کد: 139806264054311444

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

کد: 139806264054311444

http://bit.ly/32SPeAD

، مشهد , (اخبار رسمی): در ادامه در مورد روش‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت شده است. روش‌های مختلفی برای جمع آوری فالوور وجود دارد که در اینجا تاحدودی در مورد آنها بحث شده است.

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟
چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی در کل دنیا و ایران است. این محبویت در بین کاربران ایرانی با فیلتر شدن تلگرام ۲ چندان شد. برای هر مدیر کسب و کار اینترنتی یک فرصت بسیار عالی است تا بتواند کسب و کار خود را در آنجا معرفی و برند کند و به یک درآمد نسبتا پایدار دست پیدا کند.

دلیل معروف و محبوب بودن کسب و کار در اینستاگرام تعداد فالوورهای آن کسب و کار است. البته فالوورهای فیک کاملا رد می‌شود فالوور فیک نه تنها برای کسب و کار مفید نیست بلکه ضرر هم دارد.

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟

افرادی که فکر می‌کنند با خرید فالوور اینستاگرام می‌توانند موفق شوند باید بدانند که کاملا اشتباه است. معمولا پیج‌های که فالوور واقعی دارند تا ۲۰ درصد از پست‌های آنها  لایک می‌خورد، حدود ۳۰ درصد هم ویدوها ویو می‌خورند و این یک روند است که معمولا رو به رشد است. اما پیج‌هایی که فالوور می‌خرند پست‌های آنها به شدت کم لایک می‌خورد و ویدیوها ویو ندارد.

همین موضوع اعتبار را پیش مخاطب از بین می‌برد و مخاطبان بد بین می‌شوند و این برداشت وجود خواهد داشت که کسب و کار قابل اعتماد نیست.

پس خرید فالوورهای فیک به کسب و کار و برند آسیب بسیار زیادی می‌زند اما متاسفانه شرکت های بزرگ دست به همچین عملی می‌زنند که هم اعتبار و هم هزینه‌ای که صرف می‌شود از بین می‌رود.

بهترین راه این است که به طور اصولی و بدون خریدن فالوورهای فیک به دنبال بالا بردن فالوورهای پیج اینستاگرام بود. 

راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

  • پروفایل جذاب داشته باشید

اولین کاری که کاربر بعد از وارد شدن به پیچ اینستاگرام انجام می‌دهد بازدید از پروفایل است. پروفایل حکم یک ویترین مغازه در دنیای واقعی است. اگر ویترین جذاب نباشد هیچ مشتری برای دیدن ویترین وقت نمی‌گذارد و خیلی بی تفاوت از کنار آن رد می‌شود.

اینستاگرام بر پایه تصویر بنا شده است. کاربرانی که وارد اینستاگرام می‌شوند می‌خواهند عکس و ویدیو ببینند نه چیز دیگری مانند متن یا صوت. پس داشتن عکس و ویدیوهای جذاب یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام داد.

باید زمان گذاشت و تصاویر جذاب تهیه کرد. طوری که وقتی کاربری قصد دارد صفحه‌ای را فالوو کند این حس به او دست می‌دهد که کاربر این صفحه برای آن زحمت کشیده است و برایش تولید محتوا انجام می‌دهد. صرفا چند مطلب کپی منتشر نشده است. پیج‌های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر عکس و ویدیوهای جذابی که دارند توسط افراد دنبال می‌شوند

  • استفاده از کلمات کلیدی در بیو

باید در توضیحات بیو از کلمات کلیدی کسب و کار استفاده کرد. پیج‌هایی هستند که در بیو خود از کلمات انگلیسی استفاده می‌کنند اما کسانی که علاقه مند به موضوع کسب و کار هستند کلمات را به فارسی سرچ می‌کنند. پس باید کلمات را به فارسی نوشت. حتما کلمات کلیدی که در بیو استفاده می‌شوند هشتک باید باشند.

بهتر است در بیو یک دلیل که کاربر با فالوو کردن پیج به ان دست می‌یابد نوشته شود. برای نگهداری فالوورهای خود بهتر است از لایو اینستاگرام استفاده شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش فالوور اینستاگرام می‌توانند به سایت مدیرپلاس به آدرس www.modirpluss.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرپلاس

مدیر پلاس - آکادمی تخصصی آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی