کد: 139801093579611444

5 دلیل عدم رشد کسب و کارهای اینترنتی

کد: 139801093579611444

http://bit.ly/2Ym7Kie

، مشهد , (اخبار رسمی): عدم رشد کسب و کارهای اینترنتی می‌تواند دلایلی داشته باشد که در ادامه این دلایل مورد بررسی قرار گرفته است.

5 دلیل عدم رشد کسب و کارهای اینترنتی
5 دلیل عدم رشد کسب و کارهای اینترنتی

یک مدیر موفق در ماه اسفند تخفیف‌ها و قیف‌‌های بازاریابی چند مرحله‌ای طراحی می‌کند تا از اینترنت کسب درآمد عالی داشته باشد

انجام دادن هر کاری چه مجازی باشد و چه واقعی به اصول و قواعدی نیاز دارد که رعایت نکردن آنها می‌تواند باعث ضررهای جبران ناپذیر و هدر رفتن سرمایه و زمان شود. بنابراین برای اینکه بتوان یک کسب و کار اینترنتی را رشد داد باید اصول و قواعد کسب و کارهای اینترنتی را فرا گرفت و از این طریق بتوان به کسب درآمد بیشتر از اینترنت دست یافت. در ادامه 5 دلیل عدم رشد کسب و کارهای اینترنتی بررسی شده است.

یک:عدم ارتباط موفق با مشتریان

یکی از مهمترین مسئله‌های مهمی که یک کسب و کار اینترنتی را موفق می‌سازد، اعتماد کردن مشتریان یک کسب و کار به یک برند است. با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی متعدد، پاسخ دادن به سوالات مشتریان و بازدید کنندگان یک وب سایت، راحت‌تر شده است. 

یک راز در کسب و کار اینترنتی وجود دارد و آن هم این است که اگر مشتری‌ها کسب و کاری را دوست داشته باشند، آن کسب و کار می‌تواند درآمد بسیار زیادی داشته باشد. دوست داشتن برابر است با اعتماد کردن به یک برند. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه باید این محبوبیت ایجاد شود؟ شاید یکی از بهترین کارها در اختیار قراردادن محتوای رایگان در فرمت‌های مختلف باشد. این امر می‌تواند باعث وفاداری مشتریان به یک برند شود.

دو: نداشتن استراتژی بازاریابی

یکی از دلایل پیشرفت و رشد کسب و کارهای اینترنتی موفق، داشتن استراتژی است. خیلی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی از استراتژی استفاده می‌کنند اما طریقه درست استفاده کردن از آن را نمی‌دانند. به عنوان مثال بسیاری از کسب و کارها از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند اما هیچ کدام اصول و قواعد صحیح استفاده از ان را نمی‌دانند و این امر باعث می‌شود که ایمیل‌های ارسال شده توسط آنها هیچوقت باز نشود و اگر هم باز شود، بازدهی نداشته باشد.

پس داشتن استراتژی بازاریابی یعنی اینکه صاحبان کسب و کار بدانند که در چه زمانی از سال چه نوع بازاریابی برای کسب و کار اینترنتی آنها بهتر است. برای مثال افرادی که طی سال کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنند بهترین زمان برای فروش دوره غیر حضوری آنها اسفند ماه است، چون همه در تعطیلات عید هستند و وقت کافی برای دیدن آموزش‌ها را دارند. یک مدیر موفق در ماه اسفند تخفیف‌ها و قیف‌های بازاریابی چند مرحله‌ای طراحی می‌کند تا از اینترنت کسب درآمد عالی داشته باشد.

سه: الگو برداری از افراد موفق در کسب و کار

اگر قصد موفق شدن دارید فقط کافی است کارهایی که افراد موفق انجام داده‌اند را تکرار کنید. بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی وقتی سراغ یک تخصص می‌روند فکر می‌کنند باید در آن حوزه روش جدیدی ابداع کنند، اما واقعیت این است که با این طرز فکر فقط وقت تلف می‌شود و هیچ نتیجه‌ای به دست نمی‌آید. بهترین روش برای رشد کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد، ساده‌سازی اطلاعات موجود است.

چهار: عمل کرد ضعیف در ایجاد ترافیک وب سایت

روش‌های مختلفی برای ایجاد ترافیک وجود دارد. هم روش‌های پولی و هم روش‌های رایگان. اما مهمترین مسئله این است که بتوان این ترافیک را همیشه داشت. بهتر است هر ماه مبلغی از درآمد را صرف ایجاد ترافیک کرد و روش‌های ایجاد ترافیک رایگان را هم در نظر گرفت. 

به عنوان مثال، فعالیت همیشگی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، تیوتیر، فیس بوک و سایت‌های اشتراک ویدیو مانند آپارات، صوت مانند شونوتو و متن مانند کتاب سبز می‌تواند مفید باشد. استفاده از رپورتاژ آگهی، گوگل ادورز، تبلیغات کلیکی مانند سایت بلاگفا و سایت‌های دیگر که از جمله روش‌های ایجاد ترافیک پولی هستند نیز بسیار مناسب است.

پنج: عدم برون سپاری

بسیاری از مدیران تمامی کارهای یک کسب و کار را خود انجام می‌دهند و به برون سپاری اهمیت نمی‌دهند. در ابتدا شاید انجام این کار خوب باشد اما به مرور باعث عدم پیشرفت می‌شود. نکته بسیار مهم اینکه همیشه باید سعی کرد دید یک مدیر را داشت تا یک کارمند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و خواندن مقالات بیشتر می‌توانند به سایت مدیرپلاس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرپلاس

مدیر پلاس - آکادمی تخصصی آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی