا چند تا از این ایده‌ها انتخاب می‌شوند.

دلتاگروپ با توجه به تجربه‌های فراوان که در زمینه‌های بازاریابی محتوایی، تولید محتوا، طراحی پوستر، طراحی لوگو، ایده‌پردازی خلاق، طراحی کاراکتر تبلیغاتی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و… دارد به‌خوبی می‌تواند ایده‌های خامی که در این جلسات مطرح می‌شود، به‌صورت خلاقانه پرورش داده و از ماده‌ای خام و بدون شکل، ایده‌ای جذاب و پخته با زوایایی سنجیده و شکل‌گرفته ارائه دهد.

یعنی با کمک دلتا گروپ می‌توان هم ایده‌ای نو و تازه برای معرفی کسب و کار پیدا کرد، هم ریسک استفاده از ایده‌ای تازه و بکر را از طریق به‌کارگیری تجربیات فراوان دلتاگروپ و همکاری با آن‌ها کاهش داد. داشتن ایده‌ای خلاق و جذاب و صدالبته پخته بی‌نهایت مهم است. هرگز نباید با دردست‌داشتن یک ایده‌ی خام که همه‌ی جنبه‌های آن به‌خوبی پرداخته نشده و مشخص نیست، وارد کار شد.

چون نه‌تنها  کمکی نخواهد کرد، بلکه چه بسا کسانی دیگر ایده‌ی خام را بردارند، پردازش کنند و با شکل‌دادن به آن و صیقل‌زدن به ظاهر بی‌شکل و فرم آن هویتی جذاب به آن ببخشند و به بهترین شکل در کسب و کار خود از آن استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی