کد: 139803233758811444

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چه کارهایی را باید انجام داد؟

کد: 139803233758811444

http://bit.ly/2RxCsDc

، مشهد , (اخبار رسمی): صفحه اول گوگل جایگاهی است که هر مدیر کسب و کار اینترنتی قصد دارد خود را در آن جا ببیند.اما بدون هزینه کردن و بدون سئو سایت رسیدن به این جایگاه کار نسبتا سخت و زمان بری است و نیازمند تلاش بسیار زیادی است.

دراین مقاله میگوییم که چه کارهای انجام دهید تا به صفحه اول گوگل بیایید
چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید

صفحه اول گوگل جایگاهی است که هر مدیر کسب و کار اینترنتی قصد دارد خود را در آن جا ببیند. البته بدون هزینه کردن و با سئو سایت رسیدن به این جایگاه کار نسبتا سخت و زمان بری است و نیازمند تلاش بسیار زیادی است. از طرفی برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتی باید به صفحه اول گوگل آمد و دید که این موضوع می‌تواند چقدر برای یک کسب و کار سودمند باشد. ترافیک سایت بشدت بالا می‌روند و می‌توان محصولات سایت را بفروش رساند و موفق شد.

در ادامه مشخص شده است که چه کارهایی را باید انجام داد تا به صفحه اول گوگل آمد؟

پنج مرحله تا رسیدن به صفحه اول گوگل

مرحله اول

  • گام اول: ابتدا سئوی سایت را باید درست کرد که افزونه یوآست سئو  پیشنهاد می‌شود.
  • گام دوم: طول محتواهای متنی باید افزایش یابد.
  • گام سوم: تعداد لینک‌های سایت بررسی شود و اول لینک‌های داخلی سایت درست شود.
  • گام چهارم: از تگ‌های h1 تا h6 به درستی استفاده شود و اگر مقاله‌ای وجود دارد که ازآن استفاده نشده، استفاده کرد.
  • گام پنجم: خوانایی محتوا بهبود یابد.
  • گام ششم : عنوان‌های جذابی برای مقاله نوشته شود.

مرحله دوم

  • رقیب‌ها را بررسی کرد و دید که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده کرده‌اند. از چه نوع فرمت‌های محتوا استفاده می‌کنند. تعداد و انوع لینک‌های داخلی آنها بررسی شود.

مرحله سوم

  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خیلی مهم است. وردوی خیلی زیادی می‌توان از این شبکه‌ها بدست آورد. باید در تمام شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشت. برای امدن به صفحه اول باید تلاش کرد.

مرحله چهارم

  • شاید جزء تاپ‌ترین موارد سئو بک لینک باکیفیت است. اگر بتوان بک لینک از سایت‌های آتوریتی بالا و مرتبط با سایت خود گرفت جهشی عجیب در رتبه سایت مشاهده می‌شود. 

مرحله پنجم

  • سرعت سایت را بالا برد. تمامی عکس‌های سایت را کم حجم کرد. فایل‌های جی اس و سی اس اس سایت را تا جای ممکن فشرده کرد. حتما از قابلیت سی دی ان استفاده کرد چون اگر سرعت سایت از ۵ ثانیه بیشتر باشد کاربرها سایت را می‌بنند و این یک شکست بزرگ است.

سایر موارد برای رسیدن به صفحه اول گوگل

برای رسیدن به بهصفحه اول گوگل رعایت مراحل ادامه نیز ضروری است:

مرحله اول: محتوای سئو شده تولید کرد.

  • محتوایی سئو شده چه محتوایی است؟

محتوایی است که در عنوان آن کلمه کلیدی استفاده شده باشد، کلمه کلیدی در پاراگراف اول باشد. مخصوصا حضور در ابتدای پاراگراف اول. از لینک‌های داخلی (لینک‌های که به مقالات دیگر سایت یا صفحات دیگری از وب سایت داده شده است) به اندازه کافی استفاده شود.

مرحله دوم : انتخاب کلمه‌های کلیدی مناسب

یک دیگر از مهم‌ترین بخش‌های مقاله انتخاب کلمه کلیدی است. کلمه کلیدی کلمه‌ای است که کاربران از طریق آن سایتی را در گوگل جستجو می‌کنند و وارد سایت می‌شوند. پس بسیار مهم است که چه کلمه‌ای انتخاب کرد. برای انتخاب کلمه کلیدی سایت‌های متفاوتی وجود دارد. در سایت kwfinder می‌توان تعداد کلمات جستجو شده را یافت و اینکه در مدت معین چند بار کاربران این کلمه را جستجو کرده‌اند.

برای انتخاب اولیه کلمات کلیدی هم می‌توان از سایت رقیب کمک گرفت و دید که آنها روی کدام کلمات حوزه فعالیت می‌کنند.

مرحله سوم: آنالیز رقیب

شاید رقیب‌ها این خوبی را داشته باشند که کسبو کاری بتواند در راه درست حرکت کند. البته این برای اول کار است برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی باید از رقیب‌ها متفاوت بود. مهمترین مثله که باید رقیبها را آنالیز کرد بحث بک لینک گیری آنها است. طرز نوشتن صفحه محصول هم خیلی مهم است همچنین استفاده کردن از چه کلمات کلیدی هم مهم است. اینکه رقیب‌ها از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کنند.

مرحله چهارم: بروزرسانی صفحات قدیمی سایت

خیلی وقت‌ها بروزرسانی صفحات قدیمی سایت بهتر از منتشر کردن مطلب جدید است. زنده بودن سایت برای گوگل خیلی مهم است که بفهمد صاحب آن کسب و کار اینترنتی همیشه از آخرین مطالب برای مطالب سایت خود استفاده می‌کند.

مثلا چند سال قبل مقاله‌ای در مورد ایمیل مارکتینگ منتشر شده که قدیمی است و سرویس‌های معرفی شده در ان قدیمی شده است. بنابراین لازم است مقاله بروزرسانی شود و مطلب جدید را جایگزین مطلب قدیمی کرد.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید مواردی را که گفته شد انجام داد همیشه به فکر کسب و کار اینترنتی و روش‌های نوین بازاریابی اینترنتی بود تا بتوان در کسب و کار اینترنتی خود آن طور که باید و شاید موفق بود و از همه مهم‌تر صبر همیشه باید وجود داشته باشد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مدیرپلاس به آدرس modirpluss.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرپلاس

مدیر پلاس - آکادمی تخصصی آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی