اطلاعات تماس
  • 090361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801203594111390

درآمدزایی در اینستاگرام چگونه است؟

کد: 139801203594111390

http://bit.ly/2IoFrLn

، (اخبار رسمی): در اینستاگرام هیچ تضمینی نیست که حتما شما کسب درآمد خواهید داشت، در این مقاله، از ایده پردازی تا روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام خواهیم پرداخت و موفقیت تنها به پشتکار و خلاقیت شما بستگی دارد.

درآمدزایی در اینستاگرام چگونه است؟
درآمدزایی در اینستاگرام چگونه است؟

ثبت ایده

برای شروع هر کاری ابتدا نیاز به یک ایده خوب است. کسب درآمد از اینستاگرام نیز نیازمند یک ایده عالی است و رسیدن به یک ایده عالی کار بسیار دشواری نیست، کافی است اطلاعات و هدف‌های حوزه فعالیت را روی کاغذ آورد و با کمی نقاشی و طراحی (متمرکز شدن) به بررسی راه‌های موفقیت در آن پرداخت.

برای مثال اگر شخصی در کار خرید و فروش لوازم الکترونیک باشد، می‌تواند به دنبال راه‌های جدید برای معرفی محصول و کسب درآمد از اینستاگرام باشد راهی که بقیه آن را انجام نداده‌اند. درست کردن ویدئوهای تبلیغاتی از محصول، بررسی آن‌ها و اشتراک‌گذاری و … از جمله این روش‌ها است.

پس از معرفی باید به فکر فروش بود. تخفیف برای مناسبت‌های سال، خریدهای گروهی و یا کارت هدیه و امتیاز برای مشتری از دیگر مواردی است که باید انجام شود. زمانی که برای همه این موارد، یک راه حل نهایی ایجاد شد، قدم اول برای کسب درآمد از اینستاگرام برداشته شده است.

برندسازی

هر کاری که در چهارچوب یک مجموعه انجام شود، در دنیای تجارت به آن برند گفته می‌شود. هدف باید معرفی برند به کاربران اینستاگرام و برتری آن نسبت به سایران باشد. خوشبختانه برای برندسازی اینترنتی نیازی به کار دشواری نیست. همین که برای کار یک اسم منحصر به فرد انتخاب شود نیمی از راه برندسازی طی شده است.

ابتدا باید نامی برای کسب و کار در اینستاگرام انتخاب کرد و در ادامه کمی تخصصی‌تر به این مسئله پرداخت.

به عنوان مثال: «اولین صفحه در بخش عکس‌های خبری، گزارش لحظه به لحظه فوتبال، طرفداری(فن پیج) یک خواننده!، بزرگترین صفحه در بخش عکس‌های گرافیکی، آموزش زبان فرانسوی، طرز تهیه غذا و ...»

قطعا اولین و یا بزرگترین نمی‌توان بود زیرا همیشه یک نفر زودتر شروع کرده است ولی نباید باعث نا امیدی شود. اگر کاری که انجام می‌شود در اینستاگرام اولین و یا بزرگترین و آرشیوترین نخواهد بود پس به دنبال راهی برای بهتر معرفی کردن آن و افزایش کیفیت باید بود. کیفیت، حرف اول و آخر در هر هدفی است.

فعال‌تر از همیشه

اینستاگرام کاربران زیادی دارد و در ایران بین شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد از اینستاگرام بسیار رایج است. در کشورهای دیگر تجارت الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی بیشتر در توییتر انجام می‌شود.

یک نکته را باید قبول کرد که پست بیشتر در اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن خواهد شد. باید در هر کاری و در هر بخش فعال بود. هر روز به روش‌های نو و تازه محصولات و کارها را به همگان معرفی کرد.

صفحه (پیج) کسانی که کارشان مرتبط است را دنبال (فالو) کرد. با این کار می‌توان بین خود و دیگر پیج‌های مرتبط یک زنجیره درست کرد. اینستاگرام به کسانی که پیج‌های مشابه را دنبال کنند قطعا پیج را نیز معرفی خواهد کرد.

پشتیبانی

کاربران نباید احساس کنند که با یک غول اینترنتی روبرو هستند و آن‌ها پایین‌تر هستند. باید کامنت‌ها را خواند! کامنت‌ها را بررسی کرد، کامنت‌ها را جواب داد و به شیوه‌ای رفتار کرد که کاربران احساس راحتی داشته باشند، از این رو جواب سوال‌های آنان را باید داد و آن‌ها را راضی نگه داشت. کیفیت، رضایت را به دنبال خواهد داشت. افرادی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند باید کیفیت را جدی بگیرند و به راحتی از آن رد نشوند.

نوعی از پشتیبانی همان جواب دادن به کامنت‌های زیر پست است ولی پشتیبانی مخصوصا برای پیج‌های فروشگاهی چیزی فراتر است.

باید بخش پشتیبانی داشت. ساخت یک حساب کاربری در تلگرام می‌تواند بهترین پشتیبانی برای کسب و کار باشد. آی دی تلگرام را باید در پیج اینستاگرام جهت ارتباط مستقیم قرار داد و سعی کرد در زمان کوتاه پاسخگو بود. در ادامه این بخش را به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد.

ارتباط

اولین راه ارتباطی از طریق کامنت است که کاربران زیر عکس می‌گذارند و چه خوب است که پاسخ داده شود. بعد از آن کاربران می‌توانند به بخش دایرکت اینستاگرام پیام دهند که خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد، هم از طرف مردم و هم ادمین پیج‌ها.

بهترین راه پیام‌رسان‌ها هستند که همه روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. در بازه‌ی زمان تقریبا همه کاربران از مسنجر کیک استفاده می‌کردند و خیلی هم فراگیر بود! بعد از آن اینستاگرام مسیج مورد استفاده قرار گرفت که ایده خیلی خوبی بود ولی زود از دور خارج شد.

در حال حاضر بهترین مسنجر یا همام پیام‌رسان برای ارتباط، تلگرام است که بیشتر از هر مسنجری در ایران همه گیر شده است. باید یک حساب برای ارتباط مستقیم داشت و یک کانال برای معرفی کسب و کار در تلگرام.

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام یک نرم افزار هوشمند جهت مدیریت پیج اینستاگرام، افزایش بازدید پیج، خرید فالوور اینستاگرام و تبلیغات است.

می‌توان با اعمال تنظیمات دلخواه به ربات، پیج اینستاگرام را نسبت به منطقه (شهر یا استان)، جنسیت، هشتگ‌ها و پیج‌های پر مخاطب (کسب و کار مشابه) تنظیم کرده و فالوور واقعی متناسب با کسب و کار جمع آوری کرد.

روش کار ربات به این صورت است که پس از انجام تنظیمات ربات به صورت خودکار فالوورهای پیج هدف را فالو، کامنت، لایک می‌کند و پیج را به مخاطب‌ها معرفی کند. با انجام این کار روزانه تعداد زیادی بازدیدکننده به پیج مراجعه می‌کنند و قطعا افزایش فروش را می‌توان تجربه کرد.

طبق نظرات کاربران، ربات نینجاگرام برترین ربات جهت کسب درآمد از اینستاگرام است و با امکانات فراوان و رابط کاربری آسان، نظرات بسیاری از فعالان این حوزه را به خود جلب کرده است.

اعتماد سازی و تشویق کاربر

پیج‌های اینستاگرام نماد الکترونیک سایت‌ها را ندارد که به راحتی بتوان به آن‌ها اعتماد کرد. هیچ گونه راهی وجود ندارد که مشتری مطمئن شود کار درست است اما یک سری کارها می‌تواند این اعتماد را بسازد.

اولین کاری که شاید کمی خیال مشتری راحت شود پشتیبانی آنلاین است. اگر وقتی مشتری سوالی دارد و در پیام‌رسان‌ها به سرعت به آن پاسخ داده می‌شود، به طور کامل پشتیبانی شود تا مشتری در ذهن خود احساس اعتماد کند.

راه‌های دیگر برای هر کاری تفاوت دارد. مثلا اگر شخصی سی دی بازی می‌فروشد، می‌تواند از بسته‌های پستی که آماده برای ارسال است عکس بگیرد تا کاربران از فعالیت آنها آگاه شوند.

باید از خریداران خواست که از محصولی که به دستشان رسیده عکس گرفته و ارسال کنند. با همین کارهای کوچک واقعا می‌توان اعتماد جلب کرد. البته باید کیفیت کار خود را حفظ کرد.

فصل‌های مختلف، مناسب‌های مختلف فرصت مناسبی برای فروش ویژه و تخفیف است. در این زمان‌های طلایی کاربران تشویق می‌شوند که خرید کنند. در همین حال که شخص در حال فعالیت بر روی کار خود است ، هر چند وقت یک‌بار به پیج‌های مرتبط با کار خود باید سر زد و فعالیت آن‌ها را هم در نظر داشت.

تبلیغات

معمول‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام درج تبلیغات است. پیج‌های که خودشان با تبلیغات رشد کرده‌اند و فالوورهای بسیار زیادی دارند تبلیغات ساعتی می‌گذارند و در روز به راحتی کسب درآمد می‌کنند.

برای این که شبیه یکی از این پیج‌ها بود، نیاز به سرمایه اولیه است اما می‌توان مطمئن بود که سرمایه از بین نخواهد رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی