اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904214422110978

دستگاه حضور و غیاب

کد: 139904214422110978

https://bit.ly/2Cg3dsF

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از نیازهای مدیران امروزی کنترل و نظارت بر کارکرد پرسنل و بهره‌وری آن هاست. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس اطلاعات دریافتی از دستگاه حضور و غیاب است.

لازم به ذکر است یک دستگاه حضور و غیاب مستلزم وجود یک نرم افزار حضور و غیاب جهت یکپارچگی و افزایش بهره وری سیستم است.

یکی از نیازهای مدیران امروزی کنترل و نظارت بر کارکرد پرسنل و بهره‌وری آن هاست. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس اطلاعات دریافتی از دستگاه حضور و غیاب است.

مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها علاقه مند به ثبت دقیق تردد کارکنان مجموعه‌های خود بوده و توجه به چنین امری را یکی از موارد تاثیرگذار در کنترل هزینه‌ها و درآمد سازمان خود می دانند.

با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته به بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است. با نصب دستگاه‌هایی سخت افزاری‌حضور و غیاب در ادارت و شرکت‌ها، کارمندان در هنگام ورود. خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارت‌های هوشمند، اثرانگشت، اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت می‌نمایند.

البته لازم به ذکر است یک دستگاه حضور و غیاب مستلزم وجود یک نرم افزار حضور و غیاب جهت یکپارچگی و افزایش بهره وری سیستم می باشد.

انواع دستگاه حضور و غیاب

امروزه دستگاه‌های حضور و غیاب متنوعی براساس نیاز‌های مدیران و با به کارگیری تکنولوژی‌های مختلف به بازار عرضه شده است.از جمله فناوری‌های به کار رفته در دستگاه‌های حضور و غیاب میتوان به دستگاه حضور وغیاب کارتی،اثر انگشت،حضور و غیاب تشخیص‌چهره و همین‌طور استفاده از سیستم حضور و غیاب آنلاین اشاره داشت.در ادامه به طور مفصل به بررسی هر یک از مدل‌های نامبرده میپردازیم.

دستگاه حضور وغیاب کارتی

دستگاه­های کنترل تردد کارتی با توجه به ویژگی­های مورد انتظار کاربران خود از تنوع بالایی برخوردار هستند. این دستگاه می­تواند با استفاده از فناوری قدرتمند به کار رفته در آن به رصد کامل عملکرد کارمندان و ارباب رجوع آن­ها و همچنین در راستای بهره وری هر چه بیشتر مجموعه تحت مدیریت آن­ها به آن­ها کمک کند.

ویژگی های بارز دستگاه حضور و غیاب

  • انجام عملیات شناسایی این دستگاه حضور و غیاب با استفاده از رمز و کارت؛ و بدون تماس تسهیل در فرایند محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان­ ها، شرکت ­ها و نهادهای مختلف جلوگیری از انجام هرگونه تخلف از جانب کارکنان سازمان­ ها، شرکت­ ها و نهادهای مختلف ارائه گزارش جامعِ ماهیانه و سالانه از عملکرد کارکنان سازمان­ ها، شرکت ­ها و نهادهای مختلف

مدل های دستگاه حضور و غیاب کارتی

از جمله دستگاه های حضور و غیاب کارتی می توان به حضور و غیاب ویردی AC1100، ویردی AC5000 PLUS و ... اشاره داشت.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت

این مدل از دستگاه های حضورو غیاب به این صورت عمل می کنند که ابتدا تصویر اثرانگشت پرسنل یک سازمان در دستگاه ثبت می‌شود و بعد، اثرانگشت وی هنگام تردد با اثرانگشت ثبت‌شده مقایسه و در صورت تطابق، تردد این فرد ثبت می‌شود. مزیت دستگاه‌های حضوروغیاب اثرانگشتی، این است که نیاز به ناظر ندارند و زمان ثبت تردد آن‌ها هم نسبت به دستگاه‌های کارتی سریعتر می باشد.

ویژگی های بارز دستگاه حضور و غیاب

  • برخورداری از حسگر خودکار اثر انگشت حین لمس سنسور مشخصه ضدآب و ضد گرد و غبار بودن بودن جلوگیری از تقلب پرسنل افزایش رضایت کارمندان بالا بردن بهره وری درسازمان

مدل های دستگاه حضور و غیاب اثرانگشت

از جمله دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره میتوان توان به دستگاه های سوپریما V-Station T2 ، مکسا Biofinger-  S710، ویردی AC5000 PLUSو...عرضه شده توسط شرکت کسرا نام برد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

فناوری بیومتریک در طی سال‌های گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده است.دستگاه‌های حضور و غیاب بیومتریک برای شناسایی خصوصیات فیزیولوژیکی کارکنان طراحی شده است و برخلاف دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی،حضور خود فرد نیز ضروری است.

دستگاه‌حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل امنیتی است که با شناخت ویژگی های چهره ،امنیت را در محل کار برقرار می کند.

همچنین سازمان ها و شرکت ها با توجه به شرایط جغرافیایی و شرایط دمایی مجموعه خود، شرایط همه گیری بیماری هایی مثل ویروس کرونا و… می توانند ازعملکرد این مدل دستگاه ها به طور خاص بهره مند شوند.

ویژگی های بارز دستگاه حضور و غیاب

  • قابلیت تشخیص چهره از عکس، ویدیو و ماسک قدرت تشخیص چهره از فاصله ۳ متری تعریف آسان چهره از طریق ارسال عکس کاربران و کارکنان به دستگاه ظرفیت حافظه کاربری بالا جلوگیری از ثبت تردد غیرقانونی الگوریتم شناسایی چهره ارتقاء یافته (تسریع در شناسایی)

مدل های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

از جمله دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره میتوان توان به دستگاه های مکسا Bioface-S770،‌ مکسا BioFace-E320، مکسا BioFac-S760 ، مکسا BioFace S75 ‌و...عرضه شده توسط شرکت کسرا نام برد.

سیستم حضور و غیاب آنلاین

یک شرکت با تعداد پرسنل کمتر از 100 نفر یا کسب و کارهای نوپا با چالش‌های زیادی روبرو هستند. قطعا یکی از مهم ترین این دغدغه ها کنترل تردد افراد است.شرکت نرم افزاری کسرا،در جهت رفع نیاز به نظارت بر رفت و آمد پرسنل با صرف هزینه های کم تر برای کسب و کارهای کوچک، نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی را به بازار عرضه نمود.

ویژگی های بارز سیستم

  • تعداد پرسنل کمتر از 100 نفر بدون هزینه پشتیبانی و نصب اولیه قابلیت تعریف گروه‌های پرسنلی با مدیر‌های مجزا امکان دریافت نوتیفیکیشن توسط مدیر هنگام تردد پرسنل امکان تعریف تعطیلات مخصوص هر شرکت و......

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]