اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712253567611264

کتابچی جایی برای خرید کتاب

کد: 139712253567611264

https://goo.gl/xLWW8r

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه بسیاری از کتاب‌ها را به صورت الکترونیکی می‌توان تهیه کرد و خواند. اما نمی‌تواند جای حس در دست گرفتن کتاب و ورق زدن آن را بگیرد. کتابچی، نزدیک‌ترین کتاب فروشی به همه است و تلاش می‌کند تمامی کتاب‌های مورد نظر را در کمتر از یک هفته در هر نقطه‌ای از ایران برای هر شخصی به دست آنها برساند.

کتابچی جایی برای خرید کتاب
کتابچی جایی برای خرید کتاب
کتابچی جایی برای خرید کتاب
کتابچی جایی برای خرید کتاب
کتابچی جایی برای خرید کتاب
کتابچی جایی برای خرید کتاب

بوی خوش کاغذهایی که روی آن کلمات چاپ شده است اشخاص را تهییج به خواندن کتاب خواهد کرد. گرچه امروزه بسیاری از کتاب‌ها به صورت الکترونیکی موجود هستند و می‌توان آنها را تهیه و استفاده کرد اما در دست گرفتن کتاب می‌تواند حسی باشد که انسان را به مطالعه تشویق می‌کند. کتابچی، نزدیک‌ترین کتاب فروشی به همه است و تلاش می‌کند تمامی کتاب‌های مورد نظر را در کمتر از یک هفته در هر نقطه‌ای که از ایران به دست علاقه‌مندان برساند.

کتاب‌های عمومی کتابچی

کتابچی وبسایتی برای تهیه انواع کتاب‌های عمومی، درسی و زبان است. کتاب‌های عمومی شامل ژانر‌های مختلفی است که در وبسایت می‌توان محصولات موجود در هر ژانر را مشاهده کرد.

مثلا کتاب ملت عشق یا چهل قانون عشق نوشته الیف شافاک که از جمله مشهورترین رمان‌های ترکیه است که تنها در این کشور حدود ۵۰۰ بار تجدید چاپ شده و ترجمه ارسلان فسیحی از آن نیز در ایران به چاپ ۵۰ام رسیده‌است. در این کتاب دو داستان موازی وجود دارد. داستان اول قصه مولانا و شمس است و قصه دوم قصه اللا و عزیز زاهارا. این دو قصه به صورت موازی با هم پیش می‌روند و کتاب «ملت عشق» را می‌سازند.

اللا زنی است که از زندگی خود رضایت ندارد و به عنوان ویراستار در یک انتشارات مشغول به کار شده. برای شروع کار رمانی به او داده می‌شود تا بعد از خواندن رمان، گزارشی در مورد آن بنویسد.

کتاب بیشعوری یکی دیگر از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا و ایران است که به معرفی و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت می‌پردازد.

این کتاب به طور جدی به موضوع بیشعوری در زمان حال می‌‌پردازد. در این کتاب گفته شده است که بیشعورها با نفوذ در اجتماع، سیاست، علوم، تجارت، دین و امثال اینها در دنیای معاصر نشان دادند که احمق نیستند، اتفاقا بیشتر آنها نابغه‌اند؛ و نسبت به آدم‌های عادی از هوش بالاتری برخوردار هستند. اما تعدادی نابغه مردم آزار که اعتماد به نفس بالایی دارند و نتیجه زرنگ بازی و بیشعوری‌شان به ضرر خودشان و آدم‌های اطراف‌شان تمام می‌شود. سخت‌ترین مرحله در درمان و ترک بی‌شعوری همان مرحله نخست است؛ یعنی پذیرفتنِ بی‌شعور بودن.

در کنار این دو کتاب که معرفی کوتاهی از آن‌ها شد کتاب‌هایی از انتشارات مختلف و نویسنده‌های ایرانی و خارجی در آرشیو کتاب‌های عمومی کتابچی وجود دارند که می‌توانند گزینه‌ای کاملا مناسب به خصوص برای کسانی باشند که علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی هستند.

از دیگر خصوصیاتی که در وبسایت کتابچی وجود دارد می‌توان به وجود بسیاری از کتاب‌های عمومی به زبان اصلی اشاره کرد. مثلا کتاب هری پاتر از آن جمله است. مجموعه کامل سری کتاب‌های هری پاتر به زبان اصلی در کتابچی موجود است. این کتاب‌ها به خصوص برای زبان آموزان حرفه‌ای که می‌خواهند هر چه بیشتر به زبان و ادبیات انگلیسی مسلط شوند می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد.

کتاب‌های کمک درسی کتابچی

در کتابچی تقریبا تمام کتاب‌های کمک درسی موجود در بازار وجود دارد و دانش آموزان می‌توانند برای تهیه منابع خود از کتاب‌های درسی و کمک درسی کتابچی استفاده کنند. برای مثال اگر دانش آموزی برای زبان کنکور به دنبال کتاب زبان جامع شهاب اناری باشد و یا می‌خواهد کتاب شیمی خیلی سبز را داشته باشد می‌تواند روی کتابچی حساب کند. بسیاری از کتاب‌های کمک درسی، نمونه‌ای از صفحات کتاب و توضیحات دارند، می‌توان قبل از خرید کتاب در مورد آن اطلاعات لازم را کسب کرد. تمامی دانش آموزان در سراسر کشور می‌توانند برای تهیه منابع کمک آموزشی و آموزشی خود از کتابچی استفاده کنند.

مجموعه کتاب‌های زبان

یکی از بهترین روش‌هایی که برای یادگیری زبان استفاده می‌شود، کتاب‌هایی است که برای بخش Listening خود از سی دی‌های آموزشی استفاده می‌کنند و یا فلش کارد‌هایی برای یادگیری بهتر در اختیار خریدار کتاب قرار می‌دهند. در کنار کتاب‌های زبان و حتی درسی کتابچی می‌توان کتاب‌هایی را تهیه کرد که به آموزش بهتر می‌توانند کمک شایانی کنند. کتاب‌های آموزشی مورد استفاده در یادگیری IELTS نیز از دیگر محصولات یادگیری زبان کتابچی هستند. در کل می‌توان مجموعه‌ایی از کتاب‌های آموزشی و زبان اصلی را برای تقویت هرچه بهتر زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها مورد استفاده قرار داد و کتابچی آرشیو کاملی را برای این مجموعه در نظر گرفته است.

انتخاب از میان انتشارات و نویسندگان مختلف

می‌توان در وبسایت کتابچی و صفحه جستجو با فیلترهایی که در اختیار افراد قرار داده شده از میان بسیاری از انتشارات و نویسندگان مختلف موضوعات مدنظر خود را پیدا کرد. برای مثال می‌توان تمامی کتب کمک درسی در یک درس خاص یا مقطع خاص را دید و همچنین می‌توان کتاب‌های نوشته شده توسط نویسنده مورد علاقه خود را پیدا کرد. برای مثال برای بسیاری از کسانی که کتاب ملت عشق را می‌خوانند، مطالعه سایر کتاب‌های الیف شافاک جذاب می‌شود.

کتابچی

کتاب و کتاب خوانی یکی از زیباترین فرهنگ‌های هر کشور است که امروزه از شاخص های رشد فرهنگی یک جامعه نیز به شمار می‌رود. با پیشرفت علم و تکنولوژی، به خصوص اینترنت که یک بستر مناسب برای اطلاع رسانی و خرید است، می‌توان این فرهنگ ناب را گسترش داد. کتابچی محل خرید کتاب و خانه اینترنتی بسیاری از کتاب‌ها است که می‌تواند در این زمینه به همه کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتابچی | خرید اینترنتی کتاب

فروشگاه اینترنتی کتابچی، پلتفرم خرید کتاب به همراه تخفیف های ویژه و امکان ارسال کتاب‌ها به سراسر کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | نشریات و کتاب