کد: 139802033624511606

اسپیس فریم، یک سازه نمایشگاهی موقت

کد: 139802033624511606

http://bit.ly/2IZAgBS

، تهران , (اخبار رسمی): اسپیس فریم، یکی از سازه‌های نمایشگاهی سبک محسوب می‌شود که قابلیت ساخت انواع سازه‌های موقت نمایشگاهی و سازه‌های دائمی از مزایای آن است. با اسپیس فریم انواع سازه را می‌توان با کیفیت بالا و با درجه کیفیت بالا ساخت.

بررسی سازه های موقت نمایشگاهی
بررسی سازه موقت نمایشگاهی اسپیس فریم

سبکی اسپیس فریم مزیتی است که سایر ابزارها برای ساخت انواع سازه نمایشگاهی ندارند. اسپیس فریم از قطعات کوچکی است که به وسیله بست اسپیس فریم به هم متصل شده و به همین دلیل حمل و نقل آسان داشته و به راحتی به مکان مورد نظر انتقال داده شده و انواع سازه با اشکال مختلف را می‌توان با آن ساخت.

اسپیس فریم قابلیت نصب و راه اندازی راحت دارد و به همین علت می‌توان از آن برای ساخت انواع سازه‌های موقت نمایشگاهی استفاده کرد. برای برپایی نمایشگاه‌های موقت و فصلی اسپیس فریم بسیار مناسب است. به راحتی می‌توان اسپیس فریم را برای ساخت انواع غرفه‌های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی به کار برد. غرفه‌های داخل سالن و یا غرفه‌ها در فضای باز را با اسپیس نمایشگاهی می‌توان ساخت.

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره برید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیس سازان کوثر

شرکت اسپیس سازان کوثر فعال در زمینه ارائه انواع خدمات در حوزه : اجاره و فروش اسپیس فریم ارائه انواع تجهیزات و امکانات لازم برای ساخت غرفه های نمایشگاهی فروش انواع بست فروش و اجاره چادرهای نمایشگاهی

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید