کد: 139802043627511606

اسپیس فریم چیست و چه مزایایی دارد؟

کد: 139802043627511606

http://bit.ly/2IThtZ5

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اسپیس سازان کوثر، فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع غرفه با هزینه کم است. این شرکت دارای انواع سازه‌های مقرون به صرفه برای ساخت انواع غرفه نمایشگاهی است.

اصول طراحی غرفه نمایشگاهی 
اسپیس فریم چیست و چه مزایایی دارد؟

سازه‌های اسپیس فریم (space frame) فرم‌های هندسی منظمی هستند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه‌ها از زیبایی خاصی بر خوردار شوند. اسپیس فریم یا به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود.

با استفاده از اسپیس فریم که یکی از مناسب‌ترین ابزار جهت ایجاد انواع غرفه نمایشگاهی در انواع طرح و ابعاد و با اشکال مختلف است، ساخت غرفه نمایشگاهی به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان و تنها با برقراری اتصالات، امکان‌پذیر می‌شود. جهت ساخت غرفه نمایشگاهی پیشنهاد می‌شود از نصب کننده آن کمک خواست چرا که دارای تجربه بوده و با اطمینان خاطر، سازه با کیفیت و کاربردی را برای غرفه‌داران ایجاد می‌سازد. حائر اهمیت است که این روش مقرون به صرفه‌تر از روش‌های دیگر برای ایجاد غرفه نمایشگاهی است.

یکی از ویژگی‌های بارز اسپیس فریم این است که نصبش بسیار آسان است و همین امر موجب سهولت به کارگیری آن در ایجاد سازه فضایی با شکل دلخواه شده است. استحکام بالا به علت خاصیت سه پایه بودن و استفاده از بست، از ویژگی‌های دیگر آن است.

برای افرادی که شغل‌شان ایجاب می‌کند که مدام از غرفه نمایشگاهی استفاده کنند خرید اسپیس فریم پیشنهاد می‌شود چرا که بسیار مقرون به صرفه است، اما برای کسانی که کمتر از آن استفاده می‌کنند اجاره اسپیس فریم راه‌حل بهتری است. اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی راه حلی به صرفه جهت کار تبلیغاتی محسوب می‌شود. با آن می‌توان سازه فضایی شبیه داربست ساخت که بسیار شکیل‌تر است.

قابلیت بالای شکل‌پذیری اسپیس فریم از مزایای آن است و می‌توان از آن در ساخت اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی و دیگر سازه‌های نمایشگاهی از قبیل قاب بنر، استیج و ... استفاده کرد. از دیگر خصوصیات اسپیس فریم وزن پایین این سازه محسوب می‌شود چرا که ازجنس آلومینیوم است و وزن آن یکی از دلایل مناسب بودنش برای اجاره این سازه است زیرا حمل و نقلش با سهولت انجام می‌شود.

اسپیس سازان کوثر فعال در زمینه طراحی بر اساس اصول طراحی غرفه نمایشگاهی و ساخت انواع غرفه‌های فضای باز و غرفه داخل سالن با انواع شکل و کیفیت بالا است و افراد را در این راه یاری می‌کند، همچنین علاوه بر فروش، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که صاحبان کسب و کار، نمایشگاه داران، غرفه داران و ... جهت کاهش هزینه‌های خرید، آن را اجاره کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیس سازان کوثر

شرکت اسپیس سازان کوثر فعال در زمینه ارائه انواع خدمات در حوزه : اجاره و فروش اسپیس فریم ارائه انواع تجهیزات و امکانات لازم برای ساخت غرفه های نمایشگاهی فروش انواع بست فروش و اجاره چادرهای نمایشگاهی

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی