کد: 139806244040313185

نحوه ساخت ایستگاه صلواتی مناسب

کد: 139806244040313185

http://bit.ly/2LB1VKj

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که تمایل به ساخت ایستگاه صلواتی و ادا کردن نذری دارند اما نمی‌دانند که چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند یا از کجا وسایل لازم را تهیه کنند، می‌توانند از اطلاعاتی که در ادامه امده است استفاده کنند.

چگونه ایستگاه صلواتی عامه پسند بسازیم؟
ایستگاه های صلواتی در سطح تهران

کسانی که قصد دارند در ایام محرم در کنار خیابان گلوی رهگذران را با چای، شربت یا شیر تازه کنند لازم است یک ایستگاه صلواتی داشته باشند. انتخاب‌های سنتی در این باره، همان داربست‌های سنگین، گران و مشکل در امر نصب و جمع آوری هستند. اما مجموعه اسپیس سازان کوثر، آماده ارائه ایستگاه صلواتی ایام محرم است که درست شبیه یک غرفه نمایشگاهی برپا می‌شوند. ارزان، منعطف، سبک، بادوام و شکیل. 

ایستگاه صلواتی چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟

  • سبک باشند و با زحمتی ناچیز برپا شوند
  • منعطف باشند و اگر در زمان بهره‌برداری نیاز به تغییر در ساختمان آن‌ها احساس شد، به راحتی دگرگونی پلان مقدور باشد
  • با فراهم آوردن فضایی شیک و بهداشتی، علاوه بر آماده‌سازی چای و شربت، قابلیت طبخ وعده‌های غذایی را نیز داشته باشند
  • در مقایسه با تمامی گزینه‌های حاضر در بازار برای برپایی یک ایستگاه صلواتی (علاوه برداربست، کانکس ایستگاه صلواتی نیز وجود دارد)، اقتصادی‌ترین شرایط ممکن را ارائه دهند
  • علاوه بر امکان اجاره، برای فروش نیز موجود باشند
  • بتوان آن‌ها را پس از استفاده، در فضایی کوچک انبار کرد و در مناسبت بعدی مورد استفاده قرار داد
  • قابلیت ساخت صفر تا صدی برپایه یک پلان اولیه را از خود نشان دهند.

علاوه بر نکات مطرح شده در بالا، ایستگاه صلواتی‌های اسیپیس سازان کوثر دارای ویژگی‌هایی متفاوت است.

ایستگاه صلواتی اسپیس سازان کوثر سازه‌ای مستحکم و موقت است که باید برای سرویس‌دهی زیر آفتاب، باران و طوفان مناسب باشد. از این رو، کار به شکل مهندسی پیش رفته و در هر قطعه کوچک اسپیس فریم‌های مورد استفاده دقیق طراحی شده است.

چون مشتری اصلی ایستگاه‌های صلواتی را قشر بازاری تشکیل می‌دهند، تلاش شده تا پس از اتمام کاربری در محرم و مقاصد مذهبی، امکان استفاده از ایستگاه صلواتی در مصارف نمایشگاهی نیز مقدور باشد. به بیان دقیق‌تر، تجهیزاتی در اختیار افراد قرار داده می‌شود که علاوه بر ایستگاه صلواتی، قابلیت ایفا نقش به عنوان غرفه نمایشگاهی را نیز داشته باشد.

برپایی سازه نمایشگاهی و ایستگاه‌های صلواتی با بهره‌گیری از داربست و چادر و تجهیزاتی از این دست، در نگاه اول بهینه و مرسوم به نظر می‌رسد. اما باید در نظر گرفت هزینه حمل، نصب، نگهداری و جمع آوری از یک سو و کیفیت پایین استفاده (باد، باران و عواملی از این دست به درون ایستگاه صلواتی نفوذ خواهند داشت)از سوی دیگر اسپیس فریم‌ها را تبدیل به تجهیزات مقبول برپایی ایستگاه صلواتی می‌کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید اسپیس یا اجاره اسپیس می‌توانند به سایت اسپیس سازان کوثر به آدرس spacesazankosar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیس سازان کوثر

شرکت اسپیس سازان کوثر فعال در زمینه ارائه انواع خدمات در حوزه : اجاره و فروش اسپیس فریم ارائه انواع تجهیزات و امکانات لازم برای ساخت غرفه های نمایشگاهی فروش انواع بست فروش و اجاره چادرهای نمایشگاهی

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار