اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903264365110978

کارت های بدون تماس و دستگاه های حضور و غیاب

کد: 139903264365110978

https://bit.ly/3hTcZAC

، اصفهان , (اخبار رسمی): از جمله رایج ترین شیوه های سنجش هویت کاربران استفاده از کارت های تعیین هویت است که این شیوه تشخیص هویت را می توان به نوعی قدیمی ترین و پرکاربردترین شیوه تعیین هویت دانست. شرکت مهندسی کسرا تلاش کرده است تا با استفاده از به روزترین فناوری های عصر حاضر به ارائه بهترین نوع کارت های تعیین هویت بپردازد.

کارت های بدون تماس و دستگاه های حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب کارتی

فناوری کارت های بدون تماس به کار گرفته شده در دستگاه های حضور و غیاب شرکت مهندسی کسرا چیست؟

شرکت مهندسی کسرا در طول بیست سال سابقه درخشان خود در معرفی و پشتیبانی از دستگاه های حضور و غیاب، نرم افزار تغذیه، اتوماسیون حراست و انتظامات و نرم افزار حضور و غیاب…؛ همواره سعی کرده است با توجه به تنوع شغلی و عملیاتی کاربران خود، طیف متنوعی از کارکردهای سنجش هویت را در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار دهد. انتخاب هر یک از شیوه های سنجش و کنترل با در نظر گرفتن لوازم و شرایط هر کسب و کاری انجام می گیرد. این انتخاب زمانی یک انتخاب صحیح خواهد بود که مدیران مجموعه ها با عنایت به مواردی از جمله شرایط محیطی کسب و کار خود، تعداد کارکنان خود، نوع عملکرد شغلی خود و… دست به انتخاب یکی از شیوه های سنجش هویت بزنند.در این مقاله به معرفی فناوری کارت های بدون تماس و دستگاه های حضور و غیاب که از این کارت ها پشتیبانی میکنند و برای حفظ سلامت و بهداشت کارکنان در زمان شیوع بیماری های ویروسی و واگیردار چون ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرند، میپردازیم.

از جمله رایج ترین شیوه های سنجش هویت کاربران استفاده از کارت های تعیین هویت است که این نوع شیوه تشخیص هویت را می توان به نوعی قدیمی ترین و پرکاربردترین شیوه تعیین هویت دانست. شرکت مهندسی کسرا تلاش کرده است تا با استفاده از به روزترین فناوری های عصر حاضر به ارائه بهترین نوع کارت های تعیین هویت بپردازد. کارت های تعیین هویت نسل جدید شرکت کسرا را می توان اصطلاحا “کارت های بدون تماس” نامید. این کارت های هوشمند برخلاف کارت های قدیمی که صرفا با تماس فیزیکی کامل با دستگاه قادر به تشخیص هویت کاربران خود هستند؛ می توانند با توجه به فناوری به کار گرفته شده در آن ها، بدون هر گونه تماس فیزیکی با دستگاه حضور و غیاب به سنجش هویت کاربران خود مبادرت کنند. بر اساس فناوری به کار رفته در این نوع کارت ها می توان دو نوع کارت بدون تماس شرکت کسرا را از یکدیگر متمایز کرد:

کارت های SC یا مایفر (Smart Card)

در ساختار این نوع کارت ها یک چیپ و یک آنتن مستطیل شکل وجود دارد که عملیات شناسایی هویت کاربران توسط این چیپ و آنتن آن انجام می پذیرد. این کارت ها فرکانسی معادل ۱۳٫۵۶ mhz را داشته و از حافظه ۱k تا ۴k نیز برخوردار هستند. جنس این نوع کارت ها از پی وی سی (PVC) بوده و در بخش های متخلف شغلی از جمله حضور و غیاب کارکنان، رزرو غذا، کنترل حمل و نقل و… قابلیت استفاده دارد.

کارت های RF(Radio Frequency)

برخلاف کارت های SC، در ساختار کارت های RFیک چیپ و یک آنتن به صورت دایره ای وجود دارد که عملیات تشخیص هویت را امکان پذیر می سازد. این کارت ها دارای فرکانسی معادل ۱۲۵khz بوده و از حافظه ۲۰۰۰ بایتی برخوردار است. جنس این نوع کارت ها نیز از پی وی سی (PVC) بوده و آن ها نیز می توانند همانند کارت های SC در بخش های متخلف شغلی از جمله حضور و غیاب کارکنان، رزرو غذا، کنترل حمل و نقل و… مورد استفاده قرار گیرند.

در ادامه به معرفی کوتاه برخی از دستگاه های حضور و غیاب مجهز به فناوری کارت های بدون تماس شرکت مهندسی کسرا می پردازیم زیرا که استفاده از کارت های بدون تماس در حضور و غیاب کارکنان یکی دیگر از راهکارهای شرکت کسرا جهت مقابله با ویروس کرونا است و سعی خواهیم کرد به شما در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب مناسب با کسب و کار خود کمک کنیم:

دستگا­ه حضور و غیاب مکسا BioIris-S780

این دستگاه از جمله پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد است که به عنوان یک گزینه مطلوب و در نقش بازوی اجرایی مدیران سازمان ها و شرکت ها در امر مدیریت حضور و غیاب کارکنان به کار گرفته می شود. این دستگاه دارای عملکردی سه گانه در ثبت و کنترل ترددها با استفاده از فناوری های تشخیص عنبیه چشم، شناسایی اثرانگشت و مهم تر از آن تشخیص کارت بدون تماس است.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace S750 

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace S750 دستگاهی است که از بهترین فناوری های مدرن عصر حاضر در آن بهره گرفته شده است تا بتواند در کنترل تردد و حضور و غیاب کارکنان سازمان­ ها و شرکت­ ها به مدیران این سازمان­ ها یاری رساند. این محصول با استفاده از عملکرد قدرتمند پردازنده خود و همچنین دوربین ­ها و حس­گرهای پیشرفته خود قادر به تشخیص چهره و همچنین تشخیص اثرانگشت کاربران خود است. علاوه بر این، این دستگاه با استفاده از قابلیت خود در تشخیص کارت های بدون تماس می تواند در محیط ها و شرایط شغلی مختلف به کار گرفته شود. حافظه فراوان این محصول آن را به دستگاه هوشمندی تبدیل می کند که این امر موجب بهره­ گیری این محصول در سازمان­ ها و شرکت­ های با جمعیت بالا می­شود.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-E320 

از جمله بهترین دستگاه های حضور و غیاب با عملکرد چندگانه که می تواند در بسیاری از سازمان ها و شرکت های با دامنه وسیع منابع انسانی به کار گرفته شود، دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-E320  شرکت مهندسی کسرا است. یکی از این عملکردهای منحصر به فرد توانایی شناسایی کارت های بدون تماس این دستگاه است که با توجه به پردازنده قدرتمند و حافظه بالای این دستگاه فرآیند ثبت، ذخیره و نگهداری داده های تردد کارکنان را به خوبی و بدون هرگونه کم و کاستی انجام می دهد. بر این اساس این دستگاه می تواند به عنوان یک انتخاب هوشمندانه برای مدیرانی که دلمشغول نظم و ترتیب مجموعه ی تحت مدیریت خود هستند تبدیل شود.

دستگاه حضور و غیاب مکسا Biofinger-S710

این دستگاه از جمله بهترین دستگاه های کنترل تردد اثر انگشتی شرکت مهندسی کسرا است که توانسته است رضایت خاطر بسیاری از مدیران سازمان ها و شرکت ها را جلب کند. دستگاه کنترل تردد مکسا Biofinger-S710 قادر است با توجه به پردازنده قدرتمند و سنسور اپتیکی دقیق خود؛ سرعت شناسایی بالایی داشته باشد. چنین ویژگی امکان هر گونه فریب دستگاه با استفاده از اثر انگشت جعلی را منتفی می سازد و به ثبت هر چه دقیقتر داده های ورودی و خروجی کارکنان سازمان ها کمک می کند. علاوه بر توانایی ثبت اثر انگشت؛ این دستگاه از قابلیت شناسایی کارت بدون تماس نیز برخوردار است که این ویژگی کارامد نیز می تواند در شرایطی که امکان ثبت اثر انگشت کاربران وجود ندارد مورد استفاده شرکت ها و سازمان ها قرار گیرد. از این رو می توان گفت این دستگاه یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ثبت تردد کارکنان کلیه سازمان ها و شرکت ها بوده و می تواند در مدیریت هر چه دقیق تر عملکرد کارکنان شما به شما یاری کند.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFac-S760 

قابلیت دستگا­ه­های حضور و غیاب  بر اساس عملکردی که مدیران سازمان ها و شرکت ها از حضور کارکنان مجموعه­ی تحت مدیریت خود در نظر دارند سنجیده می شود. دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFac-S760 شرکت مهندسی کسرا با توجه به قابلیت های منحصر به فرد خود از جمله توانایی شناسایی کارت های بدون تماس، می ­تواند بهترین پیشنهاد برای انتخاب نحوه کنترل تردد کارکنان باشد. در کنار این ویژگی ها؛ پردازنده و حافظه داخلی توانمند این دستگاه ظرفیت بالایی در ثبت، ذخیره و نگهداری ثبت تردد ها را دارد که می توان از آن در سازمان هایی با ظرفیت منابع انسانی بالا بهره گرفت.

دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-S660 

با توجه به وسعت تعداد کسب و کارهای مختلف نیاز به کنترل دقیق ترددهای کارکنان این کسب و کارها بیش از پیش احساس می شود. شیوه عملیات کنترل تردد با توجه به زیرساخت های مهیا شده در ساختار محیطی و شرایط موجود کسب و کارها انتخاب می شود. یکی از این شیوه های نوین استفاده از کارت های شناسایی بدون تماس در امر ثبت اطلاعات تردد است و دستگاه حضور و غیاب مکسا BioFace-S660 شرکت مهندسی کسرا را می توان به عنوان گزینه مناسبی برای مدیران و مجموعه تحت مدیریتی آن ها به شمار آورد. همچنین هوشمندی بالا و موثر در فرآیند حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران در حافظه داخلی این دستگاه حضور و غیاب، موجبات آرامش خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها را نیز فراهم می کند، که این امر به خودی خود موجب صرفه جویی در زمان کاری کارکنان، مدیریت پرداخت مالی کارکنان برحسب زمان دقیق حضور آن ها در سازمان ها، جلوگیری از ثبت تردد غیرقانونی کارکنان و در نهایت افزایش بهره وری در مجموعه کسب و کارها می شود.

دستگاه حضور و غیاب AC6000 

مدیران خبره از دستگاه های حضور و غیاب به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای تحت مدیریت قرار دادن اطلاعات تردد کارکنان و مدیریت منابع مالی سازمان خود استفاده می کنند. این امر موجب نظم و انضباط مالی گسترده در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان سازمان ها شده؛ و به شفافیت مالی زیر مجموعه مدیریتی مدیران کسب و کارها کمک می کند. در این دستگاه از به روزترین فناوری های پیشرفته از جمله قابلیت شناسایی کارت بدون تماس بهره گرفته شده است تا بتوان با استفاده از آن به صورت دقیق به رصد ترددها و حضور و غیاب کارکنان سازمان ها و شرکت ها پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]