کد: 139802153655111606

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی و مزایای آن

کد: 139802153655111606

http://bit.ly/2Y5YQWf

، تهران , (اخبار رسمی): اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی راه حلی به صرفه جهت کار تبلیغاتی محسوب می‌شود. با اجاره اسپیس فریم می‌توان سازه فضایی شبیه داربست ساخت که بسیار شکیل‌تر است و قابلیت بالای شکل پذیری از مزایای آن محسوب می‌شود.

اطلاعاتی در خصوص اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی و مزایای آن

با اجاره اسپیس فریم می‌توان از آن در ساخت اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی و دیگر سازه‌های نمایشگاهی از قبیل قاب بنر، استیج و ... استفاده کرد. از خصوصیات بارز اسپیس فریم وزن پایین این سازه است چرا که از جنس آلومینیوم است. وزن پایین اسپیس یکی از دلایل مناسب بودن آن برای اجاره این سازه است زیرا حمل و نقل اسپیس فریم با سهولت انجام می‌شود.

اجاره اسپیس فریم و کاربرد آن

صاحبان کسب‌وکار، نمایشگاه‌داران، غرفه داران جهت کاهش هزینه‌های خرید اسپیس فریم، نداشتن انبار و نیروی متخصص می‌توانند به جای خرید، اسپیس فریم را اجاره کنند. اجاره اسپیس فریم به دلیل حجم بالا همراه نگهداری نسبتا سخت، گزینه خوبی برای مشتریانی است که قصد خرید این سازه را ندارند. آنها می‌توانند در طول زمان برگزاری نمایشگاه، آن را اجاره کرده و بعد از پایان کار، به شرکت بازگردانند. اسپیس فریم به راحتی به مکان مورد نظر انتقال یافته و توسط نصاب اسپیس به سرعت نصب می‌شود. نصب اسپیس فریم در کوتاه‌ترین زمان توسط نصاب انجام می‌شود.

با این سازه می‌توان اشکال مختلف هندسی از قبیل مسطح، خمیده، چند ضلعی را به سهولت بسته به نیاز مهیا کرد. استحکام بالا به خاطر خاصیت سه پایه بودن و استفاده از بست اسپیس فریم ویژگی‌ای است که منجر به ایجاد آسودگی خاطر در اجاره آن می‌شود.

به طور کلی قیمت آن نسبت به دیگر سازه‌های نمایشگاهی، از مزیت‌های مهم اجاره اسپیس نمایشگاهی است. اجاره آن این امکان را می‌دهد که با هزینه‌ای اندک بتوان غرفه نمایشگاهی ساخت. همچنین بعد از مونتاژ، دیگر نیازی به انبار برای نگهداری از آن نیست که این مورد هم یکی از مزیت‌های دیگر اجاره این سازه نسبت به خرید آن محسوب می‌شود. با اجاره اسپیس و استفاده از چادر و سایر متریال به راحتی می‌توان فضای باز را مسقف کرد و  همچنین ساخت سالن، سوله موقت و غیر موقت در ارتفاع‌های مختلف  بسته به سلیقه غرفه‌داران با استفاده از آن میسر می‌شود. اسپیس جزء اساسی‌ترین اجزاء نمایشگاهی است که وزن پایین و قیمت مناسبش، آن را از دیگر سازه‌های نمایشگاهی متمایز ساخته است.

مزایای  اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی 

دارای سرعت بالای ساخت به خصوص در مقایسه با اتصالات جوشی است.
به دلیل عدم نیاز به جوشکاری و استفاده از بست اسپیس فریم سریعا سازه ساخته می‌شود.
قطعات آن را به راحتی می‌توان از هم جدا کرد و جابه جایی صورت داد. 
با استفاده از آن می‌توان سازه مطلوب خود را به دست آورد. 
با اجاره اسپیس فریم و تعبیه سازه موقت بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داده می‌شود.
احتمال تخریب به دلیل استحکام بالا کمتر است.

کاربران می‌توانند با مشورت گرفتن از متخصصین اسپیس سازان کوثر، مناسب‌ترین و بهترین نوع اسپیس فریم را با توجه به نیازشان اجاره کرده و غرفه خود را اجرا کنند. اجاره اسپیس فریم به صورت اجاره متر طول و متر مربع  قابل سفارش است. حائز اهمیت است که قبل از سفارش آن، متراژ، فضای نصب، مدت اجاره و ... در نظر گرفته شود تا کارشناسان بتوانند بهترین و کاربردی‌ترین نوع اسپیس را به مشتریان پیشنهاد کنند.

اسپیس سازان کوثر فعال در زمینه فروش و اجاره انواع اسپیس فریم، غرفه داران نمایشگاه‌ها، برگزارکنندگان همایش‌ها و ... را در این راه همراهی می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اسپیس سازان کوثر مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیس سازان کوثر

شرکت اسپیس سازان کوثر فعال در زمینه ارائه انواع خدمات در حوزه : اجاره و فروش اسپیس فریم ارائه انواع تجهیزات و امکانات لازم برای ساخت غرفه های نمایشگاهی فروش انواع بست فروش و اجاره چادرهای نمایشگاهی