اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971215353938309

بازاریابی محتوا چیست؟

کد: 13971215353938309

https://goo.gl/NH1k9w

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر به بازاریابی محتوا فکر می‌کنید، پس حتماً به این نتیجه‌ی منطقی و مهم رسیده‌اید که صدای کسب و کار باید در شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین شنیده شود. بازاریابی محتوا همان صدای کسب و کار است که در فضای آنلاین منعکس می‌شود.

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا چیست؟

می‌توان گفت فضای آنلاین و کاربران آن همانند کوهی در مقابل شخص قرار دارند. هرچه صدا واضح‌تر و رساتر و باکیفیت‌تر باشد، انعکاس آن صدا که همان پاسخ کاربران است نیز بهتر و پرسودتر خواهد بود. طبیعتاً این بازخورد نیز به سهم خود، کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد.

پس، بیشتر به فکر کیفیت صدا در فضای آنلاین باید بود. با بازاریابی محتوایی دقیق و علمی و حساب‌شده می‌توان جایگاه خود و کسب و کار خود را در فضای آنلاین محکم‌تر و باثبات‌تر کرد. دلتا گروپ کمک می‌کند با کمترین هزینه بیشترین پژواک را از صدای خود دریافت کنند؛ چون هم به جای آنها فکر می‌کند، هم به خود آنها کمک می‌کند بهتر فکر کنند.

مهم‌ترین عامل در بازاریابی محتوایی داشتن ماده‌ی خوب برای این کار است. ماده‌ی خوب همان محتوای خوب و دقیق است. محتوای خوب هم تولید نخواهد شد مگر با یک استراتژی دقیق و همه‌جانبه. در نهایت نیز همه این‌ها حاصل نخواهد شد مگر با کمک گروهی که کار در این حوزه را به‌صورت حرفه‌ای انجام داده و با تجربیات کاربردی‌شان راه‌های فرار از شکست و کسب بهترین سود در حوزه‌ی بازاریابی محتوا را به‌خوبی می‌شناسند.

خدمات دلتا گروپ تمام مراحل زیر را شامل می‌شود:

۱. تحقیق درباره‌ی کسب و کارهای مشابه و تشخیص نیازهای کسب و کار:

اینکه افراد فقط به کسب و کار خود فکر کنند کافی نیست. باید دانست کسب و کارهای مشابه چه می‌کنند. در چه مسیری حرکت می‌کنند و برای رسیدن به موفقیت چه گام‌هایی برمی‌دارند. دلتا گروپ با تحقیق و کسب آگاهی کامل در همه‌ی این زمینه‌ها و استفاده و تحلیل تجربیات راه کوتاه‌تری را پیش پای کسب‌وکار می‌گذارد؛ چون دیگر خیلی از آزمون و خطاهایی که کسب و کارهای دیگر انجام داده‌اند، شخصاً تجربه نمی‌کنند.

۲. ایده‌پردازی و تدوین استراتژی محتوا:

بعد از آگاهی از چند و چون کسب و کارهای مشابه، وقت آن است به فکر معرفی کسب و کار خود بود؛ اما نه به شکلی مشابه دیگران. در این مرحله خلاقیت حرف اول را می‌زند. باید بتوان به شکلی جذاب‌تر و متفاوت‌تر خود را معرفی کرد. بعد از پیدا‌ کردن این ایده، با تدوین یک استراتژی خوب و دقیق، طرح، الگو، چارچوب، مسیر و نتایج مورد انتظار از بازاریابی محتوا را مشخص کرد.

باید دقت داشت که یک استراتزی خوب باید نتایج مورد انتظار و بازخورد مخاطبان را با کمترین درصد خطای ممکن تعیین کند. دلتا گروپ تمام تلاش خود را در این زمینه می‌کند و فقط یک تولیدکننده‌ نیست.

۳. انتشار محتوا:

همان اندازه که تولید محتوا اهمیت دارد، چگونگی انتشار محتوا و زمان و مکان آن هم مهم است. اگر کسب‌وکارها شناخت درستی از شبکه‌های اجتماعی و قوانین فضای آنلاین نداشته باشند، هر چقدر هم محتوای خوب باشد، باز هم نتایج لازم را نخواهند گرفت. پس با مشورت و کمک متخصصان دلتا گروپ و استفاده از تجربیات آن‌ها بهترین زمان و مکان را برای نشر محتوا می‌توان انتخاب کرد.

۴. جمع‌آوری بازخوردها و تحلیل نتایج:

بعد از انتشار محتوا باید منتظر بازخورد مخاطبان بود و دید استراتژی و محتوای حاصل از آن چقدر دقیق بوده و چه میزان از انتظارات را برآورده کرده است.

۵. اصلاح و بهینه‌سازی روند بازاریابی:

با بررسی نتایج و بازخوردها و تحلیل کارشناسانه‌ی آن‌ها دلتا گروپ روند بازاریابی محتوایی را کامل کرده و با اصلاح و بهینه‌سازی این روند در کسب موفقیت در بازاریابی‌های آینده کمک خواهد کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دلتا گروپ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی