اطلاعات تماس
  • 090361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802033626711390

روش‌های موثر افزایش لایک اینستاگرام

کد: 139802033626711390

http://bit.ly/2GDdSN4

، (اخبار رسمی): این روزها اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. اما کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستاگرام به درآمدزایی برسد، نیازمند این است که تعداد فالوورها و لایک‌های پست‌هایش افزایش یابد.

روش های موثر افزایش لایک اینستاگرام
روش‌های موثر افزایش لایک اینستاگرام

به طور کلی هر چه تعداد لایک پست‌های اینستاگرام افزایش یابد، بدان معنا است که آن صفحه محبوب‌تر شده‌ است و افزایش محبوبیت می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد از اینستاگرام شود. اما چگونه می‌توان به افزایش لایک اینستاگرام رسید؟

روش‌های مختلفی به منظور افزایش لایک در اینستاگرام وجود دارند که البته اغلب آن‌ها بازده آنی را به همراه نخواهند داشت و به مرور منجر به افزایش تعداد لایک پست‌ها می‌شوند. در ادامه این مقاله به آموزش روش‌های موثر برای افزایش لایک اینستاگرام پرداخته می‌شود.

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

تعداد لایک‌های هر پست در اینستاگرام نشان دهنده میزان محبوبیت آن پست در میان کاربران است. همچنین در پیج‌های تجاری و فروشگاهی، تعداد لایک پست‌ها می‌تواند نمایانگر اعتبار آن فروشگاه باشد. گاهی اتفاق می‌افتد که تعداد لایک‌ها به نسبت به تعداد فالوورهای یک پیج در اینستاگرام متناسب نیست. در چنین شرایطی بهترین گزینه خرید لایک اینستاگرام است.

استفاده از هشتگ‌های محبوب و مناسب

هشتگ‌ها نقش بسیار مهمی در افزایش لایک پست‌های اینستاگرام ایفاء می‌کنند. باید همواره سعی شود برای تمام پست‌ها، هشتگ مرتبط و محبوب انتخاب شود و برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ‌های مرتبط را اضافه کرد. این هشتگ‌ها سبب می‌شوند تا پست‌ها در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ‌ها و عبارات مرتبط با پست به آن‌ها برخورد کرده و پست را لایک کنند. باید دقت کرد که هشتگ‌ها، باید جالب و پر جستجو باشند. پس توجه به هشتگ‌ها یکی از اصلی‌ترین روش‌های خرید فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود.

اضافه کردن فیلترهای چشم نواز به عکس

چشم نواز بودن عکسی که پست می‌شود در بیشتر دیده شدن پست و افزایش لایک‌های آن موثر است. یکی از عواملی که منجر به بیشتر دیده شدن پست‌ها می‌شود، مربوط به فیلترهاست. باید سعی شود عکس‌هایی که قصد ارسال آن در اینستاگرام وجود دارد را با بهترین فیلترهای ممکن تدوین کرد. برای انجام این کار می‌توان از اپلیکیشن‌های اختصاصی افکت‌دهی عکس یا اصطلاحا ادیت عکس استفاده کرد. زمانی که یک عکس افکت جالبی داشته باشد بیشتر به چشم می‌آید و به طبع تعداد بازدید و لایک‌هایش هم افزایش پیدا خواهد کرد.

پست‌های مرتبط با رویدادهای پیش رو را ارسال کنید!

ارسال پست‌های به روز و محبوب هم یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌تواند منجر به افزایش لایک پست‌ها در اینستاگرام شود. برای مثال زمانی که به کریسمس یا هر رویداد دیگری نزدیک می‌شوید، عکس‌های مرتبط با آن ترند (Trend) می‌شوند و پست کردن عکس‌های مرتبط با آن رویداد در پیج اینستاگرام می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. البته باید در نظر داشت که حتما باید برای پست‌های خود هشتگ‌های مناسب انتخاب کرد. تا در اکسپلور اینستاگرام قابل مشاهده باشند.

پست‌های با سوژه محبوب ارسال کنید

تجربه نشان داده که کاربران اینستاگرام در هر کجای دنیا علاقه‌مند سوژه های خاصی هستند که اگر بتوان آن سوژه‌ها را پیدا کنند و مرتبط با آن‌ها پست ارسال کنند، مطمئنا بیشتر به چشم می‌آیید و این مسئله منجر به افزایش لایک اینستاگرام می‌شود. برای مثال ویدئوهای طنز در یک بازه زمانی به شدت در اینستاگرام محبوب شده بودند یا دابسمش و غیره همگی از موضوعات و سوژه‌هایی هستند که در بازه‌های زمانی خاصی محبوب می‌شوند. باید سعی شود این سوژه‌های محبوب، شناسایی و پست‌ها را تا حد امکان به آن‌ها مرتبط کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی