اطلاعات تماس
  • 093587*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801273609910748

پمپ‌ بنزین سیار، مدل تازه سوخت‌رسانی در ایران

پمپ بنزین اینترنتی! طرح سوخت‌رسانی سیار در ایران

کد: 139801273609910748

http://bit.ly/2GrnDOv

، بجنورد , (اخبار رسمی): در حال حاضر توزیع سوخت آنلاین (پمپ بنزین اینترنتی) در کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، انگلیس، چین و هند اجرا می‌شود. این مدل کسب و کار اینترنتی برای اولین بار است که در ایران و خاورمیانه اجرا می‌شود.

پمپ بنزین اینترنتی! طرح سوخت‌رسانی سیار در ایران
پمپ‌ بنزین سیار مدل تازه سوخت‌رسانی در ایران

برای شروع کار میتوان با خرید یک دستگاه کامیون حامل مخزن شروع کرد، هزینه‌های طراحی و برنامه نویسی نرم افزار و تیم پشتیبانی هم به آن اضافه می‌شود

پس از فراگیر شدن سفارش تاکسی، غذا و… با استفاده از نرم‌افزارهای اینترنتی، حالا نوبت به سفارش پمپ بنزین اینترنتی رسیده است.

طرح پمپ‌ بنزین سیار اینترنتی

برای خرید آنلاین بنزین چقدر باید پول داد؟ لازم به ذکر است قیمت سوخت همان نرخ مصوب بوده و صرفاً هزینه حمل و نقل تا محل مورد نظر متقاضی به آن اضافه خواهد شد.

این طرح مورد تایید اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت است و کامیون‌ها هم براساس استانداردهای NSPA ساخته شده‌اند. برای همین اجرای این طرح مشکلی از نظر ایمنی ایجاد نمی‌کند.

مزایای اجرای طرح چیست؟

صرفه جویی در زمان: افراد نه در صف پمپ بنزین‌ها معطل می‌شوند و نه وقت خود را در راه رسیدن به پمپ بنزین صرف می‌کنند.

ایمنی و آسایش: به راحتی و در آسایش و ایمنی کامل افراد در کنار محل کار یا زندگی خود بنزین می‌زنند.

در دسترس بودن 24 ساعته: فرد همیشه و حتی در روزهای تعطیل بنزین دارند و باک ماشینشان همیشه پر است.

کاهش ترافیک و آلودگی هوا: عدم نیاز مراجعه به پمپ بنزین هم میزان تردد و ترافیک را کاهش می‌دهد و هم از آلودگی هوا جلوگیری می کند.

هدف اصلی اجرای این طرح

هدف اصلی از اجرای این طرح ضمن بالابردن رضایت‌مندی شهروندان، دسترسی آسان و یک‌نواخت‌تر به خدمات شهری از جمله پمپ بنزین است و با هرچه فراگیرتر شدن استفاده از این اپلیکیشن نه تنها از تردد اضافه و ترافیک در شهر جلوگیری خواهد شد بلکه موجب جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، کنترل آلودگی هوا و نزدیک‌تر شدن به تحقق رویای شهر هوشمند و الکترونیک می‌شود.

اپلیکیشن پمپ بنزین اینترنتی

اپلیکیشن درخواست سوخت آنلاین، دارای دو نرم افزار برای کاربر و سوخت‌رسان است.

مثال: اپلیکیشن پیدو Pido، این اپلیکیشن زیر نظر شرکت پتروآیریک کارآفرینان پارسیان به صورت انحصاری خدمات سوخت‌رسانی را به شکل ‌های متنوع ارائه می‌کند.

روش کار: کاربر از طریق نرم افزار نقشه محل خود را اعلام می‌کند. پس از تعیین مقدار سوخت مورد نیاز، نزدیک‌ترین خودرو سوخت‌رسان برای کاربر پیدا می‌شود پس از محاسبه مقدار مسافت و هزینه سوخت مورد نیاز، نوع پرداخت و شماره راننده خودرو سوخت‌رسان برای کاربر ارسال می‌شود.

همچنین راننده نیز آدرس و شماره شخص درخواست کننده را دریافت می‌کند و پس از رسیدن به مقصد با رعایت اصول ایمنی مربوطه، سوخت‌رسانی را انجام و کاربر نیز پرداخت به صورت نقدی یا آنلاین انجام می‌دهد و در نهایت میزان رضایت‌مندی خود را در نرم افزار اعلام می‌کند.

نیازسنجی پمپ بنزین

با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان ما به طور متوسط به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت و مساحت ۵۰ کیلومتر مربع در حالت عادی حداقل به ۱۸ پمپ‌بنزین نیاز است. البته اگر قرار باشد طبق استانداردهای جهانی رفتار شود، بسیار بیشتر از این‌ها به جایگاه سوخت نیاز است که احداث این همه پمپ بنزین نیازمند فضا و زمین است اما چرا این همه زمین صرف احداث پمپ بنزین شود وقتی که طرح‌ها و ایده‌های بهتر هستند.

نتیجه گیری

در ایران و شهری مثل تهران نیازمند پمپ بنزین‌های بیشتری است که اجرایی شدن این طرح می‌تواند کمک شایانی به حل این مشکل کند و هزینه‌های سرمایه گذاری کمتری هم نیازمند است. مشکلات متعددی که مهم‌ترین آن گران‌ بودن زمین است، شرایطی را پیش آورده که تعداد متقاضیان احداث پمپ‌بنزین به‌طور چشمگیری کاهش یابد. در چنین شرایطی راه‌اندازی چنین اپلیکیشن‌هایی می‌تواند مشکلات بسیاری از مردم را حل کند.

خلاصه‌ای از طرح پمپ بنزین اینترنتی

برای شروع کار می‌توان با خرید یک دستگاه کامیون حامل مخزن شروع کرد. هزینه‌های طراحی و برنامه نویسی نرم افزار و تیم پشتیبانی هم به آن اضافه می‌شود. هزینه رهن دفتر مرکزی هم وجود دارد که با توجه به موقعیت آن متفاوت است.

در مجموع حداقل سرمایه مورد نیاز احداث پمپ بنزین اینترنتی حدود 400 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت بیگ والت

بیگ والت آموزش رایگان کسب درآمد به کمک ارزهای دیجیتال, طرح توجیهی و فرصت های سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی کسب و کار خانگی، بازاریابی و فروش, بورس و فارکس ...

اطلاعات تماس
  • 093587*****
[نمایش اطلاعات]