اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904084397510978

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

کد: 139904084397510978

https://bit.ly/2YG6HwD

، اصفهان , (اخبار رسمی): ستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل امنیتی است که با شناخت ویژگی های چهره ،امنیت را در محل کار برقرار می کند. در این مدل از دستگاه ها ویژگی های چهره ضبط گردیده و سپس با الگوهای ذخیره شده در پایگاه داده یا حافظه دستگاه مطابقت می دهد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه های حضور و غیاب شامل چهار مدل شناسایی تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و کد می باشند.دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل امنیتی است

فناوری بیومتریک در طی سال های گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده است.دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره برای شناسایی خصوصیات فیزیولوژیکی کارکنان طراحی شده است و برخلاف دستگاه های حضور و غیاب کارتی،حضور خود فرد نیز ضروری است.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل امنیتی است که با شناخت ویژگی های چهره ،امنیت را در محل کار برقرار می کند. در این مدل از دستگاه ها ویژگی های چهره ضبط گردیده و سپس با الگوهای ذخیره شده در پایگاه داده یا حافظه دستگاه مطابقت می دهد.

زمانی که کارمند مقابل دستگاه می ایستد ، دستگاه تصویر چهره را دریافت نموده و آنالیز سه بعدی یا دو بعدی را بر روی آن انجام می دهد ، سپس الگوی بدست آمده با الگوهای از پیش تعریف شده را مطابقت می دهد.

هنگامی که احراز هویت موفقیت آمیز باشد ، دستگاه هویت کارمند را تأیید می کند و زمان ورود یا خروج کارمند ثبت میگردد،در غیر اینصورت عملکرد شناسایی یک فرد موفق آمیز نبوده است.

مزیت دستگاه های حضورو غیاب تشخیص چهره نسبت به حضور و غیاب اثر انگشت

هنگامی که بیماری هایی مانند سرماخوردگی و یا ویروس های خطرناکی همچون کرونا ویروس در بین کارکنان گسترش یابد ، می تواند حضور کارمندان در محل کار را کاهش دهد و کارمندان می توانند در زمان کوتاه تری تردد خود را در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ، ثبت نمایند زیرا نیازی به لمس سطح دستگاه حضورو غیاب نیست.در نتیجه باعث صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن شیوع بیماری ها به دلیل عدم تماس جسمی می شود.

از منظر اقتصادی ،دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره را می توان برای مکان هایی با بیش از 100 پرسنل انتخاب نمود و مناسب برای دفاتر کوچک با تعداد پرسنل کم نمی باشند.

هم چنین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره سوابق تردد بیشتری نسبت به حضور و غیاب اثر انگشت را در خود ذخیره میکند.

مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دقیق و اتوماتیک بودن

این ویژگی باعث می شود تا تمامی موارد از جمله حضور،غیاب و اضافه کاری را گزارش گیری نمود.فرایند تشخیص چهره در کسری از زمان و با سرعت بالایی پردازش میشود.

صرفه جویی در وقت

در این مدل از دستگاه حضور و غیاب به کارمندان این امکان داده می شود تا زمان ورود یا خروج را بدون نیاز به لمس دستگاه ثبت کنند.

اجتناب از سیستم کاغذبازی

استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره موجب صرفه جویی در هزینه های سازمانی می شود . این دستگاه می تواند اطلاعات را به آسانی در خود نگه دارد و به علت ذخیره الکترونیکی به جای کاغذی بودن سیستم، حس خوبی را در بین کارمندان سازمان ایجاد می کند.

مدیریت حقوق و دستمزد

مهمترین فرآیند تجارت ، مدیریت حقوق و دستمزد در هر سازمان است. با استفاده از سیستم های حضور و غیاب بیومتریک مانند دستگاه حضور و غیاب انگشت و چهره ، می توان به صورت دقیق حقوق و دستمزد را محاسبه نمود زیرا داده های زمانی را به طور خودکار در خود نگه داشته و داده ها را به سرعت به سیستم حقوق و دستمزد انتقال داده و صورتحساب پرداخت را در بازه زمانی کوتاهی انجام میدهد.

تشخیص چهره سه بعدی

از سنسورهای سه بعدی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد اجزا صورت استفاده می کنند. سپس از این اطلاعات برای شناسایی ویژگی های متمایز در سطح چهره مانند چشم ، بینی و چانه استفاده می شود.

در سال های اخیر ، از معماری ها و مدل های مختلف شبکه های عصبی مصنوعی برای تشخیص چهره استفاده شده است.در ادامه به بررسی برخی از این شبکه های عصبی میپردازیم.

شبکه های عصبی(Fast(FNN

این شبکه در سال 2002 جهت تسریع در محاسبات یافتن چهره پیشنهاد شد.در این شبکه هر تصویر به زیرتصویر تقسیم و شبکه عصبی سریع بر روی آن اعمال میشود.نتایج به دست آمده نشان از سرعت شناسایی بالا به نسبت شبکه های کانولوشن است.

شبکه های عصبی کانولوشن(CNN)

در شبکه عصبی کانولوشن استخراج ویژگی توسط خود سیستم انجام میگیرد و یکی از شبکه های عمیق است. مدل CNN با تبدیل ویژگی­ های ساده به ویژگی­ هایی پیچیده و مفید تر، می تواند به خوبی برای شناسایی تصاویر مورد استفاده قرارگیرد.

دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه های حضور و غیاب شامل چهار مدل شناسایی تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و کد می باشند.مدل های مختلفی از جمله می توان به دستگاه های مکسا Bioface-S770، مکسا BioFace-E320، مکسا BioFac-S760 ، مکسا BioFace S75 و...عرضه شده توسط شرکت نام برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]