اطلاعات تماس
  • 093587*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711203464310748

بیگ والت، بستری برای کسب درآمد از اینترنت

کد: 139711203464310748

https://goo.gl/jpYiSk

، بجنورد , (اخبار رسمی): با هدف آموزش رایگان کسب درآمد به کمک ارزهای دیجیتال، طرح توجیهی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی کسب و کار خانگی، بازاریابی و فروش, بورس و فارکس ... و کسب درآمد اینترنتی، از سایت بیگ والت به آدرس bigwallet.ir رونمایی شد.

بیگ والت • ارز دیجیتال رایگان, طرح توجیهی, کارآفرینی, سرمایه گذاری و...
بیگ والت، بستری برای کسب درآمد از اینترنت

به گزارش بیگ والت، سایت bigwallet.ir که یک سایت ارز دیجیتال رایگان، طرح توجیهی، کارآفرینی، سرمایه گذاری و ... است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آموزش رایگان کسب درآمد به کمک ارزهای دیجیتال، طرح توجیهی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی کسب و کار خانگی، بازاریابی و فروش، بورس و فارکس ... و کسب درآمد اینترنتی را تسهیل کند.

میلاد دهقان و فرهاد دهقان،موسسان بیگ والت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفتند: «یافتن روش‌های کسب درآمد از اینترنت و آموزش آن به مخاطبان از اهداف اصلی بیگ والت است.

دهقان در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «آموزش رایگان، مشاوره رایگان، خرید و فروش ارز دیجیتال و خرید و فروش کالا از جمله خدمات اصلی سایت است.»

گفتنی است بیگ والت، به مناسبت این رونمایی، اقدام به مشاوره رایگان کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت بیگ والت به آدرس bigwallet.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت بیگ والت

بیگ والت آموزش رایگان کسب درآمد به کمک ارزهای دیجیتال, طرح توجیهی و فرصت های سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی کسب و کار خانگی، بازاریابی و فروش, بورس و فارکس ...

اطلاعات تماس
  • 093587*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار