اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712223559210978

معرفی ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200

کد: 139712223559210978

https://goo.gl/Jx27Vu

، اصفهان , (اخبار رسمی): ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200 از جمله دستگاه های حضور و غیاب شرکت ویردی است که قابلیت های خوبی دارد. در این محتوا می توانید در مورد این دستگاه بیشتر بدانید.

معرفی ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200
معرفی ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200

سیستم کنترل تردد هوشمند ویردی توانایی اتصال اثر انگشت و کارت خوان جانبی را دارد. بنابراین نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب دیگری نیست. این موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود

ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200 از جدیدترین محصولات شرکت ویردی (virdi) است. این شرکت از فناوری پیشرفته‌ای برای تولید دستگاه‌های بیومتریک و سیستم کنترل تردد هوشمند استفاده می‌کند. اکسس کنترل ویردی AC 2200 یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و دارای مکانات متعددی است که انتظارات موجود را برآورده می‌کند.

روش کار ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200

سیستم حضور و غیاب هوشمند AC 2200، مجهز به حسگر اثر انگشت ضدخش است. این حسگر قابلیت تشخیص اثر انگشت واقعی از تقلبی را دارد. روش حضور و غیاب به این ترتیب است که در ابتدا اثر انگشت افراد در سیستم تعریف می‌شود. سپس دستگاه با استفاده از اطلاعاتی که در حافظه خود دارد، اثر انگشت افراد را شناسایی می‌کند.

این دستگاه ساعت‌زنی می‌تواند به بلوتوث تلفن همراه کاربران متصل شود. از این طریق می‌توان تردد پرسنل میهمان به سازمان را امکان‌پذیر کرد. این ویژگی قابلیت دسته‌بندی برنامه برای استفاده جداگانه مدیران و کاربران را نیز دارد. برنامه UNIS-B PLUS جهت استفاده مدیران و برنامه V-CARD برای استفاده دیگر کاربران طراحی شده است.

ویردی AC 2200 علاوه بر قابلیت اتصال به بلوتوث،‌ مجهز به کارت خوان بدون تماس است. کاربران می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری نیز حضور و غیاب خود را ثبت کنند.

رابط کاربری بصری AC 2200

دوربین دیجیتال ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل تعبیه شده بر روی ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200 می‌تواند تصویر کاربران را هنگام کنترل حضور و غیاب آنها ثبت کند. ثبت تصاویر کاربران موجب حصول اطمینان بیشتر از حضور و غیاب آنها می‌شود.

همچنین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مجهز به نمایشگر ال سی دی ۱.۷۷ اینچی رنگی است. استفاده از این نمایشگر به دلیل وضوح خوبی که دارد، بسیار ساده‌تر است. از طریق صفحه کلید لمسی AC 2200 می‌توان برای استفاده کارتی و یا اثر انگشتی، رمز تعریف کرد.

همچنین اکسس کنترل ویردی قابلیت نمایش آنلاین تردد پرسنل را دارد. بنابراین می‌توان با اتصال دستگاه به سیستمی مناسب، تردد پرسنل را به صورت آنلاین مشاهده کرد.

ویژگی‌های جانبی اکسس کنترل  AC 2200

سیستم کنترل تردد هوشمند ویردی توانایی اتصال اثر انگشت و کارت خوان جانبی را دارد. بنابراین نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب دیگری نیست. این موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

حتی قابلیت قرارگیری ساعت حضور و غیاب ویردی در شبکه‌های کامپیوتری LAN هم وجود دارد. این دستگاه می‌تواند در صورت نیاز اطلاعات ذخیره شده در حافظه خود را از طریق شبکه به دستگاه دیگری انتقال دهد.

امکان استفاده از USB و باطری از دیگر ویژگی‌های اکسس کنترل virdi است. دستگاه با استفاده از باطری می‌تواند در هنگام قطع برق به کار خود ادامه دهد. به علاوه، می‌تواند به صورت مستقل از شبکه نیز کار کند. یعنی اگر در شبکه مشکلی رخ داده باشد، باعث توقف کل سیستم نخواهد شد.

کاربردهای ساعت حضور و غیاب ویردی

ساعت حضور و غیاب ویردی AC 2200 دارای رله و سنسور ورودی است که می‌تواند گیت‌های ورودی و خروجی را کنترل کند. بنابراین با اتصال آن بر روی گیت‌های کنترل تردد، می‌توان کنترل تردد سازمان‌هایی که تعداد بسیار زیادی پرسنل دارند، را با دقت و سرعت بیشتری انجام داد.

به علاوه، در برخی از سازمان‌های گسترده و دارای شعب متعدد، پرسنل زیادی از شرکت‌های دیگر رفت‌وآمد می‌کنند. در این صورت قابلیت اتصال به بلوتوث دستگاه ساعت ویردی، می‌تواند رفت و آمد این پرسنل را نیز ساده‌تر کند.

از سوی دیگر، سازمان‌هایی که نیاز به کنترل تردد و یا عدم کنترل تردد در زمان‌های مشخصی دارند، می‌توانند با استفاده از قابلیت برنامه‌ریزی ساعت حضور و غیاب ویردی این امکان را برای سازمان خود فراهم کنند.

درجه استاندارد‌ IP65 نشان‌دهنده ضدآب و ضد گردوغبار بودن دستگاه حضور و غیاب virdi است. در نتیجه بدون دغدغه می‌توان از دستگاه در شرایط جوی مختلف و داخل و خارج از سازمان نیز استفاده کرد.

دستگاه ساعت‌زنی AC 2200 در دو مدل  AC 2200 و AC 2200 H ساخته شده است. تفاوت این دو در حافظه دستگاه است. برای اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتیAC 2200 و خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب ویردی، می‌توان به بخش محصولات سخت افزاری وبسایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]